ezt én is olvastam. Abszolút egyetértek, a mai pucér vagy félpucér motoroknak úgy el van cseszve a hátulja. Pont ezért amit írsz, a tyúkülő és a hólapát rendszámtartót nem tudom miért találták ki, és kinek tetszik, de szerintem sokkal szebb aminek van ott is valami idomzata.
köszi, de itt nyugatabbra sajnos rossz az idő, néha csepereg, úgyhogy ezt most ugorjuk.
Helyette tegnap este ismerősökkel felmentünk a hármashatár hegyre, nomeg még mindig pihenem a Kakucs okozta izomlázt :)
Én ilyen kerékpárt még csak gyerek változatban láttam, ellenben tandemünk még nagyon régen volt. Nagyon jó volt vele menni, bár mostanában ritkán látni. Ellenben egy ismerősnek fekvő biciklije van és állítása szerint sokkal kevésbé fárasztó vele tekerni mint a hagyományossal. De az csak egy személyes.
Csak tudnám miért lett divat lespórolni a hátulját, ugyanez a CB1000R is, a tyúkülőn alig 2cm-el ér túl a faridom, de a rendszám egy hólapát méretű műanyagon dísztelenkedik... mondjuk a GSX-nek határozottan szebb a kipufogója és szerintem az idomzata is pofásabb. A Kawa Z 1000 is tetszik, csak ne lenne Alien feje, mert azzal nagyon elkúrták, ráadásul drágább is csak tudnám mire fel...
A CB 1300 örök favorit marad, az valahogy olyan... szóval az olyan!
Azt én is vennék, ha tehetném, bitang jól néz ki. Bár ha jobban belegondolok, lehet, hogy Suzuki GSX - S 1000 lenne! A dolgozó, aki tesztelte, igen jó dolgokat írt róla.
http://totalbike.hu/tesztek/2015/09/02/teszt_suzuki_gsx-s1000_abs_2015/
Egy részlet belőle: " Aztán jön az indítózás - most már nem kell kötelezően behúzni a kuplungot, a gombra is elég egyet rányomni, majd hörögve életre kel a 999 köbcenti. Te jó ég, ez hogyan kaphatott engedélyt? Alpajáraton is súlyos, terhelve pedig úgy szól, mint egy keményen bulizó vaddisznócsorda. És mindezt gyári dobbal! "
A tandem hatásfoka jobb mint két biciklinek, két ember hajtja de csak két kerék emészti a mozgási energiát, tényleg akarok csinálni télen, váznak való van hozzá, sőt még kereket is találok szerintem
Szia Zsolt, ritkán írsz, de ezek szerint úgy vagy a motorozással is. El se hiszed de én is a kertet rendezgetem, gyümölcsfákat ültetek és kivettem az öreg tujákat, csak az volt egy napos meló, muszáj volt mert egyre jobban száradt a közepe és nagyon szemetelt. Mióta letettem a motort sokat biciklizünk, csak az a baj hogy Kriszti lemarad és úgy nem az igazi, sokat edzettem már rajta de még van híja az erőnlétnek, pedig már mászkálósabb a melója mióta nem a postán dolgozik. Most azon agyalok hogy építek egy tandemet, vagy csinálok utánfutós biciklit ami pedállal van felszerelve és akkor be tud segíteni a hajtásba. Van valakinek tapasztalata hogy melyik a jobb, a tandem, vagy az utánfutós? Azt se tudom hogy az felnőttek is szokták-e használni, vagy csak gyerek utánfutó van? Az utóbbinak mutatom a képét, a tandemet úgyis ismeritek.
Szép estét Laci, üdvözletem Nektek! Nyugodtan gyere nekem is van biciklim, reggel, ha nem esik felszaladok a Badacsonyra edzésképpen hogy jövőre nehogy szégyenben maradjak, és hátul kullogjak bringázás közben ! De egyébként is felmennék, szombatonként szokásom.
Józsi, azért ha véletlen jövőre kocsival mennénk hozzád remélem beengedsz, visszük a bicikliket és azzal is mehetünk, persze a domborzati viszonyok lehet feladják a leckét de legalább jobban alszunk este.
Vigyázz arra a szilvára, nehogy mindet elpocsékold a lekvárba.
Nem tudom miért emlékeztem úgy hogy a tied is ezres, na mindegy úgyis okafogyott a dolog mert komplett leadtuk az egészet a bontóba. Amit vettünk helyette a Papának az 1.3-as, 2001-es első kézből való 70ezer km-el, egész jó kis autó, a Papa szerint "túlságosan ugrik" nyilván az ezreshez képest amit megszokott.
Jó időt nektek holnapra!
Pedig én is úgy vagyok vele, hogy dúdolni van kedvem, ha motorral megyek, (no persze nem szakadó esőben) de ugyanez még autózás közben nem fordult velem elő!
Szia Laci!
