Tavaly sikerült átmotoroznom rajta, de az volt az első utam a "vassal" Gellénházán vettem és onnan hoztam haza Miskolcra. Az idáig a legnagyobb gépem egy 600 KLR volt, mit tagadjam dareltem a gépen rendesen. Mikor még mentem a motorért voltak elképzeléseim, hogy majd milyeneket fényképezek hazafele... aha persze. Egész úton felváltva szidtam magam, vagy élveztem a zümmögést, mikor hazaértem akkor jutott eszembe a nagy fényképes terv.
Hát igen,mindenképpen kell hozzá műszer mert soha nem tudod beállitani, hogy együtt járjon a 4 henger
valószinüleg azért "lustább" a két szélső mert jobban elzár a pillangószelep azaz szinkronizálni KELL sajna magától el tud romlani,de meggyógyulni azt nem
Cube ha Tike vállalkozik rá, hogy elhozza a karbisort, az jó lenne, ki tudja mi kellhet belőle. Remélem semmi csak tekerni kell 1-2 csavaron és ok lesz.
Még mindig nem tudom mi a baja a gépemnek, miért egyenetlen a járása. A kipucolás segített, de nem az igazi. A szikrát néztem (fel kellett volna venni videóra, ahogy a járó motornál lehúzom a gyertyapipár majd egy másik gyertyát dugok bele, miközben csapkodja a kezemet alapjáraton a ménykű , persze szigetelt nyelű fogót nem tettem elérhető közelségbe, nem baj, majd ráteszem a bakancsomra úgy elérem az asztalt... nos ugyan elértem a fogót de addig meg a bakancsomon keresztül húzott át. Látnotok kellett volna. ) szóval a szikra rendben van, nem hagy ki. Faterom csak annyit mondott, hogy "keresd a benzint" gondolom a karbi beállításra gondolt, szerinte a keverék arány rossz, azt mondta a két szélső henger (1,4) "lusta"... hát ahhoz hülye vagyok, az MZ-mnek a porlasztóját is nehezen tudtam beállítani.
Hátha Tike rájön valami turpisságra a tapasztalata és a műszerek által.
Ha ez segít, visszajuttatom Tike-nak a régi karbisorát,én csak a membránokat használtam fel, a többi sértetlen.Ha húsvétra úgy is megy hozzád a két karbiból egyet csak összehoztok...
Ne érts félre nem ekézni akarlak, csak nekem mindig is tízensok éves gépeim voltak, tisztességes szerelőre pénzem soha nem volt így ezeket a dolgokat ilyen olyan formában már mind végig görcsöltem.
OK Cube, szerte szét sörözzük egymást
Tervek szerint hétfőn feladom, szerintem levélként elmegy.
OFF topik:
p.s.: A párom elolvasta egy régebbi bejegyzésemet és majdnem elájult mikor meglátta, hogy így írtam:
tavaj Tehát a népművelés a világbéke és a jövőm érdekében helyesen: TAVALY
Köszönöm, hogy meghallgattatok!
Uhhhh,ezek kellenek pont nékem .Ezt akkor átváltjuk sörre,vagy valami más tudatmodosítóra...... .A címem :Bp.1035.Szentendrei.út.35 XIV.em.151 Varga Beáta névre.Csak győzzem megköszönni.
Cube:
Előkotortam amim van: lásd képeket.
HONDA szalonból rendelve a cucc, katalógusból, állítólag 1990-es cbr1000f első kerék távtartó vagy hézagoló (mind 1), mindkét oldalra... Most bontottam ki a fényképezéskor. Zsííír új.
Szám: 44312-MBT-D10, 44311-MBT-D10 (made in Spain)
Méretek:
belső átmérő: 20 mm
külső átmérő:28,2 mm
hossz (kisebb): 10,7 mm
hossz (nagyobb): 22,2 mm
Ha megfelel, megy a posta. (Címet majd írj, vagy telefon vagy mittomén!)
