Töröm rajta a fejemet, ha hirtelen gyorsítok akkor csúszik a kuplung. Mechanikus a határolás! De utána fogok nézni. pl.: Ha simán megyek és nem akarok gyorsítani, akkor 4000 fordulaton megy 100-at, ha visszaváltás nélkül gyorsítanék akkor felmegy 5000-re és elkezd gyorsulni .
Ha visszaváltok 2-őt akkor nincs ez a jelenség. Csak szerintem ezzel nem lehet kicsúszni kanyarban pl. Először azt hittem hogy kopottak a lamellák. De nem láttam rajtuk kopást .Majd amikor vettem egy blokkot, és megmértem az abban levő lamellákat, század mm-re azonos volt. Egy ideig a dugámba dőltem. Nem tudtam mi ez?! Aztán fel lettem homályosítva! De a működési elvével még nem foglalkoztam! Múkodik, oszt jóvan!
Na ezt nem is tudtam, az új ezerkettes VFR-en van valami hasonló ami gyors visszaváltásnál megakadályozza a hátsó kerék blokkolását, sőt még valami kütyü figyeli a két kerék forgási sebességét is és beavatkozik ha különbséget érzékel.
A tiednél milyen elven működik a nyomatékhatóroló?
Azt elhiszem hogy sajnálod, ha mondjuk most fél milló környékén keresnék motort biztosan lecsapnék rá... azt viszont nem értem hogy 77ezer km-nél miért kellett tengelykapcsolót felújítani, annak jóval többet ki kellene bírni
Azért én tudnék választani az új modellek közül is Józsi szerintem elmenne bármelyik 20-évet ha nulla kilóméteresen kapnám meg és nem vinném szervízbe... kicserélném én az olajat és elvégezném rajta amit kell.
Tévedésből hívtalak , aztán cseresznyét szedtem majd motorral frissen elvittem Zalaegerszegre. Most értem haza az esőből csak pár csepp volt! Most 18 °C van, gondolkodom, hogy begyújtok a kandallóba!
Gondolkodom, veszek egy kisbirkát jövőre és az majd lelegeli! Nekem is megint nyírni kellene! De ha a lustaság fájna akkor most itt fetrengenék a szőnyegen.
Örülök, hogy nem áztatok el . Tanulság : a legkevésbé esős idő július utolsó két hetében valószínű!. Tudom. Hosszú ideig mindig akkor nyaraltunk . Az égen derült felhőtlen éjszakák akkor valószínűk. Ha ehhez még hozzájön a Hold -újhold -első negyedben legyen akkor remekül lehet a távcsövet használni.
Szia Józsi!
Sajnos az eső elmosta a bulit, viszont Fisi annyira csapatépítő és vigyázza a közösségi szellemet (tudod ez a szellem az amit itt sokan nem ismernek, vagy elfelejtik...) hogy egy alternatívát talált ki helyette.
A napokban zajlik az Orbán napi borünnep Hajóson, itt találkoztunk páran, javarészt Kawasaki pilóták, de a cimboraság szempontjából ennek nem volt jelentősége.
Három és fél órát autóztam -csak odafelé- Krisztivel, de megérte, bepillantást nyerhettünk a vidék jellezetességeibe, láttunk pince építést és megcsodálhattunk kész pincéket is, de mellette rendezvények is voltak, kézműves sátrak portékái között lehetett válogatni stb...
Délután még pizzáztunk egyet, majd a szálláson beszélgettünk a Fiat márkatársakkal is (voltunk ott hárman), aztán elindultunk, nagyon későn érkeztünk haza, többször is megálltam mert húzós volt az elmult pár nap és nem akartam elaludni a volán mögött...
Jó volt, folyt köv.
Na kérem ! Jó reggelt kívánok! Ma reggel két dolog állt el! A fülem, és az eső! Legalább is most nem esik! Tegnap Badacsonyban kb. hárman voltak kirándulók.
Ha visszaváltok 2-őt akkor nincs ez a jelenség. Csak szerintem ezzel nem lehet kicsúszni kanyarban pl. Először azt hittem hogy kopottak a lamellák. De nem láttam rajtuk kopást .Majd amikor vettem egy blokkot, és megmértem az abban levő lamellákat, század mm-re azonos volt. Egy ideig a dugámba dőltem. Nem tudtam mi ez?! Aztán fel lettem homályosítva! De a működési elvével még nem foglalkoztam! Múkodik, oszt jóvan!
A tiednél milyen elven működik a nyomatékhatóroló?
CBX 750 F
Nagyon kezes: http://youtu.be/BStxZy-tGX0 [/url]
Mikor zörgethetlek a napokban?
mostmár viszont tudnánk
Sajnos az eső elmosta a bulit, viszont Fisi annyira csapatépítő és vigyázza a közösségi szellemet (tudod ez a szellem az amit itt sokan nem ismernek, vagy elfelejtik...) hogy egy alternatívát talált ki helyette.
A napokban zajlik az Orbán napi borünnep Hajóson, itt találkoztunk páran, javarészt Kawasaki pilóták, de a cimboraság szempontjából ennek nem volt jelentősége.
Három és fél órát autóztam -csak odafelé- Krisztivel, de megérte, bepillantást nyerhettünk a vidék jellezetességeibe, láttunk pince építést és megcsodálhattunk kész pincéket is, de mellette rendezvények is voltak, kézműves sátrak portékái között lehetett válogatni stb...
Délután még pizzáztunk egyet, majd a szálláson beszélgettünk a Fiat márkatársakkal is (voltunk ott hárman), aztán elindultunk, nagyon későn érkeztünk haza, többször is megálltam mert húzós volt az elmult pár nap és nem akartam elaludni a volán mögött...
Jó volt, folyt köv.