Én is őszintén sajnálom ami Lackóval, ill. Veletek történt. Korábban- érthető módon- szűkszavúan írtad már hogy baleset történt, de hogy mekkora volt valójában a baj, nem említetted. Bízom benne, hogy komoly sérülések nélkül sikerült átvészelni az esetet. Érthető módon megviselt benneteket ez a szomorú esemény, de talán mégsem kellene elfordulni pont a motorozástól. Ez volt az a dolog, ami kikapcsolt a munka monotonságából, vagy kiemelt a lelki mélypontokból. Talán most is meg kellene próbálni felülni és kicsit kikapcsolni. Persze engem nem nyomasztanak hasonló gondok, így nyilván kívülállóként másként látom a helyzetet. Fel a fejjel Laci!
Hogy írjak egy kicsit a velem történt dolgokról is. A héten sikerült kifogyasztanom a második tank benzint is a Hondából. Ez körülbelül 600 km-t jelent tavasz óta. Szóval nagy élmények nekem se jutottak kicsi motorom nyergében. Helyette szépítgetem itthon az udvart. No, később majd folytatom, lejárt az ebéd idő.
Olvasom az írásaitokat, és azt tudom mondani: NINCSEN OLYAN ROSSZ AMINÉL NE LENNE-LEHETNE MÉG ROSSZABB! Ugyanez érvényes arra, is hogy lehet tenni, hogy a jó még jobb legyen! Laci én csak javasolni tudom: ha lehet ne add el azt a motort, mert ha csak nincs sok nélkülözhető pénzed, akkor csak gyengébb minőségűt tudsz szerezni helyette. Én a CBX-re nyugodtan fel merek ülni, mert tudom mi van belül. Nem adnám el. Az más dolog, hogy a tartalék blokkal engem már kiszolgál! Több optimizmust motorostársak! Baj van ha nem akarjuk akkor is! De a sorsunkat mi irányítjuk, legyetek erősek és optimisták! A napokban tettem rendbe a motort, ülést tankot levettem, a blokkot kefével átdörgöltem, láncot lemostam kerozinnal, és befújtam láncsprayvel és most tiszta ! (Nem tiszta sár!) Közben pihenésképpen szilvalekvárt főzök éppen! A csöpp unokáknak , mert roppant ízlik nekik! A füge-lekvár már hűl. FEL A FEJJEL!
Én sajnálom azt, hogy távolodsz a motorozástól, mikor mindig azt mondtad, hogy akkor tudsz igazán kikapcsolódni. Sajnálom hogy Csühöst is árulod, de ha sikerül is eladni, remélem lesz a helyére másik. Persze sokszor összejönnek a dolgok, de ha egy szinten ebben leled örömöd, akkor bizony nem tántoríthat el semmi. Remélem hamarosan pozitívabban látod a dolgokat, Csühös is marad, és még együtt lesztek sokáig soksok kilóméteren át.
Suzukihoz akkor még nem keresgéltem blokkot, szóval szerintem elkerültük volna egymást. Illetve nem is biztos hogy pont passzolt volna (`97-es 1.3 GLS G13BA kezdetű motorkód, abból is az újabb alufedeles :))
GS-sel egyelőre úgy tűnik minden rendben. Egyébként tegnap mikor írtam, akkor értem hazta Kakucsról, voltunk kint 2 kollégával, de basszus legalább 40 motor volt, ráadásul voltak gokartosok is, így félórás váltásokban mentünk, képzelhetitek: ahogy vége lett a gokartnak az összes motoros fel, tele a pálya, elengedni kell folyamatosan...Szóval annyira most nem volt jó mint tavaly. De majd jövőre megyünk megint gondolom.
Szóval néhanéha történnek események, ha holnap jó idő lesz (amit kétlek) akkor tervezzük a 3dik Kawasaki Lime Ride-ot, illetve mostmár Kawasaki Fest keretében lesz Agárdon.
Nem szerettem volna én se akadékoskodni, vagy kiforgatni amit írtál, régen beszéltünk már normálisan és bár rövid volt a "sajnálom" de őszintének éreztem.
Elhiheted hogy átgondoltam már ezerszer és azt is tudom hogy sokkal rosszabb is lehetett volna... ha előző nap nem szállítja a barátnője biciklijét és nem lett volna lehajtva a hátsó ülés... ha nem törik hátra a vezetőülés... ha felülről nem csúszott volna ki a biztonsági övből... ha nem repül ki a hátsó szélvédőn és bent marad a tehetetlen autóban aminek minden ajtaja beszorult...
Igen, ezzel kelek és fekszek, a pillanat amikor messziről látod a kék fényeket, amikor nem akarnak odaengedni te meg alig tudod kinyögni hogy ki vagy, amikor lépnél de nem akar engedelmeskedni a lábad... amikor nem tudod mi történik a mentőben...
Mégis szerencsésnek érzem magam, mert teljes maradt a létszám, szerencsés még akkor is ha azóta sok minden megváltozott.
Értem én, és nem is ítélkezek.
De.
Ezek a dolgok mindig rosszak, és mindig rosszkor jönnek. Ugyan "az életből soha nem láthatunk többet 1 pillanatnál", de az az 1 pillanat ne rossz legyen, még ha a végén esetleg - esetleg! - jó lehet belőle.
