offtopik, bocs, ne figyeljetek kicsit ;)
Tike:
tudnom kellene milyen routered van (ha mondtad, bocs kihagy az agyam)
így látatlanban
DHCP-t kikapcsolod a routeredben, a wifi részénél beállítod station modba és megkeresed a másik routert (site survey) Mented a beállítást, ujraindítod a routert és elméletileg kész. Egyszerűbb lenne persze látnom , legközelebb ha feléd járok elintézzük, ha addig nem sikerül.
Ha í-mailomra dobsz egy választ a routered típusáról (profilomban van a cím) akkor azon tudunk levelet váltani, nem szemeteljük tele a motoros fórumot.
Szíven találtalak mi ? tudod ,hogy csak húzlak ...
Én már nem versenyzem 50 lettem sakto ! és 300 felet nem megyek
De nem is oly rég tényleg csak a hátsó felem látta mindenki !
Szemezgessetek ! http://www.timeslip.hu/verseny...
Egy gurulás jó lenne , a motor mindegy milyen márka csak szíve legyen a lovasnak ,így van ! Azért jóóó szét furkáltátok Ákosal a B K -t Tasi
"legolább meg mutatom neki mit tud az öreg gigxer ugy is csak a segét fogja nézni a motoromnak ! "
Na erről tudna mesélni Cube75,mit is tud az a moci amibe hayabuya blokk van ..Soha nem rajtam múlt a tali,én szivesen motorozom bárkivel legyen az Kawa Honda stb..Mikor és hol?Ki jönne? Innen esetleg valaki?
Fogtam magam és bementem egy Tesco-ba vagy Cora-ba és ott vettem "A" csomagot. Kb. 3000-ért (?). A hátsó lámpához gyömöszöltem be. Éppen befér.
Igaz az, hogy a rendőrök ellenőrzéskor kibontathatják a csomagot és a termékeket egyesével megnézik a lejárati idejét és büntetik ha akár egy is lejárt?
Kérdezem ezt azért mert a multkori vételt mikor kibontottam elég érdekes lejárati idők voltak rajta, némelyik amikor megvettem a csomagot már akkor le volt járva. ?! Ha meg én állítom itthon össze pl gyógyszertárból, biztos nem úszom meg olcsón, ráadásul nincs benne vagy rajta a csomag egészén lejárati cimke, illetve nem tudom sterilen zacsizni... na akkor most mi van?
Olvastam,hogy a mentőcsomag hiányát 50 papírra díjazzák.. néztem az "A"tipusú mentőcsomagot,de ahhoz ki kell vennem a légszürőházat,hogy elférjen ,Van valami ötletetek,hol lehet kisebb csomagot kapni,jah és reális áron.Amiket gugliztam a méret kicsinyítésével arányosan nőtt az ára.Ami a mozdonyba elfér már 4000ft...
Köszönöm, nagyjából még számomra is érthető volt. A szívatót megpróbálom finomabban kezelni. Eddig felpörgött és akkor vettem egyre jobban vissza, most meg pont fordítva kell, majd megszokom.
Tike:
Ha véletlenül sikerülne erre járnod, hozd már légyszi megint magaddal Cube karbisorát. Össze szeretném hasonlítani a tűket az enyéimmel. Úgy emlékszem az enyém nem kúpos, Cubéjében meg határozottam kúpos a tű...
Jó lenne tudni ez a különbség a kettő k.sor között miért van.
