Én csak néha-néha éreztem kevésnek a mostani gép teljesítményét. A közös gurulásokon tudtuk tartani kényelmesen a tempót, úgy hogy biztos megtudnék békélni az 54-55 lóval is. Másik topicban írták hogy egy CTX tulaj szerpentines guruláson tökéletesen pariban volt a nagy és erős Banditokkal. Kanyartól kanyarig nem tudták kimotorozni az erő fölényüket.
Szép távot nyomtál a Szimóval Józsi!
Azért szerintem én megbecsülöm, igaz hogy nehéz terepre is elviszem de meg is adok neki mindent, soha nem hanyagoltam el mert csak úgy várhatom el hogy üzembiztos legyen.
A Honda azért még mindig viszi a pálmát megbízhatóság terén, igaz hogy gyerekjátékabbnak tűnnek az új modellek de én még most is maximálisan bízok bennük, belémivódott amikor a 74-es évjáratú CB-m volt... akkor is és azóta is jó motorokat csinálnak.
Mindenféle elektronikával telepakolt papírvékonyra elfogyasztott anyagú motorral akárki tud menni. Becsüld meg amid van. Én ma, igaz csak a Simsonnal 260 km-t mentem, Csak reggel fáztam mint az ázott kutya.
Szia Zsolt!
Az a teljesítmény tényleg kevésnek tűnik, de nem a lóerő a lényeg, emlékezz Pedro 1100-as Bulldogjára ami 65 lovas! Az is bitang pedig jóval nehezebb, az NC igaz hogy csak 55, de közép tartományra van hangolva és a 68Nm-es nyomatékcsúcs tekintélyes, ahol mi túrások a legtöbbet használjuk ott lódul meg igazán, szerintem élménygépezet az a javából és szép vonalvezetése van. A piros a legszebb szerintem
Heló Laci!
Én már régóta szemezek az "S" változattal, mert szerintem igen tetszetős és praktikus. A kissé kevésnek tűnő teljesítmény elgondolkodtató, de szerintem arra célra amire pl. én használnám bizonyosan elég lenne. Meg hát most is "csak" 58 ló mocorog alattam és így is gond nélkül kényelmesen odaértem mindenhova. Nem tudom olvastad-e, a blokk a Jazz személyautó motorjának "elfűrészeléséből" született. Az amúgy is takarékos motor két hengeresként, áthangolva, kisebb súllyal terhelve figyelemre méltóan kisétkű. Csak hát nálam is a fránya anyagiak akadályoznak leginkább. Most éppen gyűjtök az ótvar disznóól betonozására.
Szóljon egy kicsit a motorozásról is a fórum. Tegnap csak láncot volt időm takarítani mert nem volt eseménytelen az ügyelet, ma viszont alaposan lecsutakoltam a Csühöst. Karcolás nélkül megúszta a hegymászós kalandot, mindössze egy két pöttyöt találtam a bukócsövön, vélhetően a felcsapódó murva miatt, nem probléma mert csak ha alá nézek akkor látszik de amúgy is csak két-két csavar fogja, még munka után is megcsinálhatom semmi perc alatt.
Néha játszok a gondolattal a cserével kapcsolatban, de mindig oda jutok, hogy minőségi cserét csak komoly ráfordítás árán érnék el, ami viszont nem biztos hogy annyival több élményt nyújtana.
Rápillantok néha az új kínálatokra is, egyre jobban bejönnek a Honda új kéthengeresei, azok közül is a 750-es arany közép kategória. Ránézésre a hegyi utakra terveződött az NC 750 X ami jól néz ki de hiányzik belőle az a bizonyos forma amit azért hiányolok mert nem köthető az őseihez, nyilván azért mert egész más irányt képvisel... na de ott az NC 750 S az már közelebb áll hozzá és a súlya szempontjából is inkább filigránabb lenne a kritikus szakaszokon, ráadásul még tetszik is! Kíváncsiságból elolvastam a paramétereit, hoppá csak 55 lóerő... viszont ahhoz komoly 68Nm forgatónyomaték tartozik! (Bár itt elírások vannak de a Honda oldalain ez az adat szerepel.) Alól és középen nagyon bika a gép, pont ez kell terepre és a fogyasztása is verhetetlen. A Tesztmotor nyúzópróbáját is olvastam, a keményebb váltón kívül azt rótták még fel, hogy nem elég mai a kinézete, ja ezek szerint azt is lehet hátrányként említeni amit én az előnyökhöz írnék...
Szóval úgy tünik megtaláltam a nekem való gépet, csak éppen nincs a zsebembe felesleges 2000030Ft
Na de addig még itt van az én öreg csatalovam, semmi digitális hókuszpókusz PGM-FI, DCT, ABS, meg az ördög tudja milyen betegségek... mégis felment a hegyre!
Kedves rotringyó! Az hogy én meddig tudok elszámolni azt hiszem nem a te problémád. Ezzel a tudással, értelemmel és intelligenciával elég jól elboldogulok a mindennapokban. Van családom, munkahelyem, saját házam, autóm, motorom. Te a névtelenség és az arctalanság homályából osztod a bölcsességeid itt is és más topicokban is, rendszerint kéretlenül! Gondolkozz el rajta, hogy érdemes lenne kérnetek a Sportmotortól egy külön topicot, a hozzád hasonló unatkozó retardálttal együtt. Ott nyomhatnátok egymásnak a sok okosságot és békén hagynátok a többi civilizáltan írogató fórumozót. Tanult emberként (magad annak jellemezted) ezt magadtól is felérhetnéd ésszel.
