Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Boldogságban,Békességben és kilométerekben gazdag új évet kívánok mindenkinek.
Bocsi a képért,de azt a szuzukit ellensúlyozni kell..
BUÉK !
legyen olyan a következö évetek amilyet szeretnétek.egészségben békeségben boldogságban szeretetben. és ha becsatoljátok a sisakot felültök erre a gépállatra jusson eszetekbe mindenkit hazavár a család ezen gondolatokkal kivánok boldog új évet és mindenféle földi jót.
B.Ú.É.K!
Bbbb u u ééééé k k !
b b u u é k k !
bbbb u u ééééé kk !
b b u u é k k !
bbbb uuuu ééééé k k !
Üdv!Ha a karbi membrán át van szakadva akkor okozhatja ezeket a jelenségeket? Elvileg megnézték és jó de már nem hiszek nekik! Ja és találtam egy árva müanyag csöcsatit kb 10 es átmérövel a karbik alatt amitöl egy elöregedett gumi darab jött le:(
Direkt ilyen, hogy ne bologasson ha fékezel
A széles gumi meg a tapadás miatt
Ku.va szar amikor elforditod balra a kormányt, és jobbra belebaszodsz az árokba
volt szerencsém anno 350 gyávával
szerintem kéne
csakis a piros
Ja, az egy Armec. Ali! Valamelyik MotorRevüben volt is egy ilyen, de asszem Yamaha XJ mellett, úgy 93 környékén. Az első futómű Earles típus NEM Springer! De nekem így is nagyon bejön.
Sajnos gyártót nem olvastam, de valóban esztétikusabban is meg lehet csinálni, és a szimetrikus gumi is sokat dobott volna az összhatáson.
Ez miféle márka ,jól néznek ki amúgy de egy gyártó van az oldalán talán armec.de ez az első springer jellegű felfüggesztés és kocsi kerék ez förtelmes ,legalább forgás irányos gumi lenne rajtuk!
A fogyasztás nekem is rendben volt,átlag fogyasztásom 2 liter sör /12 óra folyékonyból, és 1.5 kg hús /12 óra szilárd bevitelből melynek mellékhatásai a vizelet tartási problémák enyhe szédülés álmosság és hasfájás volt! Ami még most is tart reggel meg irány a meló
szerintem 38 x 1.25 ,de ki kell csavarnod egy centire hogy biztosan megmérd,nincs mese!
Üdv:)
Örömmel látom hogy szaporodik a kis csapat:-) Üdv az új tagoknak!

Kérdés, ki tudja a teleszkóp szár fedelének a menet méretét? Hátha nem kellene kicsavarnom :-)
Kis érdekesség, facebookon van egy nemzetközi 1000f es csoport, ezt ma találtam. Ilyen még nem szaladt szembe velem az úton :D Szép napot és korai tavaszt!
SZép napot mindenkinek.egy kicsit megugrott az én fogyasztásom is igy karácsony táján bár a moci fogyasztása 0. mert áll a garázsba letakarva. tegnap probáltam inditani.De nemsikerült. ma aksi tőltés és újabb proba.
Az enyémet felnyomhatnánk 15 lityóra fogyasztásilag csak kellene egy dynojet kit stage 4.5.6.7....szett meg új főtengely alinak!
Figyelj ez egy elég zárt kis baráti társaság már bizonyítottunk sok esetben és egy valamiben biztos vagyok,bármelyikünkre is bízod a gépet nem egyet és nem kettőt csináltunk már! végzettségileg ,szerszámozottságilag és emberileg sem fogsz csalódni bennünk.Szerintem ez ügyben akár vállalnánk is a másikért a felelősséget! Bárhogy dönts,itt már jó helyen vagy!
Nincs benzin szag az olajban de pici szelephangot hallok! Lehet valami apró állítási probléma és az szivat ennyire:(Nem tudom mi tévő legyek mert a honda szervizes baki letaglozott:(
Szia!
Üdv a fórumon!
Nagyon szép állapotban van!
Mondjuk egy mozdony alapból nem lehet soha hétköznapi!
Nem is rossz,nekem tetszik ez a matt fekete,nem túl hétköznapi és pont ez a jó
Jó hogy így szaporodunk itt a fórumon,olyan mintha a google már alapból minket dobna lassan Bizony az oltári nagy fogyasztás az a karbira ad okot leginkább vagy van benne 180 as főfúvóka 120 as alapjáratival mint amik nekem kellenének
Szép motor
Üdv itt
Kapásból szagold meg az olajat, ha benzines ne is "basztasd"
ami valoszinű 20literes fogyinál ,
Szelephézag,karbi,nagyon más nem lehet