Engem egy VF750 SABRE szopatott a tűszelepeivel
álló motornál jó volt a benzinszint(úszó) járó motornál nem tudtak elzárni a "rezonancia" miatt és állandóan túl szivta magát
az sem jó ha az alapjáratit igy le csökented( 25 )mert az alapjáratiból él a motor "közel" fél gázig (valóban ha főfúvóka nagy akkor "jobban" kell menni fordulaton,de nem mindig igaz,sokszor fent fullad bele az anyagba,tényleg nem annyira egyszerű ez a karburátor "dolog" mint ahogy azt sokan hiszik nem itteni fórumozókra gondoltam,hanem itthon a "Való világban"
két dolog van ezzel a vasal !
az egyik az biztos ,hogy alapjáraton sok a benzin és kevés a levegő
azért esik folyamatosan ,mert nem tud öntisztulni a gyertya és egyre nagyobb elenálást kell le küzdenie a szikrának , így előbb -utóbb nem lesz szikra és meg áll . Sokan erre azt hiszik szar a gyujtás , nem az jóó !
a pilangó szelepek szinkronja is jonak tünik rendesen ejti a fordulatot .
Két dologal lehet baj : az egyik nem zárnak rendesen a tűszelep O gyürüi ez egy szopatos . mert szét szeded és fujod jónak tünik ,zár , de mivel a házban benzin van üzem közben , Így vagy zár vagy nem ! Enek oka az is hogy téli állás után beköpi a gyertyát ,nem indul stb .... ÉN EZT KICSERÉLNÉM !
a másik : szerintem, nagy az alapjárati benzin fúvóka , és ráadásul sokáig szivatod . HA beindult egyből szépen lassan mm -röl mm -re vissza kell tolni a szivató kart fordulatot 1800- 2000 körül tartva .
a Gyári fö fuúvóka méretét és az alapjárati fúvóka méretének összegét soha nem szabad meg változtatni ,ez örök szabály !
tehát ha 125 a fő és 35 az alap - 160 -tol nem szabad eltérni csak akor ha a vezérlés is ellesz fokolva ++++ sok levegő 1996-ban 173 Le dualom volt pedig gyárilag nem ennyi .
Ha azt akarod .hogy alul brutál legyen 45 alap fuvóka 115 fő - ha Így hamarabb jön meg a 136 paci. ha felül kell ,hogy toljon 25 alap
135 fő . persze a számok kapu számok . Remélem érthető voltam !
basi Nekem is négy órás van + higanyos ++ ha kés vagyok egy motoral nem vagyok rest bele tekerem az ÜVEG gyertyát ,biztos ami biztos !
Cube 75 Saktonak szolhatnál cbr es b kinges gsx r es meg mindem motoros gurulást szerveze legolább meg mutatom neki mit tud az öreg gigxer ugy is csak a segét fogja nézni a motoromnak !
sziasztok Üdv tasi
A benzincsapot és szűrőjét néztem, biztos ami biztos alapon (le és szét szedtem az előbb). Az rendben volt, minimális szennyeződés az ülepítőben. Belül semmi retek. A tank belseje úgy tűnik nem rozsdás.
Gyertyaképet csak vizsga után, simán elmegyek vele így oda és ha átmegy húzok is egy laza naaagy kört, és beszámolok róla. Azután már lesz idő rájönni mi is a bibi, bízom bennetek.
"A tank úgy tűnik BELÜLRŐL nem rozsdás." így írtam eredetileg de a párom kijavíttatta velem és most a fiammal azon röhögnek, hogy belemásztam a tankba és belülről néztem meg rozsdás-e... ehhh mit tehetnék ekkora túlerővel szemben...
Szia Tasi!Lecsúsztál a kipuffogókró l,Sakto eladta a vasat.A vizkővel nincs gáz ,ez nem szuzuki....Amúgy gratulálok a fiadhoz,látom megbecsüli az öreg technikát manapság ez ritka.Jah és egyezzetek ki alapjárati keverékszabályzóban...
Hidegen szivató nélkül próbáld beinditani( szerintem sok lett neki az anyag(gyertyakép?) és belefullad alapjáraton(be kell tekerni a kis csavaron
(alapjárati keverék)ami oldalt van
A felvétel végére már kézmeleg volt a hűtője. (Már ha ez számít.)
