Remélem szerencséd lesz! Ha a főtengely lenne ennyire széjjel, akkor lehet nem tudnád még beindítani sem. Legalábbis ahogy én elgondolom.
Jó reggelt kívánok!
Helló Laci!
A hang nem az igazi a videó alatt. Ami biztos, valami nem jó. Találkoztam már olyannal, hogy a variátor felöli oldalon fel volt lazulva a hűtőventilátor és az adott olyan hangot mintha szét akarna hullani az egész technika. Egyébként ha valóban hajtókar problémája van, vedd le a hűtés oldali burkolatot és a ventilátort kézzel mozgatva valószínű érezni fogod a kotyogást. Ha szétszedésre kerül a gép, az olajszivattyút feltétlen ellenőrizd le, hogy szállít-e (feltéve hogy be van kötve), mert olaj nélkül nem sokáig bírják. Mindenesetre kíváncsi vagyok mit találsz majd.
Honnan tudod? Merthogy laza hetem volt, hétfő-kedd tanfolyam, szerda vizsga, csütörtök meló, ma meg vezetés, ja és még ügyeletes se vagyok most hétvégén... Kibírnám így mindig
Először leszedem a műanyag elemeket, aztán a hűtőházat és a hengertakarót ami a ventilátoros hűtéssel van egyben, de két darabban jön le. Aztán karbi és kipufogókönyök le, majd hengerfej, henger le és ott már a hajtókar állapotát látom, ha a dugó+gyűrű ép és a forgattyúsházban van a baj akkor ki kell venni a blokkot ami egyben van a hátsókerékkel. Ekkor jön a satupadon szerelés, blokkfelek széthúzása ami most nem teljesen tiszta hogy a variátornál hogyan áll össze. Egyszerű szerkezet, szerintem menni fog, ha más nem legfeljebb improvizálok, aztán majd elmesélem hova bújt a csörgőkígyó
Ezek a burkolatok! Én a CBX-ben blokkot kell cseréljek, de a burkolatok leszedése+ tank és ülés, kipufogó rendszer az maga 2 óra. Jó esetben, ha nem éppen kiújult akut munkaundorom van!
Emiatt nem is aggódok, csak bosszantó. A felújítás során főleg a műanyag elemekkel volt a baj, sok időmet elvette, a motor nem csörgött de a hengert meg kellett fúratni és plusszos dugót kapott, akkor még a hajtókar és a főtengelycsapágy sem lógott. Aztán azóta futott több mint 3ezret még gyertyát se cseréltünk, az utolsó 200km-nél történt valami, még az is lehet hogy eltört valami. Lesz rá idő a télen, bár ahogy ismerem magam nem hagy nyugodni és szétszedem minél hamarabb. Van egyébként minden hozzá, ha kell komplett hengerszet is, vagy főtengő bármi... csak mondjuk szarabb szerelni mint a Szimót, mert itt egy jó óra csak az mire leszeded a burkolatokat és a turbó hűtőt...
Na mindegy, jó móka lesz!
Üdv Urak!
Sajnos a kis időgépem a nemrégiben felújított Yamaha Excel csúnyán elkezdett köhögni. Mostanában szinte csak a kisebbik fiam Dani használta, a gyakorlati órákra azzal járt, ez két településsel arrébb van tőlünk és napi 60km-t jelent. Az utóbbi időben észleltem hogy zajosodik, ma viszont amikor hazajött félreállítottam a gépet és addig nem engedem használni amíg szét nem szedem. Csináltam egy rövid videót, nehezebben is indul és borzalmas hangja van, szerintem hajtókar, főtengelycsapágy vagy valami hasonló probléma lesz vele. Zsolti neked ehhez biztosan van füled, borítottál szét egy párat, hallani én is hallom csak én mindenhonnan, főleg így hogy még a burkolatok is a helyén vannak. Bármi is az meggyógyítom mert nagy kedvenc lett a kis robesz! http://youtu.be/0jo-O7Xu2po hang[/url]
Ezen az általam ismert Triumpfon nem tapasztaltam ilyet. Pedig én is azt hittem, hogy a négy ütem / három henger fura lehet, de semmi. Igaz Jó karban van ez a motor.
jónapot!
nekem egyik kollegámnak speed triple 955i-je van. Most cserélt kipuffdobot, mert az előzőnek lyan repedtfazék hangja volt, hogy alapjáraton is recsegett ropogott...Most se halkabb sokkal, de szebb mélyebb hangja van. Viszont a hengerfejbőla vezérlésnek olyan hangja van (állítólag ez a normális), hogy nagyon. Hangos, lehet hallani onnan minndent, kicsit nyivákol. Pedig tényleg rendbe van a motor, rendszeresen jár vele direkt Triumphos szerelőhöz aki látott már egypár ilyet, és ő mondta hogy ez ilyen. Nekem azért fura volt.
Van egy motoros gyerek,meg szokott látogatni a Triumpf 900-al és amit becsülök a motorban: rendes gerjesztett forgórészű, és nem állandó mágneses, generátor van benne, ami szinte tized Voltra tartja a feszültséget! Azt ugyan nem értem , a négy ütemet hogy lehet elosztani 3 felé, de megy, és nem sántikál! !
