Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézegettünk sok motort, de ez tetszett meg a legjobban a fiamnak az A2-es jogsi 35kw-os korlátozása miatt!
Hondát szerettem volna, de jelenleg nem tudok eladó CB500-t !
Az ár is sokat számít max.: 4-450, de inkább 3-400 között lenne jó!
Amúgy a GS500-nak 2000-től változtattak a futóművén, és jobb is lett!
Javasolták még az "F"-es verziót, idomos, gyorsabb egy kicsit, na meg drágább, de nem jön be annyira!
az ki is ment már az agykoponyámból
Ezek nem férnek bele az A2-be.
Nem szeretném 5sebességesnek,elég volt anno a bold oromon.Amúgy meg összetett a dolog de a lényeg hogy teljesítményt szeretnék nyerni ki belőle amennyit csak lehet.Ha hagynám az ötös váltót akkor meg teljesítményt a blokknak szintén de úgy áttételezném hogy 120 és 220 között ne legyen az utakon semmi ami fogja úgy menjen nyomatékból hogy megegyen egy busát is.El lehetne vele tölteni rohadt sok időt de akkor is....
A gpz blokkos er 5 sokkal jobb mint a gs 500 pörgősebb és jobbat is megyen ráadásul egy fokkal futóművileg is jobb mint a gs 500 ,az haloványabb érzetet ad teljesítményileg ráadásul az összes gs 500 nak fos a hátsó rugója vagy elfossa magát 2, 3 évesen maximum(ducati monster shova kp rugója beépíthető csak megsúgom ). A blokkja amúgy hibátlan a suzukinak is .A kis cb 500 lenne az ideális minden tekintetben de az fél millával volt újonnan is drágább a többinél de nem hiába mert azon minden okés volt már gyárilag és sokkal jobb volt pakolni mert több a tartalék a futóművében! De a kis gpz blokkot főleg ha okosítva van akkor egyik sem fogja! SV 650 KARBIS? HORNET 600 ELSŐ SZÉRIÁS ?bANDIT 600?VAGY MÉG DRÁGÁK?
Hát suzuki ... Nem hagyhattam ki Persze a Sanyi kedvéért
Persze, mert még mindenki a régire asszociál. 6 barátomnak volt, már csak egynek van meg, akié a japó. '99 körül lehetett a váltás. Csutkakormányost kell keresni, és kicserélni a felső kiflit.
Szia!
Lehet évjárathoz kötni, hogy Japánban gyártották-e, vagy csak a papírjaiból derül ki?
Szia!
Az A2 jogsinak 35kw a felső határa, és korban 2000-től nézünk mocit, ezért is esett a választás a Suzuki GS 500-ra!
Eddig nagyon jót mondott mindenki, tanulómotornak a legjobb!
Atis, ha tényleg GS-t szeretnétek venni, csakis régebbit ami még Japánban készült. Ezek az újak fostalicskák. Eszi az olajat, rozsdásodik olyan helyeken ahol a 24éves CBR se, a futóműve mint egy jobb MZ-é, és minden porcikájáról ordít hogy az olcsóság volt az elsődleges.
Hogy jobb-e vagy hogy az A2-be belefér-e,azt nem tudom,én mindenesetre szívből merem ajánlani a Kawa Gpz500S-t!Megbízható,robosztus kényelmes(persze nem egy 1000F),én annó 45000 km-t hajtottam bele,az első tengeri utam motorral vele tettem meg,soha gondom nem volt vele,vezérlánc-spáner csere volt egyedül,de apró pénzért az is!A nyitott verzió volt,60paci,behasalva igazi 200-at megy(rendőr haver mérte trafival),és a két henger meglepően nyomatékos,városban szerpentinen 15-20 lóval erősebb gépeket símán megver.Szóval nekem ő lenne a favorit ha kis pénzből néznék motor után!
Egyszerű mint a faék,pont ezért agyoncsaphatatlan!
Mindenképpen jó választás!
"Suzuiki"
Valami más!
A fiam jövőre megy megszerezni az A2-es jogsit!
A terv az, hogy februárban kresz elmélet, júniusban forgalmi vizsga - közben érettségi vizsgát is kellene tennie...
Na már most mi egy Suzuki GS500 E-t néztünk ki, amiről véleményt várok/várunk!
Suzuiki GS 500 E
Ez a max ár amit rászántunk és még az is lehet, hogy idén megvesszük!
Esetleg tud valaki ennél jobbat?
Konkrétan mire gondolsz?
húúú én bele másznék a blokkjába az tuti ,én nem bírnám a te verziódat sokáig szerintem!
Az enyém Olaszo.-ból való, és ez is nyitott, legalábbis az eredeti forgalmija szerint.
Jobb lett mint a gyári
Németország csak max 74 kw os motorokat engedett forgalomba helyezni
A többség onnan van meg Italy ból
kivéve az Angol,Usa modelleket
Azok nyitottak voltak
Ha emlékeim nem csalnak a Kawasaki Z 1300 miatt lett bevezetve a Jürgeneknél
Nekem tényleg csak 68kW van beleírva, de annyi is, mert egy 5 sebességes CB1000 Big One blokk van benne!
Na,nekem kevésbé szakmai lehetőség jutott eszembe:Mivel sok országban teljesítmény után számolják az adót,így szépen papíron le van folytva,míg valójában vígan nyerít mind a 135 paci...
És hogy mért pont ez jutott elsőre az eszembe,azt én el nem árulom Nektek(még ügyvéd jelenlétében sem)!
Ha emlékeim nem csalnak csak karbi "folytás" van benne
Alapjárati, fő fuvóka csere
De megnézem a könyvet
extrém esetben szokott elektronika
tudtommal nem folytottak vezmüvel
Már azt is észrevettem, hogy az enyém jobban megy mint Atisské hiába na 35 paci az annyi
Húú cimbora én még nem találkoztam ténylegesen fojtott verzióval csak eggyel ami elektronikában volt fojtva és svájci volt azt nem engedte 7500 fölé forogni ,de lehet szívócsonkban, karbiban tolattyú határolóval, vagy egyéb egyszerű megoldásokkal amit viszont nem tudok hogy létezett e belőlük vez tengely fojtott verzió mert ha igen akkor az elég nagy gebasz,persze nem nekünk BASI lehet már bele ásta magát jobban ebbe a témakörbe ez elég jó téma is lehet ,jó hogy földobtad!Férfiak okosítást kérek az ügymenetben ......
Sziasztok!
Találtam egy osztrák papíros gépet ami forgalmi szerint 72 kw,de én úgy tudom hogy ezek a gépek 135 lovasak.Az lenne a kérdésem hogy ha tényleg 72kw akkor hogy van lefojtva ?Meg a fojtást hogy lehet kivenni belőle?