A darabos hang elmúlik, ha normálisan bemelegszik, de alapjárat akkor sincs. Hogy ezt miért csinálja és mi változott egy éjszaka alatt azt nem tom, hacsak azt nem nézem hogy hűvösebb van kicsit és a motort akkor próbáltuk amikor már be-be kapcsolt a hűtőventillátora.
Na tényleg megnézem most már a csapot retkesség ügyében mert azzal ártani nem ártok.
Jah, még annyi, Faterom gyanakszik még mindig az elektromosságra a darabos járás miatt...
És igen vannak olyan karbik (CV, mint a többség 4 ütemű)amin kifelél tekerve a kis csavart Dúsitod el az alapjárati keveréket
természetesen jelen esetben kell menni a motorral 50-100 km-t (ahogy irtad) és megnézni a gyertyaképet(fehér=szegény ,fekete=dús)
1 kérdés ha kifele tekered a kis csavartakkor miért lesz "nyújtott"az égés?
példának hoztam fel, hogy az olaszok csinálják forditva(kifelé több üzemanyag)
nem állitottam, hogy raktak rá olasz karbit a cbr re
A szinkrot meg 4 órával csinálom !
Tegnap jó volt, és ma sem volt rossz csak hát ugye az alapjárat ami zavar kicsit. Gázt veszi, normálisan visszaesik a fordulat, motorfék van, ereje van a gépnek, kis fordulatról is húz ahogy kell, nem rángat.
Basi:
Egyelőre nem állítok semmit sem rajta, mert lazán motorozható a gép, ha mentem már vele hoszabban akkor többet tudok mondani, beleértve a gyertyák állapotát is.
Illetve úgyis jön a találkozó majd meghallgatod, megbeszéljük. Összedugjátok a fejeteket és kisüttök valamit.
Taschner:
Köszi a segítő szándékot.
Nem vagyok szakember, sajnos így leírni sem tudom rendesen a tünetét, pedig ha hallanátok, ránéztek biztos tök egyszerű lenne megtalálni az okokat. Olyan ez nektek mint a faék, nekem meg arabos. Sejtem miről beszéltek de ennyi.
Biztos vagyok benne, hogy Tike jó munkát végzett (!), és ami a legfontosabb, hogy megnyugodtam és megint hiszek a motorban. Lehet kell még tekerni egy kicsit itt rajta, cserélni valami biz-bazt ott, de érdemes és nem kidobott pénz rákölteni.
Tike:
Viszek neked a talira egy 12V-os (régi) mini fúrógépet (megtaláltuk, hasonló mint amivel én furtam) max 3mm-ig megy bele fúrószár. Ezzel szeretnék hozzájárulni a szerszámkészletedhez ha elfogadod. (Még letesztelem rendben működik-e.)
Na megyek is, leengedem a benzint és megnézem a csapot meg a szűrőt meg a tankot belülről amennyire tudom.
igen, kb ott állt a mutató. (köszi a képet)
Megnyugtató (és jó tudni) ha már maga a motor ott normális hőfokon van, mert csak álló állapotban szokott fentebb kúszni, ha megyek vele akkor max 1/3-1/4 állásban van.
Tényleg olyan a fórum mint egy továbbképző tanfolyam... legalábbis nekem.
Nincs olyan Karburátor, amin te a levegőt állítód !
alapjáraton a levegő fix a karburátor szívó torkánál egy furat ,
melyben kis fúvókát lehet cserélgetni ! így ezen üzem közben nem tudsz állítani híd el !
A kis csavart ha be tekered zár egy furatot ,Így kevesebb benzint tud kiszívni a motor alapjátaton ., tehát soványitod az alapjárati benzin /levegő keverékét .
ha kitekered ! ,a hegyes kis csavar, a furaton több benzint enged át . Így dusitod az alapjátatot . ezét hivják dusito csavarnak sokan !
