Ha jól emlékszem akkor a csavar hossza 55-60mm
látni kellene mert lehet amit te nézel az neked természetes,nekem meg hiba,próbáld lefotózni,meg megnézem ma az enyémet
kiput szétszedni csak flex-el lehet de ,hogy hol vágjad
Ezer köszönet a segítségért,neked is lesz mit meghálálnom .Muord köszörült suberjeit sztem lehet pótolni a te régi karbidból(főfúvókával együtt természetesen).Nekem 500km az tavaly minden hétvégén megvolt,kb az az útvonal amit terveztél a talira,csak egy kis eger+mátra körrel vegyítve.No de az 1200,az már sok....
Olyasmi hosszú a gyári ha jól emlékszem,a tüt meg megnézem neked lehet holnap este meló után ha hazaértem mert így nem emlékszem rá!Majd kattintok róla képet meg megmérem!
Szerintem is, csak egyszer kell megcsinálni normálisan. Apró kis dühösítő dolgok ezek... de majd szép lassan meg lesz minden, mint ahogy a hűtőventillátor hőkapcsolója vagy a csörgő kuplungkar, a folyó hűtővíz, fékfolyadék, stb. Ettől lesz igazán enyém a motor. Szép lassan megismerem a csavarjait.
- Közben még egy infó kellene, aki mostanában szedte le a kormányvég súlyokat, az meg tudná mondani milyen hosszú a rögzítő csavar? (Nekem kb 70mm, kicsit sokallom.) Valamint nem tudom fixre (szorosra) húzni, mert a dió a kormányban (nevezzük így) elforog mindkét kormány rúdban. Lehet ez hiba és ezért volt nekem bele szigszalagozva és ragasztva a régi kormányvég?
- Gyári kipufogóra van ötlet hogy kell szétkapni?
- Kérdeztem még a multkor a porlasztó tűt, hogy szerintetek gyári-e vagy tényleg köszörült erre tudtok-e mondani valamit?
Szívom magamba amit mondotok, mert a tudás érték, ráadásul így tudok csak eljutni a CBRtalira és csak akkor tudok SÖRT vinni. Köszi!
Üdv!
Jók a képek! Én ma belenyúltam a lecsóba és épphogy, de 500km fölött mentem ez azt hiszem soha többet nem fog előfordulni, mivel teljesen odalettem a 200-300 km 1 napra az bőven elég. Természetesen csalással le lehet nyomni többet is (autópálya) de az nem ér
Hát ez tényleg nagyon kókesz!A gyors csatinak nincs is meg a másik fele ezek szerint.csak rá vannak dugdosva a le saruzott kábel végek!Én szívem szerint fixre forrasztanám,meg zsugor csövezném de akkor nem maradna oldható kapcsolat a kábelkötegen ami viszont jól jön ha ki akarja az ember venni a blokkot valamikor a jövőben!Minél jobban belemászol annál több minden jön elő a gépeden de most legalább át lesz nézve tisztességesen és ezt csak egyszer kell megcsinálnod utána kiforrja magát és semmi gondod nem lesz vele!
Szia!
Ne haragudj, de kezdelek egy kicsit sajnálni: most már túl sok problémád van a szereléssel!
Remélem minél előbb tudsz majd motorozni!
Ma nekem is sikerült egy kicsit beletenni kb.:110Km-t, Hatvan-Bp.
Gyereknek tönkrement az Xbox360, azt eladtam, és sikerült használtan venni egy újabbat. Finoman mentünk, mert a gyerek mögöttem volt és rengeteg motorossal találkoztunk...
Remélem majd együtt is tudunk gurulni....
Szia!
Nekem semmi bajom, hogy ki milyen motoron ül, csak motor legyen!
De azért hozzá kell tegyem, hogy ez volt az első kép amit megnéztem, és rögtön az jutott az eszembe, hogy "Hol a motorja?", "Csak nem eladta?"
Egy kérdés:
Ugye szét lehet szedni normálisan a gyári kipufogót? ... és ha igen mi a trükkje?
Elgondolkodnék rajta, hogy a szintén igénytelenül szerte szét furkált hátsó részt meg tudom-e csinálni igényesre... (Meg a multkor a vizsgabiztos is nézegette, és be is indítatta velem, a hangja ugyan nekem tetszik ilyen hangosan, csak ne lenne ilyen összebarmolva megcsinálva.)
Összeraktam a gépet, beindítottam (elég könnyen beröffent) tehát úgy döntöttem megnézem menet közben, kicsit fentebb vettem az alapjáratot 1100rpm-re és megnéztem az utcában. Kicsit darabos a hangja, de még mindig egy állat. Biztos nagyon örültek nekem, oda-vissza, max 7500-ig pörgettem mert állat azért nem vagyok, ráadásul ugye nincs még rajta forgalmi. Nem kell a baj. Kicsit meggyalultam az új hátsó fékbetéteket, figyeltem nem húz-e valamerre a motor mert ki voltak gumizáshoz véve a kerekek, menet közben elvesztettem egy spoiler csavart, de megtaláltam... hanem egyszer csak eltünt az üresjárat visszajelző lámpám, valamint az oldalsztender és a töltés jelző lámpám.
Na mondom fasza, öreg motor, kontakt hiba.
Gyorsan lekapom a műszerfalnál megmozgatom a vezetéket szépen fel fel villan a visszajelző lámpa, mondom ok, megvan a hibás köteg.
Gyanússá vált hogy a köteg egy nagy halom szigszalagozott kötegbe fut bele, óvatosan levágom róla és mit találok?...... Akitől vettem biztos, hogy valami szigetelőszalag gyárban dolgozott. Nem tudom de csináltam egy fotót, döntsétek el nektek mi a véleményetek, szerintem ez igen gané megoldás. Egyszerűen igénytelen. Természetesen ahogy levettem a szigetelőszalagot szét is csúszott 1-2 szál, gyorsan papírt fogtam és felírkáltam mi hova való. Holnap megcsinálom igényesebben.
Remélem nincs túl sok ilyen összetákolmány. Most már biztos, hogy viszek a túrára pár szerszámot.
... és JÓ ám annak aki tud túrázni! Jók a képek ééééésss, a szokásos irigységemet bezsebelheted
Hát a második kép az nem tudom hol készülhetett de elég borongós az idő is,és túl nagy a víz ahhoz hogy Tihany legyen!A lényeg az hogy JÓ IDŐ VOLT NAGYON ,és remélem zsibbadtra motoroztátok magatokat!
látni kellene mert lehet amit te nézel az neked természetes,nekem meg hiba,próbáld lefotózni,meg megnézem ma az enyémet
kiput szétszedni csak flex-el lehet de ,hogy hol vágjad