Szia Muord.Most nekem kellene egy kis segítség,anno mondtad,hogy feleslegesen vettél az első kerékhez egy hézagoló alátétet.Ha megvan még érdekelne,mert a 21-es tengellyel+hézagolóval nem áll össze a 24-es futómű...
Ha már erről van szó az enyémben 96.000 KM van ami szerintem kb. reális.
A két első féktárcsa papírvékonyságúra kopott! (Már kicseréltem 40.000.-)
A vezérműlánc és kiegészítői kompletten lettek cserélve
Viszont amikor szétszedtem a blokkot a hengerben még látszódtak a gyári megmunkálás nyomai a keresztirányú csiszolás nyomok!
A dugattyú teljesen jó átégésnek nincs nyoma!
Már szedtem szét Suzukit és Yamaha 1000- eket és kb 45000- 60000 km után
már a henger kopott volt és dugattyúk fenékig átégve!
A régi honda még mindig minőség!
Az, hogy "relative" idős egy motor még nem azt jelenti, hogy kötelező volt átfordulni az órának
vannak 1200es banditok6-7 évesen 80,000km el
vannak ritka esetek amikor éves szinten nem megy bele 2000-3000 (vagy semmi mert áll ) km (egészség,pénz,másik motor,stb.stb)
sok árulkodó jel lehet ,Féktárcsától a block csavarokig,kezelőszervek, lábtartógumik,stb,stb
Elvileg ha jól olvastam akkor ha az úszók "lebegnek" (lógnak) akkor a karbi és a "pohár" illesztésétől kell mérni az úszó aljáig 13,7mm-t
Keverék csavar :
UK modell :3
California modell :2,1/2
Usa modell :2
Na tegnap összeraktam a mocit:D
Természetesen az eredeti gumicsőnek sem volt semmi baja, csak nem volt meghúzva a bilincs... meghajlogattam sehol 1 repedés, vagy 1 gyanús öregedésnyom... legalább lecseréltem a hűtővizet mert eléggé koszos volt. összeraktam megjárattam és hibátlan folyásmentes... vihetem vissza az "újonan" vásárolt csövet:S legalább nem került pénzbe:D vagyis csak a fagyállóba.
Lehet még az is, hogy törik vagy megdöglik a műszerfal és bontóból szereznek másikat... ki tudja, a lehetőségek végtelenek.
Az enyémbe pl 3 éve mikor vizsgáztattam felírták az óraállást. Kérdeztem, hogy az előző vizsgán mennyit írtak be, azt a választ kaptam úgy emlékszem, hogy akkor 8000-en állt a számláló.
Végül is igazad is lehet, mert most ahogy megbontottam a szoknya alatt elégé szalon állapotú... de pl. a váltómank van fogaskerékhangja ami lehet hogy gyárilag is ilyen, de szerintem inkább a sok km... de majd találkozón kiötöljük, hogy kiébe mennyi km lehet:D
A futásteljesítmény kérdése nagyon kényes dolog, sajna Mo.-n sokan tekergetnek vissza órát, kint (tőlünk nyugatabbra) ez nem szokás, más ott a mentalitás (ráadásul büntetendő a dolog). Én már hoztam be pár motort, tudom, hogy kint, sok helyen 2-3 motort is tartanak - németben elég gyakori, hogy egy chopper, egy sport/túra, robogó is van egyszerre (mert megtehetik), és amikor már idős lesz egy gép, inkább eladják, nem bénáznak vele. Egyébként meg a motor állapota mindent elárul, ha 100ekm fölött lenne a futásteljesítmény, na az már nyomot hagyna mindenütt, még a motor hangján is (igaz ez még egy cbr1000f-re is)...
Szóval, én nem tartom lehetetlennek azt, hogy egy 93-as gépben kevés km legyen...
Egyébként haveromnak cbr 600f3 van és abban már van 100 000 es karakter is a km számlálóban:D Pedig az 1000f még strapabíróbb.... és nem tudom miért nem tettek bele 100 000-es karkatert... ehelyett 0km es lesz a motor:D
Köszi az infót megfogadom tanácsodat, mert a Honda csövek kb 60 000 Ft-ba kerülnek és néztem, hogy az összes cső ilyesmi állapotú (a bilincs előtt pocakos) ami nem teszi túl üzembiztossá, úgyhogy a hosszabb túrákhoz kelleni fog az összes cső cseréje.
Semmi baj:D
93-as évjárat és 30 000-re visszatekert km-el vettem Szerintem sokkal több van benne... Az alábbi számításokat vettem figyelembe:
93-as évi 10 000km az = 190 000 km... szerintem ez reális.
Ha igaz lenne a 30 000 akkor évi 1500 km-et ment ami kizárt, mert 1500km két hétvége alatt belemegy és nem hinném, hogy 1 szezon alatt egy ilyen motort két hétvégére vesznek elő...