Soványan azért nem jó mert túl hevül a gyertya ,alapjáratrol kicsit be fulad a motor gáz adásra , stb .
dusan azért nem jó mert a sok el nem éget benzin rárakodik a szelepekre ,gyertyára és be is köpi öket , hidegen .
Amit írt a srác , néha ki hagy egy-két henger ,melegen meg jó már !
Szinkront ,három csavaron állítod ! De csak akkor ha jó már minden .
Rá dugod a müszert 1700-2000 fordulatra fel tekered az alapjárati műanyag csavart . 1-2 henert szinkronba hozzod a közötük lévő rugos csavaral ,gáz fröcs ... ha jó , 3-4 henger ... ha ez is jó a 2-3 és a 3-4 közöt is van csavar ezt is úgy állítod ,hogy szinkronba legyen a két-két szélső henger gáz fröcs, ha a műszer együtt jár JÓ .
Műszer rajta marad , alapjárat leteker 1000-1200 és most jön a kis csavar 1 henger / egyes műszer óra kis csavar szépen negyed fordulatonként be teker ...érzed csöken az alapjárat fél fordulat ki
2 henger / 2 műszer óra ugyan így , 3... 4 deto.
alapjárat ki igazitod 1000-1100 .
ha jól csináltad ? alapjáraton a műszer együtt jár / mind a4 henger /
nem torpan ,veszi a lapot és fordulaton is együtt jár a műszer
Bárkinek szívesen segítek !
veteran motors e oldal.hu ,vagy a facebook-on
Ja még Egy a 24 kodu motorokon soha nem volt itali karbi !
Üdv tasi
Jár mindegyik henger rendesen?
próbáld eltekerni az alapjáratot,(csak akkor újabb szinkronra lesz majd szükséged)az esetek többségében)
ha tegnap beállitás után jó volt akkor most is jónak kellene lennie(elvileg)nem koszos a tankod belül ?
ha már "picit" meleg a motor akkor simán kell járnia szivató nélkül (kb 35-40 c a hűtő folyadék)
Szia !
Csak segitenni szeretnék !
Levegőcsavar nincs .. alapjárati dusitó esetleg/ a kis hernyó/
Leírásod alapján .
Vagy nem jó az úszó szinted , vagy a tűszelepeid nemzárnak rendesen
Szerintem : a karbiban cseréld ki az összes O gyűrűt , úszúszint gyárira , a kis csavart betekert állapotól 1.egész +fél fordulatal ki Így már jónak kell lennie . Ha alul rángat SZINKRON csinálj ,
50-100 km gurulás után Ved ki a gyertyát és a gyertyák meg mondják színűk által melyik hengernél mit hova kell még tekerni.
ha mind a4 gyertya egyforma színű ,szép világos B akkor jók lettek a beálitásaid .
Hideg indítás : Gyári europai Benzin fuvoka és megnézni mindenhol tőmit e a szivató mind a 4 karbin ,más baja nem lehet !
Ha tudta m segíteni Örülők !
CUBE 75 a vízkővel hogy állsz ?
Ha meg akadsz ! kérdez ! Üdv tasi http://www.facebook.com/pages/...
Tike:
tudnom kellene milyen routered van (ha mondtad, bocs kihagy az agyam)
így látatlanban
DHCP-t kikapcsolod a routeredben, a wifi részénél beállítod station modba és megkeresed a másik routert (site survey) Mented a beállítást, ujraindítod a routert és elméletileg kész. Egyszerűbb lenne persze látnom , legközelebb ha feléd járok elintézzük, ha addig nem sikerül.
Ha í-mailomra dobsz egy választ a routered típusáról (profilomban van a cím) akkor azon tudunk levelet váltani, nem szemeteljük tele a motoros fórumot.
Hát élveztem már jobban is a motorozást mint ma
Hideg volt sajnos
De megérte
Én már nem versenyzem 50 lettem sakto ! és 300 felet nem megyek
De nem is oly rég tényleg csak a hátsó felem látta mindenki !
