Sziasztok!
Tapasztalatokat szeretnék ezekről a gépekről kérni.Egy 1998-as gép vásárlását tervezem,ezért az lenne a kérdésem hogy vásárláskor mire figyeljek oda,van e valami,típus hibájuk?
A Krauser amit Ali is megosztott,avval minden tartozék megvan,viszont 60 rugó és félek kicsit széles is(én keskenyebbet szeretnék,még ha kisebb is a térfogata),ellenben találtam valamit ami nem tul nagy,nincs hátsódoboz(az már van nekem),nincs vele konzol,és valószínűleg még alakítgatni is kell,de festeni tuti,szóval kihívás!
Ja,a legnagyobb előnye hogy 10 e Ft...
Úgy tűnik ráakadtam valami oldaldobozokra a neten,tudnál esetleg képet felrakni az általad készített tartókonzolokról?Csak hogy legyen valami kiindulópontom...
motor revüt ritkán vettem. de a wildet rendszeresen. aztán egyszercsak felhigult a mondanivaloja és felhagytam a vásárlásával. ugy van ahogy mondod ali. ezért aztán segiteni sem tudok neked bocs ma behoztam a motort a melóhelyre és lemostam rola a nyári retket.egész pofás lett regelig szárad aztán megy a pléd alá
Igen én is csak régen olvastam rendszeresen ,akkor mégy nagyon jó cikkek voltak benne vegyesen és találkozós tudósítások és mindenféle stílus képviseltette magát .Manapság már csak egy kaptafára épített pénzeszsákok chopperei vannak benne és hot rodok fele akkora terjedelemben!De a motor revüt sem veszem kb 4 éve már pedig 93 tól megvolt 2006-ig folyamatosan.Amúgy meg az internet miatt sem ad már ki az ember újságra pénzt valljuk be főleg nem 1000 ft vagy a feletti összeget!
A németeknél óriási divat volt ez 1 90-es években, még két személyes (gyereknek), fedett oldalkocsi is volt CBR-hez. Én sem vagyok oldalkocsi párti, de lássuk be: nem azért ülünk motorra, mert az praktikusabb a forgalomban, vagy mert nem kell parkolójegyet fizetni, ezt ugyanis egy kis robogóval, vagy 125-ös pöcsköszürűvel is el lehet érni, nem kell hozzá közel 140 LE és 1000 ccm.
régebben rendszeres olvasoja voltam a wildnek. abban is benne volt ez a moci. az oldalkocsis tényleg egy külön világ. legyünk őszinték amit krisztián leirt az a trájkokra is igaz. őszvérek. de minden motort lehet szeretni. az oldalkocsis nekem sem jőn be. kűlönben szépen megvan ez a motor csinálva. rengeteg meló van benne.lehet ha kiprobálnánk még egy alsónemü csere is szóba jőhetne
Jó gép,igényesen kidolgozva,de én valahogy úgy vagyok az oldalkocsis motorokkal hogy egyesítik az autók és a motorok rossz tulajdonságait. Széles,nem tudsz vele forgalomban haladni,szerpentinen előzni,nem lehet dönteni(a legnagyobb mínusz nállam!),ugyanakkor lem tudsz többet pakolni mint egy motoron,esőben ugyanúgy ázol,gyorsulásnál,fékezésnél csavarodik(hacsak nem kétkerék-meghajtású,de akkor meg nagyon nehéz)...szóval szép meg minden,de nem az én világom.
Tapasztalatokat szeretnék ezekről a gépekről kérni.Egy 1998-as gép vásárlását tervezem,ezért az lenne a kérdésem hogy vásárláskor mire figyeljek oda,van e valami,típus hibájuk?