Meg lehet csinálni otthon is (hivj fel mert egyszerűbb elmagyarázni 3 perc alatt mint ide irni egy regényt)
féktárcsa csere:ha kopott,vékonyabb mint a minimum(4mm),berágódott,üt.repedt,stb
a fékbetéteket szinte 0 le lehet koptatni az 50%os az még majdnem egy szezon(ha nem vagy ROSSI)
Mivel én napi szinten járok arra két jó tanács a Bekölce -Szűcs útvonalon nagyon rossz minőségű az aszfalt még enduroval is kihívás. A Mályinka - Bánkút viszont elképesztően keskeny ha jön szembe egy busz ott ám lehet matekozni, hogy ki hogy fér el, ráadásul olyan kanyarok vannak benne hogy néha látod a hátsó rendszámtáblát.
Szia! Meg lehet csinálni otthon, a ZZR-nél anno cserélnem kellett csapágyat nekem is. Javaslom először vedd ki a kereket, és olvasd le a csapágyakon lévő típust, számokat. Bp.-n a Confidenza csapágynagykerben ugyanazt a csapágyat megkapod, nem drága, 1000-2000 forintos nagyságrend. És van porvédőjük is. A csapágycsere aprólékos meló, hőlégfúvóval fel kell melegíteni, majd óvatosan beütni a külső átmérőhöz passzoló csövel (kivenni rosszabb, mert nem férsz hozzá a csapágyház külső részéhez, azt nem tudod ütni, de ez a csapágy már úgy sem kell). A féktárcsa nem olcsó dolog, csak akkor cserélj hamár a 4mm alá koptak. Sajna nem tudom milyen féktárcsa kell a dualhoz, talán nézd meg az ebay-en. Viszont a féktárcsa csavarjainak visszarakásához használj menetrögzítő ragasztót. Remélem tudtam segíteni. Üdv. Robi
Sziasztok!
Az első kereket idővel szét kell szedjem, mert a csapágy cserére szorul!
Ha már szétszedem, akkor az első féktárcsákat is jó lenne lecserélni!
Kérdésem az lenne:
- milyen csapágy kell az első kerékbe?
- milyen féktárcsákat tegyek fel? ( a fékpofa kb.:50%-os)
- meg tudom csinálni magamnak, vagy kell hozzá állítani valamit?
Köszönöm a válaszokat!
A karbuherátor az szemét dolog:S azt én is utálom az számomra úgy lenne ahogy Tike monta... csere vagy garis full generál... hidd el, hogy megéri... már csak ha a szakadt idegszálakat vesszük is alapul
Ja, igen: gumit is vettem!
Mivel némileg csökkentek az anyagi kereteim (sisak baromság), ezért egy kicsit olcsóbb gumit vettem:
Dunlop Sportmax D220 170/60 és 120/70: 50000Ft + 3000Ft szerelés
Szia Mindenkinek!
Ma én is beletettem kb.:160Km-t: mentem Tápiószelére a gumishoz!
A régi sisakomban mentem, hogy ne zavarjon a huzat és meséltem a gumisnak az új sisakról...
Szerencsémre, régen foglalkozott bukókkal is, mondta várjak, szétnéz hátha talál valamit huzat ellen...
Hozott is kettő ilyet: nyakmelegítő
Egy XL-es vékonyat és egy XXL-es dupla vastagat, ami egy kicsit hosszabb. Mivel nem tudtam melyik lenne jó, ezért 4000Ft-ért elhoztam mind a kettőt!
Mikor hazaértem kipróbáltam őket és a vékonyabb anyagból az XL-es vált be a legjobban, még maszk nélkül is fogott annyit, hogy elviselhető lett a szememnek, de füldugó kell hozzá!
Hátránya: nehezen tudok oldalra fordulni, meleg (főleg a vastagabb anyagú)!
Még azt szeretném kipróbálni, hogy veszek, vagy csinálok egy olyan bogárhálót, ami jobban benyúlik a nyak felé...