Szemezgessetek !
http://www.timeslip.hu/verseny...
Egy gurulás jó lenne , a motor mindegy milyen márka csak szíve legyen a lovasnak ,így van ! Azért jóóó szét furkáltátok Ákosal a B K -t Tasi
Na erről tudna mesélni Cube75,mit is tud az a moci amibe hayabuya blokk van ..Soha nem rajtam múlt a tali,én szivesen motorozom bárkivel legyen az Kawa Honda stb..Mikor és hol?Ki jönne? Innen esetleg valaki?
Igaz az, hogy a rendőrök ellenőrzéskor kibontathatják a csomagot és a termékeket egyesével megnézik a lejárati idejét és büntetik ha akár egy is lejárt?
Kérdezem ezt azért mert a multkori vételt mikor kibontottam elég érdekes lejárati idők voltak rajta, némelyik amikor megvettem a csomagot már akkor le volt járva. ?! Ha meg én állítom itthon össze pl gyógyszertárból, biztos nem úszom meg olcsón, ráadásul nincs benne vagy rajta a csomag egészén lejárati cimke, illetve nem tudom sterilen zacsizni... na akkor most mi van?
Köszi a képet!
Tike:
Ha véletlenül sikerülne erre járnod, hozd már légyszi megint magaddal Cube karbisorát. Össze szeretném hasonlítani a tűket az enyéimmel. Úgy emlékszem az enyém nem kúpos, Cubéjében meg határozottam kúpos a tű...
Jó lenne tudni ez a különbség a kettő k.sor között miért van.
álló motornál jó volt a benzinszint(úszó) járó motornál nem tudtak elzárni a "rezonancia" miatt és állandóan túl szivta magát
az sem jó ha az alapjáratit igy le csökented( 25 )mert az alapjáratiból él a motor "közel" fél gázig (valóban ha főfúvóka nagy akkor "jobban" kell menni fordulaton,de nem mindig igaz,sokszor fent fullad bele az anyagba,tényleg nem annyira egyszerű ez a karburátor "dolog" mint ahogy azt sokan hiszik nem itteni fórumozókra gondoltam,hanem itthon a "Való világban"
az egyik az biztos ,hogy alapjáraton sok a benzin és kevés a levegő
azért esik folyamatosan ,mert nem tud öntisztulni a gyertya és egyre nagyobb elenálást kell le küzdenie a szikrának , így előbb -utóbb nem lesz szikra és meg áll . Sokan erre azt hiszik szar a gyujtás , nem az jóó !
a pilangó szelepek szinkronja is jonak tünik rendesen ejti a fordulatot .
Két dologal lehet baj : az egyik nem zárnak rendesen a tűszelep O gyürüi ez egy szopatos . mert szét szeded és fujod jónak tünik ,zár , de mivel a házban benzin van üzem közben , Így vagy zár vagy nem ! Enek oka az is hogy téli állás után beköpi a gyertyát ,nem indul stb .... ÉN EZT KICSERÉLNÉM !
a másik : szerintem, nagy az alapjárati benzin fúvóka , és ráadásul sokáig szivatod . HA beindult egyből szépen lassan mm -röl mm -re vissza kell tolni a szivató kart fordulatot 1800- 2000 körül tartva .
a Gyári fö fuúvóka méretét és az alapjárati fúvóka méretének összegét soha nem szabad meg változtatni ,ez örök szabály !
tehát ha 125 a fő és 35 az alap - 160 -tol nem szabad eltérni csak akor ha a vezérlés is ellesz fokolva ++++ sok levegő 1996-ban 173 Le dualom volt pedig gyárilag nem ennyi .
