Sziasztok! Ma reggel megjött Pestre Bogyóka és a várva várt alkatrészeim! Azonnal mentem a szervízbe a Motoromhoz! Egy rakás robogó fogadott a bejáratnál! Dani a szerelő barátom,azt mondta,hogy ha megcsinálom azokat a kis robikat amik útban vannak,nekiálhatok a sajátomnak. kettő állta utamat a Fekete Farkasomig! 12-e végeztem velük és végre neki álhattam az enyémnek! Lánc,lánckerék mosás,kidörrenő sor le, az új pedig föl! Aztán jött a meglepi.. Az Y-ban úgy kotyogott a végdob,hogy két menetnyi klingeritet kellett rátekernem. Ez így van jól,vagy el csesztem valamit? Holnap jön a kézifék tartály csere,meg a légtelenítés lassan újra éled a Gép! Bogyóka! Még egyszer Ezer Hála! Köszönöm a segítségedet!
Ezt az emelőszemet hogy használod? Majd egyszer ha lesz hangulatod fotózd már le. Elképzelésem van de biztosra mennék.
Megcsináltam az elektromos cstalakozást ami szétesett. Keserű az öröm, ugyanis NEM ott volt a baj, hanem még bentebb egy gyári összekötésnél. Nem baj azt is megcsináltam. Nem mondom, hogy profi módon, de biztosan. Amikor leszedem megint a teljes elejét, akkor kicsicsázom normálisra, mert így nem fértem hozzá rendesen, meg akkor lebontok róla minden egyes rohadt szigszalagozást, hogy lássam mi van alatta.
CASTROL eddig bevált, minden 2. tankolásnál fújom (300-500km). 2-3 fújás után meg lenyomom lánctisztító spray-el a koszt róla (a hátsó lánckerékről is). Kicsit pöttyöz eleinte (20km) a felnire meg a rendszámtáblára, azt is letörlöm lánctisztítóval.
Jah, még ami megszopat (pl tegnap is) a sebváltó kar alatt sűrű olajcsepp jelenik meg... mire rájöttem, hogy valószínűleg az első fogaskeréknél lecsapódó láncolaj az, addigra szétaggódtam az agyam. Hirtelen mindig beáll a szívbaj mikor meglátom.
Le kellene már kapni a kis lánckeréknél is és kitisztítani... habár már félek mit találok ott... MÉG TÖBB SZIGSZALAGOT
Sziasztok!
A láncolajzás témáját szeretném fölvetni. Kinek mi hogy mennyi? Én azt tapasztalom, hogy vékony olajjal fújkálva nem szétrángatva 2-300km-et megy el csöndben és az a baj, hogy a lejövő koszos olaj pöttyöződik mindenhova:S a sűrűbbtől viszont félek, hogy annyira tapad, hogy a retek is rajtamarad a láncon. lehet, hogy csak műanyagossal meg kéne növeljem a láncvédő takarási felületét?
Mondtam már, hogy fasza a fekete felnin a piros csík?
Megcsináltam az elektromos cstalakozást ami szétesett. Keserű az öröm, ugyanis NEM ott volt a baj, hanem még bentebb egy gyári összekötésnél. Nem baj azt is megcsináltam. Nem mondom, hogy profi módon, de biztosan. Amikor leszedem megint a teljes elejét, akkor kicsicsázom normálisra, mert így nem fértem hozzá rendesen, meg akkor lebontok róla minden egyes rohadt szigszalagozást, hogy lássam mi van alatta.
http://www.motorradonline.de/d...
Sc21 :43/17
Sc24-Dual :42/17
Jah, még ami megszopat (pl tegnap is) a sebváltó kar alatt sűrű olajcsepp jelenik meg... mire rájöttem, hogy valószínűleg az első fogaskeréknél lecsapódó láncolaj az, addigra szétaggódtam az agyam. Hirtelen mindig beáll a szívbaj mikor meglátom.
Le kellene már kapni a kis lánckeréknél is és kitisztítani... habár már félek mit találok ott... MÉG TÖBB SZIGSZALAGOT
A láncolajzás témáját szeretném fölvetni. Kinek mi hogy mennyi? Én azt tapasztalom, hogy vékony olajjal fújkálva nem szétrángatva 2-300km-et megy el csöndben és az a baj, hogy a lejövő koszos olaj pöttyöződik mindenhova:S a sűrűbbtől viszont félek, hogy annyira tapad, hogy a retek is rajtamarad a láncon. lehet, hogy csak műanyagossal meg kéne növeljem a láncvédő takarási felületét?