Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó! Mentem kb 110 km , eddig jó. Fűt,zenél,világít 😁
Benzincsapot zárom mindig, majd ellenőrizgetem , hogy folyik-e ... Akkor ki lesz pucolva a karbisor
Benzincsap és tűszelep szokott lenni.
Vmi leragadhatott a téli állásban...? Olajat néztem, rendben van , kicsit inkább kevés volt , feltöltöttem 3\4 nivóra. Töltést mértünk az is jó 🙂 a héten tesztelem majd amennyit sikerül 😁
Ez jó viszont, hogy miért állt a benya a karbiban meg kéne fejteni, nézd meg, hogy az olajszint nem emelkedett-e és, hogy nem túlságosan benzinszagú?
Halihó! Fejlemény van 🙂 találtunk egy hibát a légszűrő házban állt a benzin az bugyborékolt.... Melegen gondolom már belefulladt... Kitöröltem utána pöcc röff 😁 bemelegítettem most nem ment el a szikra se , lehet volt kontakt hiba is csak a sok piszkálástól megjavult ... remélem 😁 A héten tesztelem még 😉 Köszönöm a törődést!
Köszönöm , úgy lesz :)
Ez a mokus Facebook-on hirdet, meg kell kerdezni.
Mondjuk szemelyszerint en elobb mernek es csak aztan "panikolnek".
Felújítható vajon? 🥺
Oem parts -nál azt írja megszűnt 😵
Mivel csak ehhez meg a Nighthawk-hoz smakkol az, ami a te motorodban van, gyari alkatreszt fogsz csak kapni. Oem-parts.hu

Nem romlik el olyan gyakran, hogy kellene belole tartalek. Ez most szuk 30 ev utan elfaradt. Van ilyen.

Fesszabalyzot a Solvart-tol.
Szép állapotú üzemanyag tankot tud esetleg valaki? 🤔🙂
Gyújtás jeladót meg tekercset ,esetleg feszszabályzót honnan érdemes beszerezni? Vásárolni szeretnék tartalékba is javítaná a biztonság érzetemet 😁
Köszönöm :) jövő hétre lesz segítségem méregetni , majd írok mire jutottunk
A gyújtás jeladó a közös nevező. Ha a gyújtásvezérlőt már cserélted, akkor azt nézném meg. Szikra fronton más nem lövi le a négy henger szikráját együtt, csak a TCI vagy a jeladó.

Ha melegen áll le a gyújtás teljesen, akkor a jeladó csatiját meg kell keresni (tank alatt, két tűs csati, sárga és sárga-fehér vezeték megy bele), rá kell akasztani egy multimétert és megmérni az ellenállását. 300-350 ohm közt van az egészséges, hidegen. Namost, a jeladó tekercse ha meg van szakadva csinálhat olyat, hogy hidegen érintkezik, de melegen a hőtágulástól elmegy a kontakt. A ráakasztott multit figyelni kell, közben hőlégfúvóval vagy hajszárítóval melegíted a jelaldót. Hőlégfúvó esetén nyilván ÓVATOSAN, mert az meg is olvasztja a fenébe. Ha melegen a jeladó ellenállása elszáll a fentebb leírt tartományon kívül, akkor bizony döglött.

Ugyanakkor azt se hülyeség megnézni, hogy az akksi feszültsége indítózás közben mennyire esik le. Sok TCI csinál olyat, hogy X bemeneti feszültség alatt nem hajtja a trafókat vagy nem elég erős a szikra.
Szerintem igen mert meg se pöffen , most próbáltam indítani hidegen semmi viszont az akksi bugyborékoló hangot ad 😵‍💫 gyújtásmodult szereztem reggel próbáltam akkor még hidegen indult saját és a másik modullal is 😵
Mindegyik henger szikrája elmegy?
Sziasztok! RC42 gyújtásproblémával küzdök ... Bemelegszik leáll ,elmegy a szikra.
Bataszek, Gandalf.

De otthon se kivitelezhetetlen, ha RC42-rol van szo.
Sziasztok, valaki tudna segíteni rurinból... hová érdemes vinni szelepdekni tömítéscserém szükséges... neki merjek álni avagy inkább szaki...(tolna megye)
Sziasztok!
Teljesen véletlen vetődtem ide, gondoltam benézek hátha van élet, erre ez fogad.... Béke poraira!
Dehogy van ezzel baj persze, hogy emlékezzetek csak itt valaki hozzászólt némiképp malíciával az itteni tevékenységéhez és ezt dehonesztálóan megjegyeztétek amire én is reagáltam, ez egy nyilvános fórum ahol páran évtizede írunk mindenfélét ahogy ő is írt amiről aki olvasta lett egy véleménye. Nekem nem ártott pusztán annyi szóváltásunk akadt mikor rávilágítottam az évek alatt magáról írtak ellentmondásaira ami inkább neki volt kínos.
Van abban igazság amit írsz.
De pár ember - ahogy Laci (cblaci ) is írta - hosszú hosszú éveken keresztül írtunk, beszélgettünk itt. Mondhatnám azt, hogy mint egy csalàd. Gyakorlatilag kisajátítottuk ezt a fórumot. Meg is ismertük egymást, ment az adok-kapok, poénkodás, egymás segítése is, a lahatőségekhez képest. A Józsi is mindig segített tanácsaival, jó fej volt, vette a poénokat, és mindig invitált bennünket, hogy látogassuk meg személyesen is.
Mi ezek alapján ítéltük meg. Vagyis mi hálás szívvel emlékezünk rá, szerettük.
Ezért esett rosszul nekem a lehúzás, de mindenki azt mond, amit akar.
Nem, itt elvileg nem ártott senki senkinek. Ha egy véleményen valaki felhúzta magát, az legyen az ő baja.
Ezzel együtt is ebben/ilyen esetben már érdemesebb legyinteni.
Van benne egy adag jóindulat, nálam ez még a határeset kategória, de én amúgy mindig is azt vallottam, amíg nem hazudok (a véleményemmel) addig nem lehet baj.