Sajan ÉN néztem be a másolásnál(azt hittem a dual os ugyan az)
Atissk adta kölcsön annó,de most Tike adott egyet és folyamatban van, ha elkészül akkor kapsz egyet
kormányvég súly nincs elfelejtve
Jajj és mostmár nagyon érik 1 video amit "összecsapok", csak még a rögzítéssel bajlódok mert szívókorongos a kamera de kéne neki valami biztonsági zsinór ha elenged a tappancs:D meg kicsit délutánra megjavulhatna az idő is, hogy jó képminőség is legyen:D
ok:D
Remélem lesz ma 1 kis időm és szétborítom a műanyag elemeit:D
A másik bajom, hogy amit kaptam bal oldali takaróműanyag lyukosztása nemjó:S
Az alun kisebb a fönti lyuktáv, mint a műanyagon azon gondolkodom, hogy FBS-el fölragasztom de a lyukakat föl kellene töltenem valamivel... majd 5letelek:D
Jónapot mindenkinek!
Kicsit eltűntem, de most írok pár sort...:D
Ma Sikeresen levizsgázott a vas:P
Le kell vennem az idomokat és át kell nézzem, hogy valahol van e valami gyanús dolog... a hátsó indexem szarakodik, de ha ráverek a seggére akkor megjavul, valószínűleg kontaktos:S
Olajcsere megvolt.. kicsit elragadtattam magam, mert MOTUL 300V került bele, de sokkal csökkent menet közben a motor rezonanciája és a vezérműlánc is sokkal csöndesebb lett.
Azt hiszem a benzinszámlám az csúnya lesz nyáron, mert már most nem tudok 200km-es táv alatt menni vele mi lesz nyáron? Az a tervem hogy nyár elején haszonnal eladom kezd füstbe menni, mert nagyon beleszerettem és lehet hogy hosszabb házasság is kialakulhat:D
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a korábbi változatnak jobban tetszik az első sárvédője, mert nagyobb:
Az ellenállás ki be véttel inkább az a gond , hogy a trafó erre az értékre van méretezve, ha nincs benne az nem a hosszú trafó élet titka. Én a helyedben inkább vmi fals -t keresgetnék.
Nekem cső és a végét melegen ellapítottam, (majd mivel már kétszer vágtam és még mindig rövid megtoldottam egy laposvassal), ha a garázs felé járok majd csinálok fotót.
Képzeljétek, sikerült vasárnap beindítanom. Nagyon nyögve nyelősen akart beröffenni, azt hittem nem is fog, de egyszer csak elkapta. Sajnos még mindig szivatosan megy a gázadás, gázkarra fullad (nem baj, jön a jó idő meg a 4 napos ünnep, bütykölök egyet. Egyenlőre kíváncsiságból és próbából kivettem a pipákból az ellenállást. Létrehoztam egy saját mozgó rádió-jel-zavaró-állomást. ... Viszont a motor járása megváltozott (jó irányba). Lehet csak bebeszélem magamnak, lehet csak a retek a karbiban arrébb mozdult de hirtelen nem fulladt le gázadásra. A 4-es hengerem ki-ki hagy, amit alapjáratnak lehet nevezni az meg hullámzik. 4000rpm fölé nem megy.
Basi, ha Szolnokra költöztök értesíts, mert így nem jutok el hozzád az biztos de dolgozom az ügyön, hogy el tudjak menni a bulira.
Változó,ha sokat mész egyedül.és nem vagy kormányvégsúly koptató(nagypapás),akkor inkább ne feszitsed elő, viszont ha igen, akkor igen (A vége marha jó lett)
Szia!
Én is erre gondoltam, de keresnem kell szögvasat, vagy csövet, mert csak laposvasam van, azt meg nem találom jó megoldásnak!
Neked melyik megoldással van?
ma voltam a doktor bácsinál sántitot a kicsikém mostmár jólvan holnap csutakolás öltöztetés még nemtaláltam festöt........... jóvolt ujra nyeregbben 30km jöt ösze majdlesztöbb
A múlt hétvégén gyártottam én is doboztartót, az oldalsó dobozok konzolját úgy oldottam meg, hogy a hátsó lábtartó mögött a kipuf tartóhoz is rögzítettem, így nem libeg.
Atissk adta kölcsön annó,de most Tike adott egyet és folyamatban van, ha elkészül akkor kapsz egyet
kormányvég súly nincs elfelejtve