Részemről befejezve a kommunikáció irányodba. Béke legyen veled.
Nem hiszem hogy te képes vagy addig elszámolni de ha már ennyire unatkozol betonozd le azt az otvar disznóólat mert még a végén elsüllyed az a SZÉP valami
Igen, szerintem normális volt. Eddig. Amúgy odaírsz, ahova akarsz, de itt nem értékelnek téged. Tudom, nem érdekel, de "normális" ember ért belőle. Ennyi.
Már nem igazán írogatok ide, de a hozzászólásodra reagálnék azért. Bocs, de muszáj neked ide írogatnod? Egyáltalán nem ideillők a hozzászólásaid, ez 1 teljesen normális - egymást elfogadó, tisztelő - topik volt, míg nem voltál. Szerintem.
Laci Köszönöm jó kivánságaidat neked is viszont kívánom! Megszólalt a jobbik énem és ezúton kérek nyilvánosan Bocsánatot Józsi bácsi ha bármivel megbántottalak, mint a sport motor celebjét. Igazából sajnállak is,hogy nyomorult kis életedből ami még van itt vagy kénytelen pazarolni, esetleg otthon nem beszélget veled senki, gyerekeid esetleg gondolom vannak mivel az állatok is szaporodnak. Azért ha találkozunk legalább szól majd hozzád élőben is valaki.
Azért szerintem én megbecsülöm, igaz hogy nehéz terepre is elviszem de meg is adok neki mindent, soha nem hanyagoltam el mert csak úgy várhatom el hogy üzembiztos legyen.
A Honda azért még mindig viszi a pálmát megbízhatóság terén, igaz hogy gyerekjátékabbnak tűnnek az új modellek de én még most is maximálisan bízok bennük, belémivódott amikor a 74-es évjáratú CB-m volt... akkor is és azóta is jó motorokat csinálnak.
Az a teljesítmény tényleg kevésnek tűnik, de nem a lóerő a lényeg, emlékezz Pedro 1100-as Bulldogjára ami 65 lovas! Az is bitang pedig jóval nehezebb, az NC igaz hogy csak 55, de közép tartományra van hangolva és a 68Nm-es nyomatékcsúcs tekintélyes, ahol mi túrások a legtöbbet használjuk ott lódul meg igazán, szerintem élménygépezet az a javából és szép vonalvezetése van. A piros a legszebb szerintem
Én már régóta szemezek az "S" változattal, mert szerintem igen tetszetős és praktikus. A kissé kevésnek tűnő teljesítmény elgondolkodtató, de szerintem arra célra amire pl. én használnám bizonyosan elég lenne. Meg hát most is "csak" 58 ló mocorog alattam és így is gond nélkül kényelmesen odaértem mindenhova. Nem tudom olvastad-e, a blokk a Jazz személyautó motorjának "elfűrészeléséből" született. Az amúgy is takarékos motor két hengeresként, áthangolva, kisebb súllyal terhelve figyelemre méltóan kisétkű. Csak hát nálam is a fránya anyagiak akadályoznak leginkább. Most éppen gyűjtök az ótvar disznóól betonozására.
Néha játszok a gondolattal a cserével kapcsolatban, de mindig oda jutok, hogy minőségi cserét csak komoly ráfordítás árán érnék el, ami viszont nem biztos hogy annyival több élményt nyújtana.
Rápillantok néha az új kínálatokra is, egyre jobban bejönnek a Honda új kéthengeresei, azok közül is a 750-es arany közép kategória. Ránézésre a hegyi utakra terveződött az NC 750 X ami jól néz ki de hiányzik belőle az a bizonyos forma amit azért hiányolok mert nem köthető az őseihez, nyilván azért mert egész más irányt képvisel... na de ott az NC 750 S az már közelebb áll hozzá és a súlya szempontjából is inkább filigránabb lenne a kritikus szakaszokon, ráadásul még tetszik is! Kíváncsiságból elolvastam a paramétereit, hoppá csak 55 lóerő... viszont ahhoz komoly 68Nm forgatónyomaték tartozik! (Bár itt elírások vannak de a Honda oldalain ez az adat szerepel.) Alól és középen nagyon bika a gép, pont ez kell terepre és a fogyasztása is verhetetlen. A Tesztmotor nyúzópróbáját is olvastam, a keményebb váltón kívül azt rótták még fel, hogy nem elég mai a kinézete, ja ezek szerint azt is lehet hátrányként említeni amit én az előnyökhöz írnék...
Szóval úgy tünik megtaláltam a nekem való gépet, csak éppen nincs a zsebembe felesleges 2000030Ft
Na de addig még itt van az én öreg csatalovam, semmi digitális hókuszpókusz PGM-FI, DCT, ABS, meg az ördög tudja milyen betegségek... mégis felment a hegyre!
Részemről befejezve a kommunikáció irányodba. Béke legyen veled.
Egyébként te hány néven futsz itt a sportmotoron?