Ez olyan mint a gépjármű adó és a biztosítás ,azokat soha nem felejtették még el ,bezzeg ha mi várnánk valami hivatalos iratot azért rimánkodni kell mindenütt
Szia!
No problem!
Az néha jó, ha van sok meló!
Most hogy pihenős voltam, végre csináltam a helyzetjelzőt az első lámpába, mert szarakodtak vele műszakin!
Ma meg a kocsim ajtónyitó zárját kellett kicserélni, ami egy pár évet elvett az életemből!
Hétfőn-kedden meg apósomnak kellett segíteni a padláson a tetőgerendákat kellett aláduccolni, mert attól fél, hogy a nagy hó lenyomja!
A furcsa az, hogy mindjárt itt az év vége és mindig volt/van "valami" csinálni való!
Szia!
A fényképezés szöge miatt tűnhet laposnak, de mindenhol a maximumig van kihozva!
A csukló/kormány szöge változott: egyenesebb lett és magasabb kb.:3-5cm-rel!
Azóta egyszer sem fájt a csuklóm, kényelmesebb kormányfogást biztosít!
Egy pici negatívum, hogy teljesen balra fordítva a kormányt a vezetékek miatt nehezebben lehet végállásba fordítani, illetve a gázkar nem ugrik vissza magától, de nem húz a gázkaron!
Ezt az átalakítást én találtam ki és Basi valósította meg, amit még egyszer köszönök !
Sziasztok ! nézegettem már egy ideje ezt a fórumot most eldöntöttem hogy írok is , ali83- jártam már vele Debrecenbe is , lehetséges hogy ott láthattad a gépet , kb fél évig laktam ott ,
Ja igen és a váltóról már kérdeztem szakit is és ő sem látott ilyet még cbr-f-en szerintem anyaghiba vagy fáradás de vitte magával a léptetővillát is sajnos , de jövőhéten jön a donor gép és komplett váltó csere , aztán jövőre újra úton lesz
Szép lett!
Akkora átmérőjű csövet, mint a kipufogódob, lehet kapni valahol?
Azon gondolkodom, hogy a külső borítást fel kellene újítanom...