Szia! Bocs, ezt benéztem, ne haragudj. Megnéztem a fotókat újra, de mostmár számítógépről, nem mobilról, teljesen más a kép. Nagyon újszerű a géped, mikori évjárat, mennyit futott? Üdv.: BR
Röviden igen, kicsit hosszabban úgy próbáld párosítani őket, hogyha a kábel és a rászerelt gyergyapipa ellenállását megméred közel azonos értéket kapj.
köszi a válaszokat, akkor vissza kerül az ellenállás bele... A hasonlat tök jó volt. Még azért azt megnézem, hogy a szabadon használható kis adó vevőket zavarja-e? Néha szoktam használni motoron. Csak a kíváncsiság.
Azt még nem értem miért nem egyformák: 4,4K ohm -tól 5,5K ohm-ig terjed az éerékük. (pedig mind gyárinak tűnik)
Nem akarok okoska lenni , de annak idején nem azért tették bele a gyáriak pipába az ellenállást , hogy téged bosszantsanak, vagy mert sok volt a polcon. Ha már beletették, a trafó nagyfesz oldalát úgy méretezték hogy beleszámolták a pipában lévő ellenállást. Tehát ha az nincs, jobban megterheled a trafót vagy a gyújtás modul végfokát, egyik sem szerencsés. ( vágd rövidebbre otthon a vasalóban a fűtőszálat (ellenállás csökkentés ) sokkal melegebb lesz a talpa ( jobb szikra), de rövidebb élettartam. De ha még ettől is jobb szikrát akarsz evvel a módszerrel akkor cseréld le a gyújtáskábelt, sima réz erűre. Öröm bódótság.
Pár túraterv előzetesként:
link 1
link2
link3
Várom a véleményeket!
Mivel én azt nem tudok,marad a motrozás...
Ha már erről van szó az enyémben 96.000 KM van ami szerintem kb. reális.
A két első féktárcsa papírvékonyságúra kopott! (Már kicseréltem 40.000.-)
A vezérműlánc és kiegészítői kompletten lettek cserélve
Viszont amikor szétszedtem a blokkot a hengerben még látszódtak a gyári megmunkálás nyomai a keresztirányú csiszolás nyomok!
A dugattyú teljesen jó átégésnek nincs nyoma!
Már szedtem szét Suzukit és Yamaha 1000- eket és kb 45000- 60000 km után
már a henger kopott volt és dugattyúk fenékig átégve!
A régi honda még mindig minőség!
Összerakom annyira a motort, hogy le tudjon vizsgázni.... azután yeeeehaaaaa!
vannak 1200es banditok6-7 évesen 80,000km el
vannak ritka esetek amikor éves szinten nem megy bele 2000-3000 (vagy semmi mert áll ) km (egészség,pénz,másik motor,stb.stb)
sok árulkodó jel lehet ,Féktárcsától a block csavarokig,kezelőszervek, lábtartógumik,stb,stb
Keverék csavar :
UK modell :3
California modell :2,1/2
Usa modell :2
Természetesen az eredeti gumicsőnek sem volt semmi baja, csak nem volt meghúzva a bilincs... meghajlogattam sehol 1 repedés, vagy 1 gyanús öregedésnyom... legalább lecseréltem a hűtővizet mert eléggé koszos volt. összeraktam megjárattam és hibátlan folyásmentes... vihetem vissza az "újonan" vásárolt csövet:S legalább nem került pénzbe:D vagyis csak a fagyállóba.
Tudja valaki, hogy az SC24 -en milyen magasnak kell lenni az úszószintnek?
A keverékcsavart mennyire kell kitekerni?
Az enyémbe pl 3 éve mikor vizsgáztattam felírták az óraállást. Kérdeztem, hogy az előző vizsgán mennyit írtak be, azt a választ kaptam úgy emlékszem, hogy akkor 8000-en állt a számláló.
A futásteljesítmény kérdése nagyon kényes dolog, sajna Mo.-n sokan tekergetnek vissza órát, kint (tőlünk nyugatabbra) ez nem szokás, más ott a mentalitás (ráadásul büntetendő a dolog). Én már hoztam be pár motort, tudom, hogy kint, sok helyen 2-3 motort is tartanak - németben elég gyakori, hogy egy chopper, egy sport/túra, robogó is van egyszerre (mert megtehetik), és amikor már idős lesz egy gép, inkább eladják, nem bénáznak vele. Egyébként meg a motor állapota mindent elárul, ha 100ekm fölött lenne a futásteljesítmény, na az már nyomot hagyna mindenütt, még a motor hangján is (igaz ez még egy cbr1000f-re is)...
Szóval, én nem tartom lehetetlennek azt, hogy egy 93-as gépben kevés km legyen...
Üdv.: BR
93-as évjárat és 30 000-re visszatekert km-el vettem Szerintem sokkal több van benne... Az alábbi számításokat vettem figyelembe:
93-as évi 10 000km az = 190 000 km... szerintem ez reális.
Ha igaz lenne a 30 000 akkor évi 1500 km-et ment ami kizárt, mert 1500km két hétvége alatt belemegy és nem hinném, hogy 1 szezon alatt egy ilyen motort két hétvégére vesznek elő...
Azt még nem értem miért nem egyformák: 4,4K ohm -tól 5,5K ohm-ig terjed az éerékük. (pedig mind gyárinak tűnik)