Ha azt akarod .hogy alul brutál legyen 45 alap fuvóka 115 fő - ha Így hamarabb jön meg a 136 paci. ha felül kell ,hogy toljon 25 alap
135 fő . persze a számok kapu számok . Remélem érthető voltam !
basi Nekem is négy órás van + higanyos ++ ha kés vagyok egy motoral nem vagyok rest bele tekerem az ÜVEG gyertyát ,biztos ami biztos !
Cube 75 Saktonak szolhatnál cbr es b kinges gsx r es meg mindem motoros gurulást szerveze legolább meg mutatom neki mit tud az öreg gigxer ugy is csak a segét fogja nézni a motoromnak !
sziasztok Üdv tasi
Gyertyaképet csak vizsga után, simán elmegyek vele így oda és ha átmegy húzok is egy laza naaagy kört, és beszámolok róla. Azután már lesz idő rájönni mi is a bibi, bízom bennetek.
"A tank úgy tűnik BELÜLRŐL nem rozsdás." így írtam eredetileg de a párom kijavíttatta velem és most a fiammal azon röhögnek, hogy belemásztam a tankba és belülről néztem meg rozsdás-e... ehhh mit tehetnék ekkora túlerővel szemben...
(alapjárati keverék)ami oldalt van
Naszóval, ezt csinálja most hidegen.
http://youtu.be/BLcopBKJ-fs
A felvétel végére már kézmeleg volt a hűtője. (Már ha ez számít.)
A darabos hang elmúlik, ha normálisan bemelegszik, de alapjárat akkor sincs. Hogy ezt miért csinálja és mi változott egy éjszaka alatt azt nem tom, hacsak azt nem nézem hogy hűvösebb van kicsit és a motort akkor próbáltuk amikor már be-be kapcsolt a hűtőventillátora.
Na tényleg megnézem most már a csapot retkesség ügyében mert azzal ártani nem ártok.
Jah, még annyi, Faterom gyanakszik még mindig az elektromosságra a darabos járás miatt...
No de elég volt mára belőlem.
természetesen jelen esetben kell menni a motorral 50-100 km-t (ahogy irtad) és megnézni a gyertyaképet(fehér=szegény ,fekete=dús)
példának hoztam fel, hogy az olaszok csinálják forditva(kifelé több üzemanyag)
nem állitottam, hogy raktak rá olasz karbit a cbr re
A szinkrot meg 4 órával csinálom !
Basi:
Egyelőre nem állítok semmit sem rajta, mert lazán motorozható a gép, ha mentem már vele hoszabban akkor többet tudok mondani, beleértve a gyertyák állapotát is.
Illetve úgyis jön a találkozó majd meghallgatod, megbeszéljük. Összedugjátok a fejeteket és kisüttök valamit.
Taschner:
Köszi a segítő szándékot.
Nem vagyok szakember, sajnos így leírni sem tudom rendesen a tünetét, pedig ha hallanátok, ránéztek biztos tök egyszerű lenne megtalálni az okokat. Olyan ez nektek mint a faék, nekem meg arabos. Sejtem miről beszéltek de ennyi.
Biztos vagyok benne, hogy Tike jó munkát végzett (!), és ami a legfontosabb, hogy megnyugodtam és megint hiszek a motorban. Lehet kell még tekerni egy kicsit itt rajta, cserélni valami biz-bazt ott, de érdemes és nem kidobott pénz rákölteni.
Tike:
Viszek neked a talira egy 12V-os (régi) mini fúrógépet (megtaláltuk, hasonló mint amivel én furtam) max 3mm-ig megy bele fúrószár. Ezzel szeretnék hozzájárulni a szerszámkészletedhez ha elfogadod. (Még letesztelem rendben működik-e.)
Na megyek is, leengedem a benzint és megnézem a csapot meg a szűrőt meg a tankot belülről amennyire tudom.
Megnyugtató (és jó tudni) ha már maga a motor ott normális hőfokon van, mert csak álló állapotban szokott fentebb kúszni, ha megyek vele akkor max 1/3-1/4 állásban van.
