Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akár most is!
Tike:
Milyen idő tájt hívhatlak a szombati nappal (7.-e) kapcsolatban? Mikor alkalmas?
"Ma eljátszottam a gondolattal, vajon milyen motort vennék ha Tike megnézi szombaton a motoromat és egy szó nélkül, homlok ráncolva, laza mozdulattal kitolja az árokpartra és beleborítja az árokba, majd földet rúg rá... "

Talán ha Kawa-d lenne...
Ma eljátszottam a gondolattal, vajon milyen motort vennék ha Tike megnézi szombaton a motoromat és egy szó nélkül, homlok ráncolva, laza mozdulattal kitolja az árokpartra és beleborítja az árokba, majd földet rúg rá...
Meglepődtem, hogy nem találok cbr1000f-et abban az árfekvésben (350-500ezer) ahol 2 éve még simán volt választék. Ez vagy annyit jelent, hogy az "olcsóbb" kategória azóta kihalt vagy a forint ment annyira tönkre vagy pedig a motoroknak értékelődött fel az ára. Azt hiszem érdemes kissé átértékelnem a motorom értékét. Sokkal értékesebb mint azt gondoltam. Úgy saccoltam 200.000-ért lehetne eladni, de nincs ennek akkora baja (remélem) ami ezt indokolná, mert akkor tele lennének a hirdetések a márkatársakkal.
Érdekes módon a cbr900-as is hasonló cipőben jár árilag. Azokat is nézegettem régen.
De a többi is, suzuki, yamaha, kawa.
Mi lesz itt? Lassan kuriózum lesz a motor? Totálisan legatyásodik az ország, akinek régi van nem tudja fenntartani, annak a kevésnek meg akinek kicsit jobban megy az jóval újabbat vesz.
Kihalnak a régi motorok, gyorsabban mint hittem volna.
Sajnos fogyasztói társadalom van és kihalnak a nevek, csak termékek maradnak én is sajnálom, hogy a mai gyártás minden téren csak bevétel orientált, nem akarnak nevet képviselni, vagy minőséget teremteni. Persze Fatter is vicces amikor mondja, hogy a pannóniás Mz-s időkben nem is volt lánc spréjük. Ok, de egy mai motor főtengelyen többet tud mint régen egy teherautó... Azért nem olyan kakik ezek az öreg vasak sem... Pl: BMW 1000RR 2011-es tud 193 pacit és 115Nm-t persze 15000rpm-en ha azt vesszük ez az öreg bútor meg tud 135pacit és 104 Nm-t 5000 fordulattal lejjebb akkor semmit nem találtunk föl:D:D:D csak - 100kg+futómű
Persze, hogy gyári, hát gyárban készült
viccet félretéve, hibátlan !szépen szól !
az az igazság, hogy a mai "pokemon" motorok nem jönnek be,ez van, lehet én is öregszem
igazán nekem régen a GPz1100 tetszett + a CBR1000F de az nagyon elérhetetlen volt akkor
Van egy vicc is erről "mindig arról álmodoztam, hogy keressek 80ezret meg legyen egy egyes Golfom
20 év után mindez valóra vált
Az a helyzet, hogy 20 év mulva nem lesznek ilyen motorok tök mindegy ki gyártotta őket, a régiek addigra kipusztulnak alkatrészhiány miatt, a most gyártottak meg szintén eltünnek a silányságuk miatt. Ráadásul felváltja a benzin üzemet valami más. Elektromos vagy hibrid valami lószar. Ez nem igazán kerülhető el.
Gyerekkorom régi nyálcsorgatós motorjai eggyütt halnak majd velem. Honda, Suzuki, Yamaha, Kawa.
Ezeket tartom motornak, így ilyen sorrendben. Ezek között is az 1100, 1000, 900, de FŐLEG a 750-es kategóriákat. Az új motorok szépek és jók meg modernek meg minden, de valahogy nem áll fel rájuk a ...-om. Azt hiszem nincs lelkük. ... vagy csak megöregedtem.
Részemről ha a talin lesz suzuki, dögöljek meg ha nem nyálazom körbe!... legfeljebb megdobáltok közben söröskupakkal.
Hát igen kiderül, hogy az évjárat az ami minőséget képviselt... A jó öreg 1.1 légolajos borzalom:D fujjj pofátlanul jól néz ki és nem érdekel, de azt hiszem hogy a körülmények erősen U.S.A-ra utalnak. úgyhogy a mustang csíkok hol vannak? ja és ami rögtön kiszúrta a szememet, hogy az első sárvédő beleér a gumiba az is fujj OLYAN kell!
Rakok bele miniriga kereket,oszt csöndbe maradsz...
Te csak ne dumálj..a gyári dolgokról..milyen is a motorod eleje? Az se gyári..Úgy "lapátoltad" össze több CBR-ből
Nekem is a radiális nyereg szúrt szemet...86-ban nem jellemző .De az endurance versenyeken vitték a pálmát,ez vitathatatlan(sajnos)
Tényleg nem akarok itt vitázni nehogy kiutáljatok a CBR fórumról csak beszélgetünk . Az a blokk gyári.
amivel mentek az hol gyári? valami aprilia futóművel
amúgy ja
20 év múlva hol lesz? Sehol mint a ma gyártott Yamahák Kawák Hondák.
De az biztos hogy mint ahogy a CBR1000F még ma is megy..erre itt egy jó kis példa . leséééé
Majd ha találok egy ilyen állapotú 89-92-es GSX-R 1100-et akkor lesz megint "szeretni való" motorom. Nem titok nekem a GSX-R 1100 az etalon.Csak találj belőle olyat ami nincs lerombolva.
jó hangulatú a vidi osszátok egymásnak és veszitek is a lapot... tetszik.
Szép motor, meg tetszik is, de hol lesz ez 10 vagy akár 20 év múlva?!
Sakto!
Minden tiszteletem! Legalább őszinte vagy a motorodhoz!
Ez nem szuzuki reklám http://youtu.be/qq_gxyRub1o
Hagy jöjjön, mindenre fel vagyunk készülve..... ill. majdnem mindenre
Bezony!
Semmi jóváhagyatás! A motorozós videók közkincset képeznek!
Jó jó, de előbb Cube75-el jóvá hagyatom
Nyomjad!
Hááát Piszkosul szedi a lábát,de qrvára kezelhető.
Pont ma mentem vele "először" Van róla egy kisebb videó is.
Cube75 is szerepel rajta ha érdekel feltolom Youtube-ra és belinkelem ide.
Ó anyám most látom csak félreütöttem a billentyűzetet!
Tehát a félreértések elkerülése végett, ezt akartam írni:

"Ali-ról tud valaki hírt?
Hiányzik a fórumról !"

Nem mindegy, hogy kérdőjel vagy felkiáltó jel van a végén...
Lélektani különbség.