Este nézd már meg ha van rá mód, hogy nem húz-e át véletlenül a gyújtókábel valahova, vagy nincs véletlenül kontaktja... Gyertyacserét próbáltál már? hátha segít..
Én tavaly pont ugyanezzel szívtam. a 4-es henger szarakodott állandóan, alapjáraton három henger ment, gázra már mind a négy. Ha lehúztam a pipát kb észre se vette. Szétkaptam vagy ötvenszer a karbit, kipucoltam, szinkron állítás, nemjó. Hengerfejet levettem, szelepeket becsiszoltam megint szinkron..nem jó. Aztán vettem egy másik karbisort, azóta műxik ahogy kell.
Nézd meg, mennyire lógnak a pillangószelepek tengelyei...
Első kép: ezt műveltem ma
Második: az állítólag megköszörült tű (aki látott már ilyet hozzá szólhatna, hogy tényleg buheráltnak tűnik-e vagy sem, mind a 4 tűm ilyen.)
Köszi Cube, de ígyhagyom, szélesebb a fejidom, mint a gyári, lenne mellette kb. 3 cm mindkét oldalon...
Úgyhogy Ezredesem félpucér marad... Meglesik ám a városba...
Brutál hangja van... me3g megy, mint a meszes...
Köszi mindenkinek a segítséget!
ok, cube, holnap megkeresem, lefotózom, oda irom a méreteket és felteszem a fórumra. Ha jó neked, akokor megy a posta ;)
Szétkaptam a karbikat, nem nagyon csak a lényeget. Kifújkáltam, kiganéztam. Összeraktam. Most már nem fullad le ha leveszem a szívatót, viszont a 4-es hengerem nagyon makrancos, dadog. Félek elektronikus nyűgje van, mert olyan mintha 3. gyújtana egyszer nem, majd 2 szer gyújt 2 szer nem, össze vissza. Ha lehúzom a pipát, nem nagyon veszi észre hogy kiesett egy henger, de ha egy másik pipát húzok le egyből leáll, nem bírja 2 hengerrel.
Kicsit el vagyok kenődve. Éppen tudok járni 3,5 hengerrel is, de nem az igazi.
Nehezen indul be a motor, lehet csak arra lesz elég az ereje, hogy elvigyem vizsgázni majd egy szakihoz.
Mára elég volt a buherálásból, holnap átnézem az elektronikát.
Jah, visszatettem az ellenállásokat a pipába. Az egyik a 4 közül 4,7 Kohmos a másik három 5,8 kohmos. Nem hiszem hogy bármit is számítana milyen hosszú a (max 10cm-es) gyújtáskábel, szal tök mindegy melyikbe rakom a kisebb ellenállásút.
Jah, és üdv az új cbr-esnek, jöjjön el a talira, remélem nem az MZ-vel fogok odakocogni mert végig bőgöm az utat.... hangosan.
Üdv néked is Uram. már olvasom a fórumot november óta és ha több napra nem is,de egy látogatásra szeretnék beugrani Hozzátok! Májusban Szülinapos a Motoros Parkunk,és oda is kell készülöm mert nekem is lessz egy standom a rendezvényen. Lányokat kell még válogatnom a szolgáltatásomhoz!
Köszönöm a segítséget, András most ellát a leg szükségesebb alkatrészekkel,de majd olyan apróságok fognak még kelleni,mint pl. farokidom,mert erre kőműves kanállal pakolták az üvegszálat! meg a doboztartó konzoloknak is lába kélt,de az még a jövő zenéje. Ha valami még hibádzik,majd úgy is sikítani fogok
Attól függ, hol keletkezett az a "pánik csík" ! Gumin, vagy szöveten... ami igaz, az igaz. Nekem is rángatózik már a csuklóm rendesen, de amíg nincs rendbe a gép, nem nyergelem fel. Nem szeretek aggódva motorozni, inkább várok a megfelelő percre.
féktárcsa csere:ha kopott,vékonyabb mint a minimum(4mm),berágódott,üt.repedt,stb
a fékbetéteket szinte 0 le lehet koptatni az 50%os az még majdnem egy szezon(ha nem vagy ROSSI)