Szia Józsi!
Errefelé is elszontyolodott az idő rendesen, szabin nem voltam de a kánikula után -főleg 40 méter felett- szokatlan volt a nyirkos reggel. Most van az egyik nagyfeszültségű vonalunk ellenőrző felmérése és oda még hagyományos alpin technikával kell feljutni mert nem szereltek rájuk liftet
Arra a munkára jobb az ilyen idő mint a perzselő nap.
Motorostársak, aki a héten van szabadságon az rászabott mint az egerek 45-ben.
Badacsonyban 16 fokos hőség, és remek természetes záporzuhany van. Még szerencse , hogy a szabadságotokat nem most vettétek ki! Ezen a héten a legkevesebb az esély arra, hogy eső , vagy borult ég legyen. De megkeveredett az idő és most esik és majdnem fagy. Menni kellene a postára , de gondolkodom rajta. Mert esik!
Egyszerűen felfogni nem tudom mi az indítéka annak, illetve milyenek az otthoni körülményei, aki agyatlan módon jön ide, és normális beszélgetés helyett tombol?! Szerintem betépve, vagy elmebeteg módon. Remélhetőleg ezután másképpen lesz.
Jó estét Urak!
Milyen nyomatékhatárolója van a CBX-nek?
Egyébként nálam az öreg Kawánál is furcsán működik a ford. mérő, de az még mechanikus, spirál hajtású.
A CBX-nek a mechanikus nyomatékhatárolója, szokott ilyet tenni, ha hirtelen visszakapcsolás nélkül gyorsítok, amíg fel nem gyorsul.
Errefelé rendesen meleg van, remélem felétek sem esik havas eső !
Eddig még motor vagy autó kuplungnál nem találkoztam konstans csúszással, olyannal viszont igen ami egy bizonyos terhelés felett csúszik meg, de amint megcsúszott hajtást már képtelen közölni. Inkább én is műszer pontatlanságra, esetleg kontakt hibára gondolnék, vagy egyszerűen kint maradt a napon a gép és a felmelegedett műszer egy kicsit eltérőbb értéket mért mint máskor normál körülmények között, az üveglap alatt könnyen hősokkot kapnak az alkatrészek.
A meleg nálam nem kizáró ok ha motorozni akarok...
Az olaj, gyertya, vagy szűrőcsere miatt nem kellene ilyen jelenségnek lennie, ilyet én még nem tapasztaltam.
Lehet tényleg valami kontakt-probléma volt. Télen lesz dolgod átnézni a csatlakozásokat, és kitakarítani. Mert a tied sem kétéves gép. "érdekes" dolgokat lehet találni takarítás közben.
hát lehet nem is bánod, ebben a dögmelegben nem is annyira jó az :)
Múltkor mikor olajat, gyertyát meg szűrőket cseréltem, elfelejtettem említeni, hogy tök fura volt, mert egy napig kb 500-1000-rel nagyobb fordulat kellett egy bizonyos sebességhez. Aztán másnapra megjavult, de fogalmam sincs hogy mi lehetett a gond. Valami bejátszhatott a cserék folyamán? Vagy simán csak megkukult egy időre a fordulatszámmérőm...
Volt benne részem, mint általában minden szokványostól eltérő időjárási helyzetben. Motorozás szempontjából most eléggé le vagyok maradva, június 20-21-én volt az Inazuma találkozó, azóta nem motoroztam, így aztán élménybeszámolóval se tudok szolgálni.
Errefelé is elszontyolodott az idő rendesen, szabin nem voltam de a kánikula után -főleg 40 méter felett- szokatlan volt a nyirkos reggel. Most van az egyik nagyfeszültségű vonalunk ellenőrző felmérése és oda még hagyományos alpin technikával kell feljutni mert nem szereltek rájuk liftet
Arra a munkára jobb az ilyen idő mint a perzselő nap.