A baj ott kezdődött, hogy nem voltak olyan méretű vékonyfalú csöveim amelyek megfeleltek volna külső átmérőben, ezért lehajtogattam másfeles lemezből, azt viszont ívvel óvatosan kell hegeszteni mert hamar elfújja... na de annak idején ragadt rám valamennyi a fémipari képzésen. A próba is megvolt, halkabb lett lényegesen de jobb az eredeti amikor nincs benne, mert olyan jó mély dörmögős. Majd ha vizsgázik a motor berakom, addig viszont nem, lefújtam hideggalvánnal, ez is elfér a nyereg alatt.
Csak ügyesen ! Nem hiszem, hogy ez Neked gondot okozna! Bár azt nem láttam, hogy hogyan hegesztesz, de úgysem ez az első munkád! Én pedig most nekilátok és lecserélem a huzalozást, a régi agyon van bütykölve!
Jó lenne nekem is úgy egyben az a pénz amennyit már megspóroltam a szereléssel. Most még a biztonság kedvéért faragok egy killert a kipuba, engem nem zavar így se de a gyárinál mégis csak hangosabb, most meg ráérek egy kicsit hegesztgetni. Nem cifrázom nagyon csak a kilépő nyíláson csökkentek, belül a belépő oldal egy perforált cső és terelő megoldással már csillapítva van, vagyis eddig se volt full nyitott, ezt meg olyanra tervezem amit egy csavarral ki tudok szedni ha akarok.
Nem szégyen csak kellemetlen, erős kezdés után nekem is gyenge volt a nyár második fele, most meg haladva a tél felé a lehetőség kevesebb az időjárás miatt.
A műszakitól nem félek, az első gumi már kicsit necces de még nem az a kategória ami miatt aggódni kellene, a többi rendben van. A korai dátum zavar, eddig mindig húzni akartam legalább április végéig, de idén Bálint napján már motoroztam, tavaly márciusban meg már a Pádisra is felmerészkedtünk, kár lenne ha a műszaki miatt hiúsulna meg egy ilyen ajándék nap.
Na majd jövőre bepótoljuk!
Ha én is szerelővel csináltattam volna, a gatyám rámegy! Még szerencse , hogy a gép és villamosipari szakközepet elvégeztem, és nem vagyok hülye a dologhoz teljesen! "régi motoros vagyok én kérem"
Roppant gyorsan megy az idő! Mintha most lett volna `89, a módszerváltás és már eltelt 26 év! találkoztam egy "gyerekkel" akkor volt a cégnél ipari-tanuló gyerek , ilyen szaladj ide oda, nem győztünk odafogyelni nehogy baleset érje! És most meg őszül a halántéka!
Telnek az évek gyorsan. Én most vittem tavasz végén-nyár elején és már vége is a szezonnak. Elfüstöltem kemény két tank benzint. Szégyen.
Ráadásul decemberben lejár az autón is a vizsga. Akkor tölti a 12-t. Kell egy kis felkészítés oda is. Ma rendeltem meg egy részét az anyagnak, 23e. Plusz a javítás költsége majd. Hát ez ilyen, akinek telik majomra, teljen banánra is.
Most annyira `bele lett nézve`, hogy azt is megállapítottam, hogy a hengerben a kopás század mm-er nagyságrendű nem tudom hogy mennyit mentek vele, de szinte újszerű. Megpróbáltam a blokkot meghallgatni menet közben, de csak a szél zaját hallottam. Használt a szelepszár szimering és az olajlehúzógyűrű csere.
No meg az is, hogy a szelepemelőket is összeválogattam . Igaz most van 17 rossz!
Gondolhatod, hogy én is örülök, mert amit a napokban boxoltam vele nem kevés munkát fektetve bele , és most már rendben van. Bár kisebb igazítanivalók vannak még, pl: a gáz visszahúzó bovdenen kell kicserélni a menetes csonkot aminél fogva a markolatba van rögzítve! De majd fogy.
Szia Laci! Most örülj, mert megvolt a próbakör, igaz csak 90 km, de roppant jól sikerült! Mivel ez a blokk konzerválva volt, pl a hengerbe olaja spricceltem és körbe forgattam, és összerakáskor is az összes csúszó felületet olajosan csavaroztam össze , és amikor beindítottam volt rendes füst! Aztán előbb mentem egy 1 km-es kört, majd egy 6 km-eset, aztán elmentem 42km-re és vissza! Most viszont az a bajom, hogy nem hallom a széltől a motorblokkot mert ez olyan halk, csak a szél fújását ! Most pedig a pörkölt után egy fél pohár vöröset leengedek , de csakis a jó kenés miatt!
Egészségünkre !
A műszakitól nem félek, az első gumi már kicsit necces de még nem az a kategória ami miatt aggódni kellene, a többi rendben van. A korai dátum zavar, eddig mindig húzni akartam legalább április végéig, de idén Bálint napján már motoroztam, tavaly márciusban meg már a Pádisra is felmerészkedtünk, kár lenne ha a műszaki miatt hiúsulna meg egy ilyen ajándék nap.
Na majd jövőre bepótoljuk!
Ráadásul decemberben lejár az autón is a vizsga. Akkor tölti a 12-t. Kell egy kis felkészítés oda is. Ma rendeltem meg egy részét az anyagnak, 23e. Plusz a javítás költsége majd. Hát ez ilyen, akinek telik majomra, teljen banánra is.
Erről jut eszembe, márciusban a Csühös is megy vizsgázni hamar eltelt a két év
No meg az is, hogy a szelepemelőket is összeválogattam . Igaz most van 17 rossz!
Örülök hogy siker koronázta a fáradozásaidat. Akkor kapott még jó néhány + évet a Honda paripa.
Egészségünkre !
Megvolt a próbakör? Vagy még tart a teszt?