Üdv!
jah, ingyé kapod természetesen !
Nekem is mindegy az útvonal, a terepmotorozást ezzel a batárral azért kihagynám ha lehet... Mondjuk ha felfogjuk a kátyú kerülgetését bólyázásnak akkor az mindjárt más.
Az hatalmas király lenne, mindenképpen össze kellene akkor hoznunk egy találkozót.
Ha jól néztem az elöbb április 7 (szombat)-ról beszélünk.
Szeretettel várlak, addigra remélem a vizsgája is meg lesz már a mocinak.
Ez ügyben majd még egyeztetünk.
Tike, hallottam még tavaj vagy tavaj elött, hogy szajolban van egy Hondás srác aki vállal beállítást meg ilyesmit. (Motoros ismerős ajánlotta, hogy keressem fel.) Nem te vagy az véletlenül?
Teljesen igazad van, a legjobb a gyári állapot. (Egy próbát azért megért az ellenállás kiszedés, már csak hogy faterom megnyugodjon már az elég volt. )
Jó lenne mindazt amit leírtál leellenőrizni (a kompresszióra nagyon kíváncsi lennék) de most legjobban egy szinkron teszterre lenne szükségem... és hát ugye az sincs. Nálam is válság van az elkövetkező röpke 150 évben, így egyelőre nem adok ki 20 ezret érte.
Sajnos a motorom erősen garázs tuning jellegű, nem bízhatok semmiben amit találok benne, illetve sajnos nincs összehasonlítási alapom, így mindent bevetek és mindent kipróbálok csak hogy életben tartsam vagy megbízhatóbbá tegyem, anyagi határaimon belül.
... éppen ezért itt a fórumon kérdezgetek, és bütykölök a legjobb tudásom szerint, szívom magamba és mérlegelem a sok tanácsot és ötletet amit tőletek kapok. Ezer hála érte.
Ha eljutok a találkozóra láthatok egy rakás CBR-t, rengeteget tanulhatok belőle. Egyelőre úgy néz ki, eljutok, ma reggel mondhatni pöcre indult, a fene sem érti, megnéztem menet közben a szikrát és rendesen adta. Ettől függetlenül darabos a hangja, de simán elmegy bárhova, majd egy hozzáértő lemeózza a vizsga után.
Mit nem adnék egy olyan cbr1000F-ért ami zsír új.
Nem tudom, de én szeretek abban hinni, hogy mikor anno megterveztek egy bármilyen eszközt és az úgy működött akkor az úgy jó. Nyilván nem vagyunk egyformák, de én nem szeretek így ad- hoc jelleggel javítani. Először végig kell gondolni, mitől megy aztán lehet szómizálni, hogy most mitől nem. Hál istenek még nem láttam a tank alatti részeket az enyémen, de vannak apró fogások amik segíthetnek. Gyertya teszt, trafó felcserélése,ha falsot szív megfújni féktisztítóval, kompressziót mérni aztán a kapott eredményeket tovább gondolva ki lehet sakkozni, hogy mi a következő lépés.
valószinüleg azért "lustább" a két szélső mert jobban elzár a pillangószelep azaz szinkronizálni KELL sajna magától el tud romlani,de meggyógyulni azt nem
Még mindig nem tudom mi a baja a gépemnek, miért egyenetlen a járása. A kipucolás segített, de nem az igazi. A szikrát néztem (fel kellett volna venni videóra, ahogy a járó motornál lehúzom a gyertyapipár majd egy másik gyertyát dugok bele, miközben csapkodja a kezemet alapjáraton a ménykű , persze szigetelt nyelű fogót nem tettem elérhető közelségbe, nem baj, majd ráteszem a bakancsomra úgy elérem az asztalt... nos ugyan elértem a fogót de addig meg a bakancsomon keresztül húzott át. Látnotok kellett volna. ) szóval a szikra rendben van, nem hagy ki. Faterom csak annyit mondott, hogy "keresd a benzint" gondolom a karbi beállításra gondolt, szerinte a keverék arány rossz, azt mondta a két szélső henger (1,4) "lusta"... hát ahhoz hülye vagyok, az MZ-mnek a porlasztóját is nehezen tudtam beállítani.