Viszont ha az ember ezzel kel, és ezzel fekszik, valamint nappal is ez jár a fejében, az már régen rossz. Ezt viszont Te is átélted. A családtagokról nem is beszélve!
Erre mondtam én, hogy sajnálom.
Helyette tegnap este ismerősökkel felmentünk a hármashatár hegyre, nomeg még mindig pihenem a Kakucs okozta izomlázt :)
A CB 1300 örök favorit marad, az valahogy olyan... szóval az olyan!
http://totalbike.hu/tesztek/2015/09/02/teszt_suzuki_gsx-s1000_abs_2015/
Egy részlet belőle: " Aztán jön az indítózás - most már nem kell kötelezően behúzni a kuplungot, a gombra is elég egyet rányomni, majd hörögve életre kel a 999 köbcenti. Te jó ég, ez hogyan kaphatott engedélyt? Alpajáraton is súlyos, terhelve pedig úgy szól, mint egy keményen bulizó vaddisznócsorda. És mindezt gyári dobbal! "
De akkor be kell szerezned 1 CB 1,3-at, hogy tudd "tartani a lépést"!
Mutatok én 1 szépségességet:
A szívének és a súlyának is jó lesz, bár különösebben nem kövér most sem !
Vigyázz arra a szilvára, nehogy mindet elpocsékold a lekvárba.
Jó időt nektek holnapra!
Én is őszintén sajnálom ami Lackóval, ill. Veletek történt. Korábban- érthető módon- szűkszavúan írtad már hogy baleset történt, de hogy mekkora volt valójában a baj, nem említetted. Bízom benne, hogy komoly sérülések nélkül sikerült átvészelni az esetet. Érthető módon megviselt benneteket ez a szomorú esemény, de talán mégsem kellene elfordulni pont a motorozástól. Ez volt az a dolog, ami kikapcsolt a munka monotonságából, vagy kiemelt a lelki mélypontokból. Talán most is meg kellene próbálni felülni és kicsit kikapcsolni. Persze engem nem nyomasztanak hasonló gondok, így nyilván kívülállóként másként látom a helyzetet. Fel a fejjel Laci!
Hogy írjak egy kicsit a velem történt dolgokról is. A héten sikerült kifogyasztanom a második tank benzint is a Hondából. Ez körülbelül 600 km-t jelent tavasz óta. Szóval nagy élmények nekem se jutottak kicsi motorom nyergében. Helyette szépítgetem itthon az udvart. No, később majd folytatom, lejárt az ebéd idő.
Suzukihoz akkor még nem keresgéltem blokkot, szóval szerintem elkerültük volna egymást. Illetve nem is biztos hogy pont passzolt volna (`97-es 1.3 GLS G13BA kezdetű motorkód, abból is az újabb alufedeles :))
GS-sel egyelőre úgy tűnik minden rendben. Egyébként tegnap mikor írtam, akkor értem hazta Kakucsról, voltunk kint 2 kollégával, de basszus legalább 40 motor volt, ráadásul voltak gokartosok is, így félórás váltásokban mentünk, képzelhetitek: ahogy vége lett a gokartnak az összes motoros fel, tele a pálya, elengedni kell folyamatosan...Szóval annyira most nem volt jó mint tavaly. De majd jövőre megyünk megint gondolom.
Szóval néhanéha történnek események, ha holnap jó idő lesz (amit kétlek) akkor tervezzük a 3dik Kawasaki Lime Ride-ot, illetve mostmár Kawasaki Fest keretében lesz Agárdon.
Azért annak örülök hogy fórumon még vagy Laci :)
Elhiheted hogy átgondoltam már ezerszer és azt is tudom hogy sokkal rosszabb is lehetett volna... ha előző nap nem szállítja a barátnője biciklijét és nem lett volna lehajtva a hátsó ülés... ha nem törik hátra a vezetőülés... ha felülről nem csúszott volna ki a biztonsági övből... ha nem repül ki a hátsó szélvédőn és bent marad a tehetetlen autóban aminek minden ajtaja beszorult...
Igen, ezzel kelek és fekszek, a pillanat amikor messziről látod a kék fényeket, amikor nem akarnak odaengedni te meg alig tudod kinyögni hogy ki vagy, amikor lépnél de nem akar engedelmeskedni a lábad... amikor nem tudod mi történik a mentőben...
Mégis szerencsésnek érzem magam, mert teljes maradt a létszám, szerencsés még akkor is ha azóta sok minden megváltozott.
De.
Ezek a dolgok mindig rosszak, és mindig rosszkor jönnek. Ugyan "az életből soha nem láthatunk többet 1 pillanatnál", de az az 1 pillanat ne rossz legyen, még ha a végén esetleg - esetleg! - jó lehet belőle.
Viszont ha az ember ezzel kel, és ezzel fekszik, valamint nappal is ez jár a fejében, az már régen rossz. Ezt viszont Te is átélted. A családtagokról nem is beszélve!
Erre mondtam én, hogy sajnálom.