Akkor inkább karbi probléma mint kábel? Két napja kicseréltem a kábelt meg a pipát és akkor jonak tűnt (nem torpant és az erő is megvolt) de ez sajna a következő indítás után ismét megszünt
Motorikusan nem jellemző,hogy baj van,de egy kompressziómérés nem ártana,bár az átverhet veszteségmérés jobb lenne.De nem kizárt hogy csak a gyertya tréfál meg.Jó lenne tudni,hogy alapjáraton nem megy egy henger,vagy csak fordulaton?
Hát a reális ára,állapottól függően 15-25e között mozog.Ha tényleg annyi van a motorban,akkor hiba nem nagyon lehet benne.Egy alapos tisztítással,meg pár száz forintnyi "O" gyűrűvel ujjá lehet varázsolni.
Esélyes,hogy széthullott a generátorcsapágyad,másképp oda nem tud olaj jutni.Ha nem csináltál ilyet,én nem javasolnám,hogy szétszedd,mert behullhat a hézagoló,és tud galibát okozni...
Hali! Akkor sorban,a gyujtókábelt,ha jól emlékszem 4000ft-ért vettem 25 métert.Sima rézbetétes,a végei forrasztva vannak,kis melóval olcsó pénzből kihozhatod,a legtöbb autósboltban kapható méterbe.A karbi nehezebb eset,mert ezekben a motorokban sok esetben 100ezer kilométer is van,valószínű hogy a pillangótengely már kiesik belőle.Ha kis szerencséd van kifogsz egy olyan bontottat,mint nekem is sikerült,30 ezer kilométerrel,de az ritka.
A mai vizsgálatom során megállapítottam, hogy a garázs átalakult egy hajléktalan szállóvá én max jövő hétre végére kész vagyok habár a láncfeszítőm még marad
Dugd el most már azt a nemes italt majd máskor megtalálod oszt lesz minek örülni !Nekem most fogyott el a söröm,de van ám barack pálinka attól gyün meg az ihlet! főleg hogy ki kéne találnom valami láncvédőt,csak haverom baszik megmérni hogy a cb 1300én mekkora a furattávolság mert már rég szereztem volna!