Dehogyis ,semmi gond még a végén én érzem szarul magam amiért te emiatt lehetsz nyugtalan itt a szaloncukor zabálós napjaink alatt! Azt a nagy üveggömböt meg szívesen megdézsmáltam volna a társasággal csak hogy könnyebb legyen utána emelgetni. Biztosan férfi munka volt így is véghezvinni ezt a nemes projektet!
Ali ha megbántottalak akkor bocs. Bár tényleg nem ismerlek személyesen de jófejnek tartalak a hozzászolásaid alapján.szivesen találkoztam volna mindenkivel a cbr találkozon.de egybe esett a cég fesztiváljával. dobok egy fotot mivel is küzdöttem mig ti motoroztatok.
ali hol van még karácsony ezt mondta bendeguz is.urak erre az évre letelt az utolsó éjjeles müszakom is. a jól megérdemelt pihenés ideje következik. és néhány jó pálinka az egészségetekre.
Na én most ittam két pálinkát elalvás előtt az összes fórumtársam egészségére,főleg hogy megtudtam hogy se fék kuplungkar se az új tükreimmel nem ér ide a jézuska ! na majd meglesznek....
Óh hát az nagyon hatásos megoldás addig menni nyáron sisak nélkül még két cserebogár bele nem ragad a füledbe! aztán aki süket az ugyebár nem hall semmitsemnem...ha meg mégis akkor olyan sisakot kell venni amibe befér két headset is!
Nekem Tike csinálta a feszitőt
A többit én
azóta faxa
Kétszer szólalt meg hidegen, 0 melegitéses indulást követöen,megálltam, járattam,és Kuss
azóta se KÖSZI TIKE
Nekem is volt bajom a vezérmű feszítővel, de én a füldugót preferáltam főleg ha zenélő füldugó! Ja és sokkal jobb hangja van a láncomnak, mint amikor vettem... Éppen tegnap "rúgtam be", csak hogy kopjon kicsit és nem volt vészes a csörgése, pedig mínusz volt... (30000km jó olaj hangjavulás! olajat úgyis cserélsz...) DE! amikor Cube beindította az övét, azért fájt a szívem, hogy ilyen fos hangja van, se lánchang se semmi csak a tiszta mocihang meg a kipuf, de ő valószínűleg kivette a láncot 1:Rám halgatsz így hagyod jól jársz. 2:Nem hallgatsz rám, megcsinálod sok pénz, idő, energia és természetesen fölhívsz engem, hogy mit csináltál!(persze csak ha jó lett és beletettél 60 000-et
Hát igen,kb fele annyiból megvan a régi feszítő egység meg mahinálásával új vez lánccal amiből én 3 éve sem didet raktam már az enyémbe hanem reginát mert szélesebb a csapja és masszívabb mint a bdid ráadásul anyagban ugyan azt tudja mint a morse láncok(ha nem jobbat),új feszítőt felesleges venni bele.már 3 éve hibátlan ez az az összeállítás az én maszek feszítőmmel
Hát igen csak elrontották a vezérmű feszítőt, mert tavaly áprilisban cseréltettem kompletten 115.000 Ft volt, de már akkor mondtam a szerelőnek, hogy hidegen már hallani a csörgést néha, most meg már sokkal rosszabb mint csere előtt, előbb, vagy utóbb megnézetem mással is. Tavaszig kiszeretném cseréltetni a kuplungot és a vezérművet.
egyéb motorikusan tudtommal nem volt változás a 24 eseknek más a termosztát ház meg a vízösszekötők illetve a generátor kinézete és a karbi légszűrőház és a szívócsonkja.A sc21 sorozaton belül nem változtattak .A vez lánc feszítője szokott egyedül kuka lenni mert mindegyikbe ugyanaz a rugó van de azt már biztosan olvastad Én személy szerint a 750 esét raknám mindbe mert abban nincsen ilyen az fogaskerekes
Szia!
Sajnos motort cserélt a volt gazdája és nem olyan évjáratú motort tettek bele mint volt a motor 1997-es évjáratú, de a szerelő szerint 89 előtti motor került bele, motorszámból csak az SC betű látható, forgalmiban is az van, hogy természetes kopás miatt nem olvasható. A belső kuplungkosár jelölése az MM5, tengelyátmérő 25 mm, hozattunk hozzá az évjáratnak megfelelőt, de az kb.
3 mm-el vastagabb tengelyre való, szerencsére visszavették, igaz 7000 Ft-al olcsóbban, de ez nem érdekel, csak legyen jó, "röviden ennyi".
Valld be, hogy igazából kegyetlen álmok kínoznak
Kell Neked egy honda!
És legalább 200Km/o
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_f_full_origin
al-7498808
A többit én
azóta faxa
Kétszer szólalt meg hidegen, 0 melegitéses indulást követöen,megálltam, járattam,és Kuss
azóta se KÖSZI TIKE
A tiedben sc 21-es blokk van,mert a dual,és a 24-re MS2 van írva.Nekem olyanom van,de kosár sajna nincs hozzá,de legalább tudod mit keress
Sajnos motort cserélt a volt gazdája és nem olyan évjáratú motort tettek bele mint volt a motor 1997-es évjáratú, de a szerelő szerint 89 előtti motor került bele, motorszámból csak az SC betű látható, forgalmiban is az van, hogy természetes kopás miatt nem olvasható. A belső kuplungkosár jelölése az MM5, tengelyátmérő 25 mm, hozattunk hozzá az évjáratnak megfelelőt, de az kb.
3 mm-el vastagabb tengelyre való, szerencsére visszavették, igaz 7000 Ft-al olcsóbban, de ez nem érdekel, csak legyen jó, "röviden ennyi".