Csatlakozz bátran,ebben a gépben nem hiszem hogy csalódni fogsz!És persze már tavszra várunk az éves cbr 1000f találkozóra,jó bulik szoktak lenni,már csak ezért is érdemes 1000f-et venni!
Van egy sejtésem, hogy a hátsó főfékhengerem odalett, mert fékezés közben szép lassan lenyomódik a pedál és persze olaj van, nem is folyik sehol semmi... kérdés, hogy a felújító készlettel vajon sikerrel járhatok, vagy inkább új főfékhenger kéne?
Én rájöttem, hogy valami féle méretkorlát miatt nem kerül föl a kép amit föl akarsz tölteni, de nem kisérleteztem ki, hogy egészen pontosan hány MB a határ. Egészen egyszerűen, ha túl nagy a kép akkor csak a szöveged fog megjelenni, se hibakód, se hiszti, csak nem kerül föl a kép... Javaslom, ha a párbeszédhez akartok képet feltölteni akkor max: 1024x768 és persze jpeg legyen... így tuti sikerrel koronázod szándékod
Köszi a segítséget!
Meg erősítettek az elhatározásomba a következő gép CBR 1000 f lesz megvan a kiszemelt utód.Ha minden jól megy csatlakozom hozzátok.
A CBS fék pici megszokást igényel DE ha rá érzel nagyon jó tud lenni
A fesszeb lehet hibaforrás (mint nekem) de lecseréltem "Mecseki" félére és eddig ok bár még minig 15v tölt
A vezmülánc feszitő még a tipushiba de azt orvosolni tudjuk
igaz Tike
Fesz szabot megéri kirakni hűtöttebb helyre valahová még ha kábel toldással is jár mert a menetszél növeli az élettartamát esetleg direktben egy számítógép proci hűtő is segítség lehet ,a dual modell fékje gyárilag is tökéletesen megfelelő bár nekem nem tetszik meg kell hozzá 3 km fém fékcső
Szia kezdeném a válaszokat a kérdésedre,és igen elfogult vagyok én is mert az előző gépeim is hondák voltak ! Annyiban lehetek a segítségedre hogy volt f2 -esem is és a mai napig ha kanyargós fürge kis kanyarvadász gépet szeretnék akkor egy f2 vagy 3 ra visszaülnék bármikor. A súlyával viszont el lehetsz tévedve mert össze nem hasonlítható a kis ciberével de akkora levelet kellene írnom most ide hogy egy egész oldal is kevés lenne ha mindent le szeretnék írni .Egyszerűbb ha adok egy telefon számot és ha tényleg érdekel a típus akkor este 19 és 23 óra között bármikor szívesen állok elébe egy csevegésnek.Üdv Alex Írj egy mailt a turi.alex@freemail.hu ra és küldök egy telefon számot
Köszönöm a választ.Még egy kérdésem lenne a CBS fékrendszer mennyire jó ?Egy CBR 600 F2-esről szeretnék ütülni,az sem pihe könnyű .Feszültség szabályzójuk mennyire tartós vagy célszerű lecserélni hűtőbordásra ?
Szia!
Húú...nehéz kérdés,majd a többiek is sorban válaszolnak,vannak köztünk szép számmal motorszerelők(ami ugye már magában sokat elárul a motorról,ha már a szerelők is ezt választják...),de én pont azt (is) szeretem benne hogy nem kell szerelni.Típushiba a csörömpölő vezérműlánc,ettől viszont még elmegy vagy ezer évig plusz egy nap!
Tehát robosztus ,megbízható gép,súlya van,de ha ezt megszokod(és jó gumik vannak fent) könnyen megtréfálhatsz vele sokkal fiatalabb sportosabb gépeket!Ennek ellenére kényelmes akár napi ezer km sem lehetetlen vele,utasnak is jó,nyomatékos,nem túl nagy fogyasztás,hét éve társam hegyen-völgyön-országokon át,még soha nem hagyott cserben,szóval ne engemm kérdezz vegyél-e ilyet,mert elfogult vagyok!Bár már hallottam olyan véleményt hogy már-már az unalmasságig tökéletes... Mondjuk ez engem nem zavar!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Jönnek azok a csomagtartós képek?
Árulják a tesót..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_f_dua
l-7434638
Szerintem Hátsó föfék henger karmantyús lett
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1000_sf_big_one-73991
42
Meg erősítettek az elhatározásomba a következő gép CBR 1000 f lesz megvan a kiszemelt utód.Ha minden jól megy csatlakozom hozzátok.
A fesszeb lehet hibaforrás (mint nekem) de lecseréltem "Mecseki" félére és eddig ok bár még minig 15v tölt
A vezmülánc feszitő még a tipushiba de azt orvosolni tudjuk
igaz Tike
Húú...nehéz kérdés,majd a többiek is sorban válaszolnak,vannak köztünk szép számmal motorszerelők(ami ugye már magában sokat elárul a motorról,ha már a szerelők is ezt választják...),de én pont azt (is) szeretem benne hogy nem kell szerelni.Típushiba a csörömpölő vezérműlánc,ettől viszont még elmegy vagy ezer évig plusz egy nap!
Tehát robosztus ,megbízható gép,súlya van,de ha ezt megszokod(és jó gumik vannak fent) könnyen megtréfálhatsz vele sokkal fiatalabb sportosabb gépeket!Ennek ellenére kényelmes akár napi ezer km sem lehetetlen vele,utasnak is jó,nyomatékos,nem túl nagy fogyasztás,hét éve társam hegyen-völgyön-országokon át,még soha nem hagyott cserben,szóval ne engemm kérdezz vegyél-e ilyet,mert elfogult vagyok!Bár már hallottam olyan véleményt hogy már-már az unalmasságig tökéletes... Mondjuk ez engem nem zavar!