Nyilván, ahogy már korábban is láttuk, Tőled nem áll távol az ehhez hasonló szinvonalas galériák összeállítása. De munka és idő mindet elkészíteni.
Reménykedjünk hogy a következő év túra szempontjából kicsit mozgalmasabb lesz, talán még össze is futhatnánk majd.
Természetesen!
Ma amíg még a hengerfej fedél lent volt megforgattam, hogy az olaj mindenhová eljusson, bár szereléskor minden csúszó felületet befújtam lánc-sprével nehogy száraz legyen valahol , majd a már összerakott blokkot egy pillanatra berőffentettem, (1s) mert nem lévén kipuff rettenetes hangja volt!
Gondolom vonyított az illető! Nekem, nekünk nagyon oda kell figyelni,
Te tudod a legjobban mert a villamossággal foglalkozó ember csak egyszer hibázik!
Ismertem olyan villanyszerelő művezető-t aki lakatos volt, csak nagy pártember lévén őt tették meg, aztán egy 6 KV os cellába feszültség alatt földelőgerincet húzott és az nekiért a sínnek, és befejezte a művezetősködést rövid úton.
No ezért én mielőtt neki állok a következő nehezebb műveletnek, átgondolom mit és hogy! Mert azért van az ember feje, hogy használjuk, és ne a bukót tegyük csak rá!
Helló Józsi!
Volt egy mesterem még az "oktató elvtárs" időszakban, aki a legkisebb problémánál is úgy káromkodott mint egy kocsis... egyszer véletlenül egy hajtóműszerelés közben beszorult az újja a fogaskerekek közé, nem vettem észre csak azzal foglalkoztam hogy a Hardi tárcsát lyukra állítsam a tengelynél... csőfogóval tekertem ugyanúgy mint addig mert nem gondoltam hogy fáj neki, hisz alapból is káromkodott... arra a napra 2-est adott, pedig összeraktam a gépet.
Elég , ha megnézed Erdély esetét, ott is csak "bevándoroltak"!? Aztán a szarhatár franciák segítségével az országukat összelopták a mindenkori aljas szokásuk szerint !
Jó estét kívánok! No ma is megizzasztott ez a qrva motor. Mert , tegnap a blokk berakását pólóban végeztem. És ez a blokk súlyát tekintve nem fura! De ma a levegőszűrő és a karburátorok között az a kib.....tt qrva gumi aminek a karburátorra (mind a négyre, és a levegőszűrőház mindkét lukjába bele bele bele kell csúszni, és egy kikeményedett szár, ezért fel kellett melegíteni,forróvízzel és bevazelinozni, hogy jó legyen az összetevéskor. Alig csekély kettő és fél órát qrtam el vele . Közben mindenféle kicsi japánokat meg bárcát és bitorlást emlegettem a morfondír közben. De összeállt. Holnap következik a kipufogó rendbetétele, és felszerelése. És ha az idő is úgy akarja akkor csütörtökön teszek egy 100 km-es karikát csak úgy hobbiból! Most pedig a vörösborból egy pohárral iszom az egészségetekre!
Igyekeztem, de elárulom nem olyan nehéz ez, szeretem az ilyen túrákat ahol teljesen kötetlenül belefeledkezhetek a motorozásba.
Persze ez nem jelenti azt hogy a csapatos motorozással bajom lenne, csak ilyenkor már főleg nehéz összehozni. Eltelt úgy az év hogy Veletek se találkoztam, Billig Petiről meg még annyit se tudok mint rólad aki néha azért írsz ide. Majd jövőre talán összejön a régi csapat, bár a teljes létszám szinte biztos hogy nem...
Meglátjuk, néha csodára képesek a véletlenek.
Jó estét!
Örömmel láttam a elkészült galériát. Nagyon jó képeket sikerült csinálnod és összefűzve, az aláírt kis magyarázó szövegekkel igazán színvonalasra sikerült. Ritka mostanság az ilyen összeállítás.
... és nem tanultunk az elmúlt 1100 évből sem, lásd milyen átjáróház van most is, de én nem politizálok mert kevés az info, vagy fals, ami alapján az okosak is nevetségesek!
Jó estét kívánok!
Arra a várromra mondom: Árpád apánk nagyon rossz helyen állt meg, pontosan az útkereszteződésben. Aztán aki kóbor erre jött azok nagy része nem épített, hanem ölt rombolt, rabolt! Angliában az ilyen idős épületek még nagy részben lakottak! De mi mindig megszívjuk, mint a torkos borz! Elég ha megnézed a "privatizáció" -t dögöljön meg a sok szemete!
Azért az az igazi, mikor a szemünkkel látjuk amit látunk! De most jó átnézegetni! Jó estét kívánok! Most pillanatnyilag elállt! Mint a fülem! Csak a fülem permanensen!
Szerintem, ha legközelebb sütni fog a Nap, még furcsa is lesz! Csak az a sok törött szárnyú bánatosan álldogáló gólya ott a madár kórházban!? De annyi előnyük van, hogy nem kell nekik sok ezer km-t repülni. Persze ha úgy vannak a repüléssel mint mi a motorozással akkor sajnálom szegényeket.
Nem füstölt, de én azt sokalltam, hogy 1000 km-enként megevett fél liter olajat! Az olajnak nem szabad fogyni . Fél egy deci még elmenne, de fél liter még pálinkából is sok!
A Kettő tartalék blokkból az egyik be lesz téve a motorba, a másikkal a kivett blokk lesz rendbe téve, és fel lesz rakva a polcra! Aztán engem már kiszolgál!
Gondolhatod ezekkel a szros szelepemelő hidrotőkékkel is , hogy jártam? Annyi volt köztük a hibás, hogy 3 x 16 db-hoz még egyet vennem is kellett 13 200 Huf-ért hogy tudjam, a service manual-t jól értelmeztem-e a működésük mibenlétét illetően!? és kijöjjön a kellő darabszám hibátlan . Szerencsére igen.
Reménykedjünk hogy a következő év túra szempontjából kicsit mozgalmasabb lesz, talán még össze is futhatnánk majd.