Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A klingerit jó,ha nem fúj ki,a kémény párhuzamos a lengővillával,elvileg
Ja,és még egy kérdés. A kipufogó,párhuzamos,a motorral,vagy kifelé áll,esetleg összetartanak?
Akkor inkább azbeszt zsinórt tekerjek rá? Már annyira várom hogy eldörmögje magát...
Ez ismerős látvány ... Amúgy gyárilag a dobhoz tartozó csővégen van egy kb 3-4mm vastag azbeszt bandázs.
Hiányzott a tömités Mint egy persely úgy néz ki
Sziasztok! Ma reggel megjött Pestre Bogyóka és a várva várt alkatrészeim! Azonnal mentem a szervízbe a Motoromhoz! Egy rakás robogó fogadott a bejáratnál! Dani a szerelő barátom,azt mondta,hogy ha megcsinálom azokat a kis robikat amik útban vannak,nekiálhatok a sajátomnak. kettő állta utamat a Fekete Farkasomig! 12-e végeztem velük és végre neki álhattam az enyémnek! Lánc,lánckerék mosás,kidörrenő sor le, az új pedig föl! Aztán jött a meglepi.. Az Y-ban úgy kotyogott a végdob,hogy két menetnyi klingeritet kellett rátekernem. Ez így van jól,vagy el csesztem valamit? Holnap jön a kézifék tartály csere,meg a légtelenítés lassan újra éled a Gép! Bogyóka! Még egyszer Ezer Hála! Köszönöm a segítségedet!
Igen...Anya ötlete volt....Köszönjük.
Aha, látom. Ügyes!
Mondtam már, hogy fasza a fekete felnin a piros csík?
Ez a fos nem karikázta be pirossal,pedig igyekeztem.A tengely vonalában alul van a menetes rész..
Nem bonyolult,csak szinterezés előtt felhegesztettem 2db M8-as menetes hüvelyt,és arra megy az emelőszem imbusz fejű acélcsavarral....
Ezt az emelőszemet hogy használod? Majd egyszer ha lesz hangulatod fotózd már le. Elképzelésem van de biztosra mennék.

Megcsináltam az elektromos cstalakozást ami szétesett. Keserű az öröm, ugyanis NEM ott volt a baj, hanem még bentebb egy gyári összekötésnél. Nem baj azt is megcsináltam. Nem mondom, hogy profi módon, de biztosan. Amikor leszedem megint a teljes elejét, akkor kicsicsázom normálisra, mert így nem fértem hozzá rendesen, meg akkor lebontok róla minden egyes rohadt szigszalagozást, hogy lássam mi van alatta.
Stihl lánckenő olaj a tuti!
Végül is logikus. Ott a nehezebb takarítani :-)
Vissza
Scottoiler-el is az elsö lánckeréknél csapódik ki az olaj, nekem kb 600km után koszos a felni (rendszám az nem ) de az első is
Írtam facebookon!
Lánckerekek fogszámai
Sc21 :43/17
Sc24-Dual :42/17
CASTROL eddig bevált, minden 2. tankolásnál fújom (300-500km). 2-3 fújás után meg lenyomom lánctisztító spray-el a koszt róla (a hátsó lánckerékről is). Kicsit pöttyöz eleinte (20km) a felnire meg a rendszámtáblára, azt is letörlöm lánctisztítóval.

Jah, még ami megszopat (pl tegnap is) a sebváltó kar alatt sűrű olajcsepp jelenik meg... mire rájöttem, hogy valószínűleg az első fogaskeréknél lecsapódó láncolaj az, addigra szétaggódtam az agyam. Hirtelen mindig beáll a szívbaj mikor meglátom.
Le kellene már kapni a kis lánckeréknél is és kitisztítani... habár már félek mit találok ott... MÉG TÖBB SZIGSZALAGOT
nekem az már müködik
Milyen olajat fújsz rá?
Én egyelőre láncspray-zek. Maradt még fehér Valvoline-om, mire elfogy, meg kell csinálni a scottoiler-t!
Sziasztok!
A láncolajzás témáját szeretném fölvetni. Kinek mi hogy mennyi? Én azt tapasztalom, hogy vékony olajjal fújkálva nem szétrángatva 2-300km-et megy el csöndben és az a baj, hogy a lejövő koszos olaj pöttyöződik mindenhova:S a sűrűbbtől viszont félek, hogy annyira tapad, hogy a retek is rajtamarad a láncon. lehet, hogy csak műanyagossal meg kéne növeljem a láncvédő takarási felületét?
Mifelénk a rendszámtábla világítás a vizsga sarokköve, ha bevilágítja a teljes rendszámot akkor minden más is rendben, ha nem akkor minden szar.
Ali, nem sürgős, ráér.