Hátha Tike rájön valami turpisságra a tapasztalata és a műszerek által.
Tervek szerint hétfőn feladom, szerintem levélként elmegy.
OFF topik:
p.s.: A párom elolvasta egy régebbi bejegyzésemet és majdnem elájult mikor meglátta, hogy így írtam:
tavaj Tehát a népművelés a világbéke és a jövőm érdekében helyesen: TAVALY
Köszönöm, hogy meghallgattatok!
Akkor még egyeztetünk elötte.
Előlre is köszi.
Előkotortam amim van: lásd képeket.
HONDA szalonból rendelve a cucc, katalógusból, állítólag 1990-es cbr1000f első kerék távtartó vagy hézagoló (mind 1), mindkét oldalra... Most bontottam ki a fényképezéskor. Zsííír új.
Szám: 44312-MBT-D10, 44311-MBT-D10 (made in Spain)
Méretek:
belső átmérő: 20 mm
külső átmérő:28,2 mm
hossz (kisebb): 10,7 mm
hossz (nagyobb): 22,2 mm
Ha megfelel, megy a posta. (Címet majd írj, vagy telefon vagy mittomén!)
Üdv!
jah, ingyé kapod természetesen !
Biztos h nem én vagyok. Sztem Tompa Tomira gondolt: ttracing.hu Ismerem a srácot, a többit majd élőben.
Még beszélünk a hetedikéről, de én akkor úgy szervezem, hogy délelőttre odaérjünk.
Ha jól néztem az elöbb április 7 (szombat)-ról beszélünk.
Szeretettel várlak, addigra remélem a vizsgája is meg lesz már a mocinak.
Ez ügyben majd még egyeztetünk.
Tike, hallottam még tavaj vagy tavaj elött, hogy szajolban van egy Hondás srác aki vállal beállítást meg ilyesmit. (Motoros ismerős ajánlotta, hogy keressem fel.) Nem te vagy az véletlenül?
Mindenképp hívlak, de csak rossz időben kezdek neki, szeretnék már motorozni is, nemcsak szerelni!
Köszönöm!
Azt hiszem a féktárcsa talonban marad, a csapágynak nekirugaszkodok egy esős időben!
Jó lenne mindazt amit leírtál leellenőrizni (a kompresszióra nagyon kíváncsi lennék) de most legjobban egy szinkron teszterre lenne szükségem... és hát ugye az sincs. Nálam is válság van az elkövetkező röpke 150 évben, így egyelőre nem adok ki 20 ezret érte.
Sajnos a motorom erősen garázs tuning jellegű, nem bízhatok semmiben amit találok benne, illetve sajnos nincs összehasonlítási alapom, így mindent bevetek és mindent kipróbálok csak hogy életben tartsam vagy megbízhatóbbá tegyem, anyagi határaimon belül.
... éppen ezért itt a fórumon kérdezgetek, és bütykölök a legjobb tudásom szerint, szívom magamba és mérlegelem a sok tanácsot és ötletet amit tőletek kapok. Ezer hála érte.
Ha eljutok a találkozóra láthatok egy rakás CBR-t, rengeteget tanulhatok belőle. Egyelőre úgy néz ki, eljutok, ma reggel mondhatni pöcre indult, a fene sem érti, megnéztem menet közben a szikrát és rendesen adta. Ettől függetlenül darabos a hangja, de simán elmegy bárhova, majd egy hozzáértő lemeózza a vizsga után.
Mit nem adnék egy olyan cbr1000F-ért ami zsír új.
Na kocogok, megkeresem cube-nak a távtartókat...