Vmi leragadhatott a téli állásban...? Olajat néztem, rendben van , kicsit inkább kevés volt , feltöltöttem 3\4 nivóra. Töltést mértünk az is jó 🙂 a héten tesztelem majd amennyit sikerül 😁
Halihó! Fejlemény van 🙂 találtunk egy hibát a légszűrő házban állt a benzin az bugyborékolt.... Melegen gondolom már belefulladt... Kitöröltem utána pöcc röff 😁 bemelegítettem most nem ment el a szikra se , lehet volt kontakt hiba is csak a sok piszkálástól megjavult ... remélem 😁 A héten tesztelem még 😉 Köszönöm a törődést!
A gyújtás jeladó a közös nevező. Ha a gyújtásvezérlőt már cserélted, akkor azt nézném meg. Szikra fronton más nem lövi le a négy henger szikráját együtt, csak a TCI vagy a jeladó.
Ha melegen áll le a gyújtás teljesen, akkor a jeladó csatiját meg kell keresni (tank alatt, két tűs csati, sárga és sárga-fehér vezeték megy bele), rá kell akasztani egy multimétert és megmérni az ellenállását. 300-350 ohm közt van az egészséges, hidegen. Namost, a jeladó tekercse ha meg van szakadva csinálhat olyat, hogy hidegen érintkezik, de melegen a hőtágulástól elmegy a kontakt. A ráakasztott multit figyelni kell, közben hőlégfúvóval vagy hajszárítóval melegíted a jelaldót. Hőlégfúvó esetén nyilván ÓVATOSAN, mert az meg is olvasztja a fenébe. Ha melegen a jeladó ellenállása elszáll a fentebb leírt tartományon kívül, akkor bizony döglött.
Ugyanakkor azt se hülyeség megnézni, hogy az akksi feszültsége indítózás közben mennyire esik le. Sok TCI csinál olyat, hogy X bemeneti feszültség alatt nem hajtja a trafókat vagy nem elég erős a szikra.
Szerintem igen mert meg se pöffen , most próbáltam indítani hidegen semmi viszont az akksi bugyborékoló hangot ad 😵💫 gyújtásmodult szereztem reggel próbáltam akkor még hidegen indult saját és a másik modullal is 😵
Sziasztok, valaki tudna segíteni rurinból... hová érdemes vinni szelepdekni tömítéscserém szükséges... neki merjek álni avagy inkább szaki...(tolna megye)
Dehogy van ezzel baj persze, hogy emlékezzetek csak itt valaki hozzászólt némiképp malíciával az itteni tevékenységéhez és ezt dehonesztálóan megjegyeztétek amire én is reagáltam, ez egy nyilvános fórum ahol páran évtizede írunk mindenfélét ahogy ő is írt amiről aki olvasta lett egy véleménye. Nekem nem ártott pusztán annyi szóváltásunk akadt mikor rávilágítottam az évek alatt magáról írtak ellentmondásaira ami inkább neki volt kínos.
Van abban igazság amit írsz.
De pár ember - ahogy Laci (cblaci ) is írta - hosszú hosszú éveken keresztül írtunk, beszélgettünk itt. Mondhatnám azt, hogy mint egy csalàd. Gyakorlatilag kisajátítottuk ezt a fórumot. Meg is ismertük egymást, ment az adok-kapok, poénkodás, egymás segítése is, a lahatőségekhez képest. A Józsi is mindig segített tanácsaival, jó fej volt, vette a poénokat, és mindig invitált bennünket, hogy látogassuk meg személyesen is.
Mi ezek alapján ítéltük meg. Vagyis mi hálás szívvel emlékezünk rá, szerettük.
Ezért esett rosszul nekem a lehúzás, de mindenki azt mond, amit akar.
Nem, itt elvileg nem ártott senki senkinek. Ha egy véleményen valaki felhúzta magát, az legyen az ő baja.
Ezzel együtt is ebben/ilyen esetben már érdemesebb legyinteni.
Van benne egy adag jóindulat, nálam ez még a határeset kategória, de én amúgy mindig is azt vallottam, amíg nem hazudok (a véleményemmel) addig nem lehet baj.
Mondjuk szemelyszerint en elobb mernek es csak aztan "panikolnek".
Nem romlik el olyan gyakran, hogy kellene belole tartalek. Ez most szuk 30 ev utan elfaradt. Van ilyen.
Fesszabalyzot a Solvart-tol.
Ha melegen áll le a gyújtás teljesen, akkor a jeladó csatiját meg kell keresni (tank alatt, két tűs csati, sárga és sárga-fehér vezeték megy bele), rá kell akasztani egy multimétert és megmérni az ellenállását. 300-350 ohm közt van az egészséges, hidegen. Namost, a jeladó tekercse ha meg van szakadva csinálhat olyat, hogy hidegen érintkezik, de melegen a hőtágulástól elmegy a kontakt. A ráakasztott multit figyelni kell, közben hőlégfúvóval vagy hajszárítóval melegíted a jelaldót. Hőlégfúvó esetén nyilván ÓVATOSAN, mert az meg is olvasztja a fenébe. Ha melegen a jeladó ellenállása elszáll a fentebb leírt tartományon kívül, akkor bizony döglött.
Ugyanakkor azt se hülyeség megnézni, hogy az akksi feszültsége indítózás közben mennyire esik le. Sok TCI csinál olyat, hogy X bemeneti feszültség alatt nem hajtja a trafókat vagy nem elég erős a szikra.
De otthon se kivitelezhetetlen, ha RC42-rol van szo.
Teljesen véletlen vetődtem ide, gondoltam benézek hátha van élet, erre ez fogad.... Béke poraira!
De pár ember - ahogy Laci (cblaci ) is írta - hosszú hosszú éveken keresztül írtunk, beszélgettünk itt. Mondhatnám azt, hogy mint egy csalàd. Gyakorlatilag kisajátítottuk ezt a fórumot. Meg is ismertük egymást, ment az adok-kapok, poénkodás, egymás segítése is, a lahatőségekhez képest. A Józsi is mindig segített tanácsaival, jó fej volt, vette a poénokat, és mindig invitált bennünket, hogy látogassuk meg személyesen is.
Mi ezek alapján ítéltük meg. Vagyis mi hálás szívvel emlékezünk rá, szerettük.
Ezért esett rosszul nekem a lehúzás, de mindenki azt mond, amit akar.
Ezzel együtt is ebben/ilyen esetben már érdemesebb legyinteni.