Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Józsi!
Olyan ez mint amikor rohansz és mégsem érsz oda hamarabb, vizsgáknál jártam így sorozatosan, sőt egyszer még késtem is máskor meg nyugisan elindultam aztán mégis ugyanannyi volt a menetidő. A robesszal is így vagyok, kupak fel és már repesztek is, a nagynál meg mire beöltözök, kitolom, melegítem egy kicsit csak az idő telik vele. Mondjuk 2-300km alatt nem is veszem elő.
Nem akarom elkiabálni de szart se érnek az új trafik, mondjuk erről írtak is korábban valamelyik autós lapban. Kb 4hete egy üzemzavar kellős közepén belefutottam ...-al (több mint a megengedett maradjunk annyiban ) azért tudom pontosan mert mindegyik autó nyomkövetős és visszanézhető a GPS térkép... mire észleltem már késő volt, de azért még ráfékeztem ami látszott is a diagrammon... esett az eső, valószínűleg ezért nem volt értékelhető a felvétel. Nem szoktam gyorsan menni, de van akkor muszáj volt...
Vagy 3 hétig paráztam mikor szól a bünti
Szép estét Laci! Ma közel annyit mentem a naggyal, mint vasárnap a Simsonnal, és a meglepetés , hogy időben szinte semmi különbség, pedig 15x-ös a köbcenti különbség! És csak egy fehér autó volt félreállva!
Nem hinném,hogy én veled valamikor is kommunikáltam volna ahhoz kéne a közös érdeklődési kör ami ugye kimerül DON JÓZSIBAN! Harag? miért kéne rád vagy bárkire is itt haragudnom ezt valószínű csak te éled meg így, nekem az jó szórakozás mert ugye állatkertbe is azért jár az ember
Nagyon szép az új Versys Fisi, de ami neked Kawasaki, az nekem Honda. No meg ritka a mai futurisztikus motorok között olyat találni ami még hordozza az ősi vonalakat. Az NC 750 S nagyon kellemes motor, ráadásul olyan tartományra van hangolva amit a legtöbbször használok az Inazumánál is. Most az tetszik a legjobban az újak között
"a harcát kezdte fényezni Laci barátjával együtt"
Semmilyen harcot nem fényeztem, inkább a békés megoldásra kértelek, miután már túl messzire mentél. Senki nem mondott olyat ami miatt sértődnöd kellene ahhoz képest amit itt (is) műveltél, ha a te cimboráid közül piszkálnának valakit gondolom te sem hagynád annyiban. Mi is azt tettük, sőt még olyan valaki is aki már régen írt ide de kötődik a régi emlékek miatt.
Nem értem miért jó ez, és azt se hogy mit szeretnél elérni.
A mondatszerkesztésed viszont nagyon ismerős, olyan érzésem van mintha korábban már beszéltünk volna valamelyik fórumon vagy galéria kapcsán, akkor persze nem a harag fűtötte a hozzászólásodat...
Ha jöttök, próbáljatok olyan programot szervezni, hogy itt alusztok egy éjjelt, és másnap egy motorozással egybekötött fürdést betervezek.
Jó lett az új Versy is Laci!
És abban még erő is vala!
Köszi Józsi! Ha arra megyünk előtte feltétlenül értesítelek.
Az előzőben is a te kérdésedre válaszoltam, és ha megy az értelmezés olvasgass vissza, már rég nem írtam ide csak utána mikor DON józsi de la mancsa a harcát kezdte fényezni Laci barátjával együtt. Az hogy mid van kurvára nem érdekel de azért ezekkel annyira ne legyél nagyra mert általában minden valamit az életben érő embernek van
Más kategória!
Gyenge acél hengerek, és semmitérő dugattyúk! Viszont 5.-ben 40- től ameddig pörgött, nem kellett folyton váltogatni! És abban az időben félévi teljes kereset volt az ára.
Ezt se hagyjuk akkor ki.
Arról hallottam hogy sokat forgott, de nem gondoltam hogy ennyire, igazából nem is bírt sokat, hamar ragadtak azok nem volt egy sikeres konstrukció... bennem így maradt meg az öregek elmondása alapján.
A nyitott dobbal kinlódtam az elején, a kimeneti nyílást addig variáltam a dB killerrel hogy aztán nem volt torpanás a jellegzetes 6ezer feletti lórugás szerű kigyorsításnál, aztán az üzemanyagban lévő vízre is allergiás volt, de azt meg megoldotta a Spuri.
A P21-es 7500-at forgott 100 km/h-nál.
Viszont ez amiről én mesélek nagyon érzékeny volt a karburátor beállítására. Kétszer volt szerelőnél mire sikerült jól behangolni. Mentségére legyen mondva még valamelyik előző tulajnál cserélgették, vagy furkálták a fúvókákat és azzal kínlódott egy kicsit mire jó lett.
Tudom Olvastam.
6. ban 100km/h-nál kerek 7ezret forgott! még kimondani is sok...
13500-ig pörgött de úgy mint a villanymotor, fogaskerék vezérlés, 16 szelep... pedig 89-es évjáratú volt! Mindig jó szívvel gondolok vissza rá, nagyon egyben volt az a gép!
Kollegám is meg van elégedve a kis CB-vel. Mikor vittem eredetvizsgára nagyon furcsa volt a magas fordulat. Ő is mesélte, hogy autópályán 130-140 körül már komoly fordulaton dolgozott a kis 400-as.
Normális haladáshoz állítólag 20-40KW teljesítmény elég. Egy jó nyomatékos alacsony fordulatú nem 12 000-es fordulatot kívánó 2 hengeres pl 58 Le bőven elég.
Már sokszor mondtam ha a CB-1 kicsivel pakolhatóbb lett volna még most is azzal járnék, az 58ló tökéletesen elég volt arra amire nekem kellett. Ez a mostani meg lehetne egy kicsit kisebb és könnyebb... tudom nyűgös vagyok de ezek tapasztalatok
Szerintem nincs is olyan ami minden tekintetben tökéletes, jó sok lecsó kéne és évenként váltogatni vagy elszegődni tesztpilótának. Mondjuk az tényleg király volna...
19265-ös hsz.