"vigyorog,gagyarászunk,semelyikünk nem ért a másik nyelvén de elvagyunk" Erre szokták mondani hogy van egy kis baj...
Na viccet félre, biztos jó gépek én nem állítottam az ellenkezőjét soha.
Ne lovald bele magad.
Tippem szerint amikor A Bloor ipse vette meg a bótot és elzavart egy csapat mérnököt a yamahánál kötöttek ki nem a hondánál.
Nagyon sok fura yamaha apróság van bennük nyakonöntve némi angolos dolggal.
Viszont amit a Stuart Wood srác művelt a 675-ös szériával és a háromhengeressel az bármelyik szamuráj bandának becsületére válna.
Ha csak egy-két angol cikkíró vagy elvakult tulaj mondaná hogy jó legyintenék,de az a helyzet hogy nem láttam egy embert sem aki ne ugy szállt volna le róluk hogy eszméleten milyen jó.
A leviccesebb eddigi Valahol nyugatausztriában egy tankoláskor esett meg.Általában számolom a street-speedeket már kb 50-60-nál tartok beállok tankolok szmben es steetes ipse térképet sasol felnéz,vigyorog,gagyarászunk,semelyikünk nem ért a másik nyelvén de elvagyunk,odagurul a barátnéja egy másik streettel........namondom több a kúton az angol mint a német japo.
Reggel 7 óta kint vagyok a garázsban de még nem értem el odáig, most a kávé után következik a robesz, később jelentkezek mit találtam.
Jó reggelt kívánok!
A hang nem az igazi a videó alatt. Ami biztos, valami nem jó. Találkoztam már olyannal, hogy a variátor felöli oldalon fel volt lazulva a hűtőventilátor és az adott olyan hangot mintha szét akarna hullani az egész technika. Egyébként ha valóban hajtókar problémája van, vedd le a hűtés oldali burkolatot és a ventilátort kézzel mozgatva valószínű érezni fogod a kotyogást. Ha szétszedésre kerül a gép, az olajszivattyút feltétlen ellenőrizd le, hogy szállít-e (feltéve hogy be van kötve), mert olaj nélkül nem sokáig bírják. Mindenesetre kíváncsi vagyok mit találsz majd.
Na mindegy, jó móka lesz!
Sajnos a kis időgépem a nemrégiben felújított Yamaha Excel csúnyán elkezdett köhögni. Mostanában szinte csak a kisebbik fiam Dani használta, a gyakorlati órákra azzal járt, ez két településsel arrébb van tőlünk és napi 60km-t jelent. Az utóbbi időben észleltem hogy zajosodik, ma viszont amikor hazajött félreállítottam a gépet és addig nem engedem használni amíg szét nem szedem. Csináltam egy rövid videót, nehezebben is indul és borzalmas hangja van, szerintem hajtókar, főtengelycsapágy vagy valami hasonló probléma lesz vele. Zsolti neked ehhez biztosan van füled, borítottál szét egy párat, hallani én is hallom csak én mindenhonnan, főleg így hogy még a burkolatok is a helyén vannak. Bármi is az meggyógyítom mert nagy kedvenc lett a kis robesz!
http://youtu.be/0jo-O7Xu2po hang[/url]
nekem egyik kollegámnak speed triple 955i-je van. Most cserélt kipuffdobot, mert az előzőnek lyan repedtfazék hangja volt, hogy alapjáraton is recsegett ropogott...Most se halkabb sokkal, de szebb mélyebb hangja van. Viszont a hengerfejbőla vezérlésnek olyan hangja van (állítólag ez a normális), hogy nagyon. Hangos, lehet hallani onnan minndent, kicsit nyivákol. Pedig tényleg rendbe van a motor, rendszeresen jár vele direkt Triumphos szerelőhöz aki látott már egypár ilyet, és ő mondta hogy ez ilyen. Nekem azért fura volt.
Amúgy a kicsiket csípem.
Na viccet félre, biztos jó gépek én nem állítottam az ellenkezőjét soha.
Tippem szerint amikor A Bloor ipse vette meg a bótot és elzavart egy csapat mérnököt a yamahánál kötöttek ki nem a hondánál.
Nagyon sok fura yamaha apróság van bennük nyakonöntve némi angolos dolggal.
Viszont amit a Stuart Wood srác művelt a 675-ös szériával és a háromhengeressel az bármelyik szamuráj bandának becsületére válna.
Ha csak egy-két angol cikkíró vagy elvakult tulaj mondaná hogy jó legyintenék,de az a helyzet hogy nem láttam egy embert sem aki ne ugy szállt volna le róluk hogy eszméleten milyen jó.
A leviccesebb eddigi Valahol nyugatausztriában egy tankoláskor esett meg.Általában számolom a street-speedeket már kb 50-60-nál tartok beállok tankolok szmben es steetes ipse térképet sasol felnéz,vigyorog,gagyarászunk,semelyikünk nem ért a másik nyelvén de elvagyunk,odagurul a barátnéja egy másik streettel........namondom több a kúton az angol mint a német japo.
Had örüljön már Zoli is