Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak vigyázzatok hogy időben fékezzetek,a jégen már késő lenne!
Egyébként meg tiszta sárga vagyok az írígységtől hogy Ti csak úgy ukmukfuk találkozgatni bírtok!A távoliak meg le vannak ejtve?
Benne vagyok! Javaslom, hogy a műjég főbejáratánál talizzunk, mivel ott meg is lehet állni:D
Értem én, hogy NON-STOP!
De meddig tart nyitva?
Szia!
Ez a kontakt hiba annyira tipikus, a gyereknek a régi simsonjánál pont ugyanez volt!
Ha nem találkozol vele, vagy hallasz róla, akkor nem is gondolnád, hogy "csak" a testpont szarakodik!
Szia!
Én a héten szombat reggel végzek a melóban, de lehet, hogy be kell menjek túlórázni!
A fórumot követem, remélem péntekre tudjátok fixálni az időpontot és igyekszem ott lenni!
Szia!
Nagyon jól néznek ezek a betűk!
Ha egyszer eljutok oda, hogy lefestem/festetem a mocit, akkor a Te gépedről tervezem lekoppintani a feliratot, mert eddig ez tetszik a legjobban! Persze csak az engedelmeddel!
Szia!
Én nemrég cseréltem kipufogót és nekem is "lötyögött" benne!
(Sportkipufogót -- gyárira)
Legalább egy órámba tellett mire találtam egy 3mm-es klingerit lapot a fészerben, amit ráhajtottam, így már a bilincs rendesen fogja és úgy tűnik azóta se fúj ki! Előtte valamilyen azbeszt szerű szalag volt...
eskűszőm itt jobban szórakozok,mint a facebookon srácok!
Muord, köszi az infót és a térkép koordinátát Aza tali,jó ötlet,de még nem közút képes a Farkasom.. de igyekezni fogok vele! Már megint meg kellett csinálnom két robogót,hogy a mocimhoz érjek! De most már nekiugrok!
a km-óra a kis lánckerékről kapja a hajtást, a km-órád ebből "számítja" ki a sebességet. Ha az óra kihajtása után bármit olyat változtatsz, ami befolyásolja a hátsó gumi kerületi sebességét ( áttétel vagy gumiméret) azt a km óra már nem tudja lekövetni, így csalni fog.
én értem
Így visszaolvasva simán nem érteném meg én sem amit írtam... na majd elmagyarázza jobban valaki.
Most baromi okosat fogok mondani:
Szerintem:
Elméletileg az első fogaskeréktől veszi a km/h az az adatot. Ha ott nem a megfelelő fogszám van akkor az áttéted változik a hátsó kerekedhez tehát ennél fogva gyorsabban vagy lassabban haladsz a mérnökök által kiszámítottnál... azaz csal az órád, mert AZ csak a fordulat alapján mutogat valamit.
Stimmel!Legalábbis a hátsó...Elsőt nem bontottam ki...
Ööö...tudom hogy idióta vagyok a szereléshez,de mi köze a kilóméterórának a fogaskerekehhez? A gumiméretet érteném,de a fogaskerekek?
Hölgyek / Urak!

Mit szólnátok egy szombat késő délutáni mini találkozóhoz mondjuk a Hősök terénél?
Stewe1der: feltettelek a CBR1000F-esek térképére (link az adatlapomon)

Ha valaki hiányozna és szeretne rajta lenni vagy valami nyűgje van ezzel kapcsolatban az jelezze nyugodtan!
Bővítendő az online tudástárat, egy dolog amibe belefutottam, a műszerfalon az órák által mutatott érték változik ha plusz fogyasztót kapcsolok ( az irányjelzőre billeg a hőmérő) a gyújtás modul alatt van egy testpont onnan kapja a testet a műszerfal és az volt kontakthibás.
pl itt van egy link, ilyet keress, kis zacsiban betűnként. Van több fajta betűtípus, méret, érdemes egy helyről venni hogy ne legyen cumi:

http://osz-car.hu/webaruhaz/ht...
Min. dupla élettartamra számíthatsz az olajzóval. Behozza az árát :-)
Én vmi home-made megoldáson agyalok...
Feliratok a gépemen:

Eredetileg nem volt rajta ilyen felirat, de megláttam haverom kocsiján egy egyedi kiírást, és én is vettem az OBI-ban vagy a Praktiker-ben ilyen öntapadós krómozott műanyag betűket. Összeválogattam, felragasztgattam... A "design"-emhez megy a króm szerű felirat. (Nem kell félni, hogy leesik mert rohadt erős a ragasztója, szal gondosan kell felragasztani mert egyszer feltevős és az ott marad. Aszem kb 40-80Ft/db volt már nem emlékszem.)
Én is szemeztem ilyen láncolajozóval, de ezek nem túl drágák (60 000 Ft)?
A lánc élettartamáról sincs fogalmam.(30 000km vagy 80 000km?) Mondjuk sejtésem van, mert lassan 4000km nél járok és még nem kell állítani:S pedig 5000-enként írja, hogy állítsam. pl. nem tudom, hogy menniyvel él tovább ha szétolajozom, vagy ha nem...
Én már hónapok óta figyelem a fórumot,és tényleg olyan mint egy online szervíz továbbképző tagozata! Ezek a fiúk tudnak valamit, amit úgy hívnak : Együtt-Egymásért! Részint miattuk választottam ezt a Masinát! Muord! Azok a feliratok a gépeden sima matricák,vagy esetleg v.mi exta feliratok? Nagyon tetszik így a motorod!
AHHHAAAA! Akkor ezért fúj ki nekem alul a kipufogóm az illesztésnél. Már egy ideje figyeltem ezt a jelenséget.... Vagy nincs is benne vagy szét van menve. (vagy SZIGSAZALAG van ott és elégett az eladás után 2 héttel )
Felírtam a listára. Ha mindent megcsinálok a végén még valami motorszerű lesz a gépemből.
Marha sokat segít ez a fórum, el sem tudjátok képzelni mennyit. Sokatoknak ez természetes meg logikus hogy tudjátok, de nem az! Köszi nektek az infókat.
Jó reggelt! Köszi a jó tanácsokat mindenkinek! Már indulok is a műhelybe,mert be vagyok sózva! Gyorsan lecserélem a láncot meg a lánckereket, hogy a balos kipufogót is fel tudjam tenni! Ha négy kezem lenne, az is kevés volna! Tökre izgulok Még egyszer KÖSZI BOGYOOKAAA! Na suhanok, ESTE JELENTEK!
Sziasztok, szia Pisti
Örülök, hogy nekiálltál, lehet, a teherautóba körülnézek, hogy megvan -e az a győrő, mert valamire emlékszem, mikor fújtam, hogy volt rajta, valószínű a teher hátuljában van.
A lengővilla mellől vettem ki, (párhuzamos) talán nincs rendesen a helyén.
Szívesen egyébként, és tök jó érzés volt látni az arcodon az örömöt! Örülök, hogy örömet okozhattam
Remélem mással már nem lesz gond, Köszi a vesevédőt, meg a szerszámot. Ja, azbesztzsinórral tömítettem én is a dobjaimat, teljesen jó az is,
Szép napot mindenki! :)
Üdv! Az enyémen nem párhuzamos, hanem kicsit nyit a villához képest. Akkor lehet, hogy valami nem jó nálam? úgy tűnik hogy jól és a helyén áll.