Tényleg olyan a fórum mint egy továbbképző tanfolyam... legalábbis nekem.
alapjáraton a levegő fix a karburátor szívó torkánál egy furat ,
melyben kis fúvókát lehet cserélgetni ! így ezen üzem közben nem tudsz állítani híd el !
A kis csavart ha be tekered zár egy furatot ,Így kevesebb benzint tud kiszívni a motor alapjátaton ., tehát soványitod az alapjárati benzin /levegő keverékét .
ha kitekered ! ,a hegyes kis csavar, a furaton több benzint enged át . Így dusitod az alapjátatot . ezét hivják dusito csavarnak sokan !
Soványan azért nem jó mert túl hevül a gyertya ,alapjáratrol kicsit be fulad a motor gáz adásra , stb .
dusan azért nem jó mert a sok el nem éget benzin rárakodik a szelepekre ,gyertyára és be is köpi öket , hidegen .
Amit írt a srác , néha ki hagy egy-két henger ,melegen meg jó már !
Szinkront ,három csavaron állítod ! De csak akkor ha jó már minden .
Rá dugod a müszert 1700-2000 fordulatra fel tekered az alapjárati műanyag csavart . 1-2 henert szinkronba hozzod a közötük lévő rugos csavaral ,gáz fröcs ... ha jó , 3-4 henger ... ha ez is jó a 2-3 és a 3-4 közöt is van csavar ezt is úgy állítod ,hogy szinkronba legyen a két-két szélső henger gáz fröcs, ha a műszer együtt jár JÓ .
Műszer rajta marad , alapjárat leteker 1000-1200 és most jön a kis csavar 1 henger / egyes műszer óra kis csavar szépen negyed fordulatonként be teker ...érzed csöken az alapjárat fél fordulat ki
2 henger / 2 műszer óra ugyan így , 3... 4 deto.
alapjárat ki igazitod 1000-1100 .
ha jól csináltad ? alapjáraton a műszer együtt jár / mind a4 henger /
nem torpan ,veszi a lapot és fordulaton is együtt jár a műszer
Bárkinek szívesen segítek !
veteran motors e oldal.hu ,vagy a facebook-on
Ja még Egy a 24 kodu motorokon soha nem volt itali karbi !
Üdv tasi
próbáld eltekerni az alapjáratot,(csak akkor újabb szinkronra lesz majd szükséged)az esetek többségében)
ha tegnap beállitás után jó volt akkor most is jónak kellene lennie(elvileg)nem koszos a tankod belül ?
ha már "picit" meleg a motor akkor simán kell járnia szivató nélkül (kb 35-40 c a hűtő folyadék)
az tüzelőanyag fix a levegőt állitod a csavarral
az olasz (Dellorto) karbinál fix a levegő és a tüzelőanyagot állitod
Csak segitenni szeretnék !
Levegőcsavar nincs .. alapjárati dusitó esetleg/ a kis hernyó/
Leírásod alapján .
Vagy nem jó az úszó szinted , vagy a tűszelepeid nemzárnak rendesen
Szerintem : a karbiban cseréld ki az összes O gyűrűt , úszúszint gyárira , a kis csavart betekert állapotól 1.egész +fél fordulatal ki Így már jónak kell lennie . Ha alul rángat SZINKRON csinálj ,
50-100 km gurulás után Ved ki a gyertyát és a gyertyák meg mondják színűk által melyik hengernél mit hova kell még tekerni.
ha mind a4 gyertya egyforma színű ,szép világos B akkor jók lettek a beálitásaid .
Hideg indítás : Gyári europai Benzin fuvoka és megnézni mindenhol tőmit e a szivató mind a 4 karbin ,más baja nem lehet !
Ha tudta m segíteni Örülők !
CUBE 75 a vízkővel hogy állsz ?
Ha meg akadsz ! kérdez ! Üdv tasi
http://www.facebook.com/pages/...