Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettem egy osztrákiából behozottat 5 éve és azt teszem bele, miután már olajlehúzó gyűrűket , és szelepszár szimeringeket cseréltem benne. Addig sem volt rossz, most szinte új lesz!
Már alig várom!
Nem kell ahhoz több nej, meg lehet azt oldani... persze én se vagyok olyan
Komplett blokk csere? Az nem semmi. Hol lehet ráakadni ilyen értékekre?
Azért enni ne felejts el, mert még össze verődik a térded "mint a Sipos lovának!" (Sok évvel ezelőtt volt egy fuvaros errefelé, és legendásan sovány rossz lovai voltak. ) Mert a következő nyáron fel fogunk sétálni ezekre a dombokra amik itt vannak, és ""hegy""-nek vannak csufolva!
Jó estét kívánok Motorosok! Én is mentem egy cseppet, hogy az olajat le tudjam engedni, mert ha meleg, jobban kifolyik ! Ugyanis nagy szerviz előtt áll a gépezet!
Ma csak a burkolatokat szedtem le, no meg az ülést tankostól, a kipufogórendszert a karburátor sort, és egyéb ilyen apró nyalánkságok. Aztán holnap jön a blokk kiszedése, és a másik vissza tétele! Ma is leborultam párszor, de holnap sem azért fogok a földön fetrengeni, hogy Allahnak hálálkodok éppen, nem mentem át mohamedánba! A többnejűség ezelőtt 40 évvel még foglalkoztatott volna , most már semleges állásponton vagyok ezen a téren! Viszont egészségünkre ezt a kis pohár vöröset!
Várjuk!
Magányos motorozás volt. A terv megvolt csak az alkalmas időt vártam, még tegnap este se volt biztos hogy megyek, reggel döntöttem el. Nekem néha kell egy kis magány, amikor nem tartok fel senkit, ott és annyit időzök amennyit akarok... ma pl. úgy elkalandoztam hogy elfelejtettem kajálni, itthon vettem észre hogy nagyon éhes vagyok pedig vittem kaját csak lekötött a sok látnivaló. Nagyon sűrű nap volt, de majd elmesélem úgy ahogy szoktam
Örülök hogy nem volt komolyabb baja a kis masinának és sikerült is megcsinálni. Mondjuk ez utóbbi Te estedben nem is volt kétséges.
A motorozás csapatos volt, vagy magányos?
Mai bizony és volt kilométer bőven, de majd lesz belőle galéria, csak most neki se fogok mert rendesen mellé kell ülni hogy összeszedjem a gondolataimat, ahhoz meg most túlságosan fáradt vagyok és el is fáztam a végére, kaptam esőt is rendesen.
A robit még tegnap kipróbáltam miután teljesen összeraktam délután, olyan mint egy új, csendes és szalad vidáman!
Mai képek? Messzire merészkedtél.
Jó estét falusi és városi Urak!
Mi a helyzet a nagyvilágban? Mi keresztelőn voltunk ma és halálra zabáltuk magunkat.
Laci, ki lett próbálva a kis rotyogó? Holnap már megint sz@r idő lesz.
Jó estét!
Ti is motoroztatok egész nap?
Ja, szerencsére én csak bejárok, de az a legjobb hogy estével mindig hazatérek, mert falun élni jó!
Ha málnaszőrt ittál, akkor tudod, hogy vannak városon is falusiak, és falun is városiak. Fő , hogy jó lett!
Na én meg akkor születtem amikor Te a Start bütykölted....
Mi az hogy "falusi módon", én is falusi vagyok de tudom hogy kell lendkereket lehúzni... Ráadásul városi emberé volt a robesz, bár az nem biztos hogy ő csinálta.
Na mindegy, ittam rá málnaszörpöt merhogy nem minden falusi iszik mint az állat!
Nem volt lehúzójuk, és ilyen falusi módon oldották meg a lehúzást. Találkoztam ilyennel, még 1973-ban, és ott is ugyanez volt-lett a baj Simson Star esetében.
Remélem ittál egy pohárral ennek örömére?!
Valóban nem gondoltam hogy ilyen olcsón megúszom, de összerakásnál rájöttem mi történhetett. Valamikor vélhetően csapágylehúzóval szedték le a lendkereket mert látszott a bordákon a helye, vagyis az agyat áttételesen a szegecsen keresztül húzták le a főtengely végéről, ezért nyúlhatott meg a szegecs, aztán a tehetetlenségi erők dolgoztak tovább és jobban kiverődött. Normál esetben az agyba tekered az erre használatos lendkerék lehúzót és a főtengely végét tolod a lehúzó csavarjával, vagyis ilyenkor a szegecs abszolút tehermentes. Szerencsére kiért a szegecs annyira hogy alátámasztva gyönyörűen vissza tudtam préselni, most hogy minden a helyén van egy rugásra indul a gép és szépen jár mindenféle csörömpölés nélkül. Új dolog volt, ilyennel még nem találkoztam.
Örülök , hogy megoldódott a dolog egyszerűen! Akartam írni reggel, hogy "nem kell beszarni!" mondta a papagáj mikor a macska vitte!
Csak az ember a nagy zörgéstől nem tudta ni a bánat van, és rosszra számítottál!
Helyes! Megérdemli, nem sok szaladgálhat már a fajtájából.
No léptem melódiázni, további jó munkát, pihenést!
Amikor fúrattam nem lógtak a csapágyak, azóta meg nem ment annyit hogy elkopjon, de nincs is semmi lógása a főtengelynek. Amúgy fúrni is azért kellett mert a karbi és a légszűrő között nem volt meg a közbetét, az előző tulaj meg úgy járt vele és a finom por meg is tette a hatását. Most kétszeresen szűröm a levegőt mert a hátsókerék odaporol a szűrőházra. Van a saját szivacsa és én még egy gégecsővel elvezettem az ülés alá a belépő nyílást, ott pedig egy Inazuma szűrő van elhelyezve. Szóval nem csak hajtjuk figyelünk is rá
Akkor nem kell fúrni, csapágyakat, főtengelyt cserélni.
Ez a fajta hiba szerintem olyan ritka mint a fehér holló. A tekercsekbe beleérő mágnes adhatta a furcsa hangot és a gyengülés is érthető a megváltozott gyújtás miatt. Probléma leküzdve, jöhet újabb sok ezer gondtalan km.
...műszakot! Ez valamiért lemaradt
Helyzetjelentés a következő: a lendkerék agy és a mágneskerék közötti szegecselés lazult fel. A szegecseket újrapréseltem és csináltam egy indítási próbát. Jelentem mint a svájci doxa! Talán még látod a vidit mielőtt indulsz, a zaj eredetét mutatja. Jó munkát, nyugodt http://youtu.be/NdDL5HkjIps lazulás[/url]