Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Balázs, egy enduro nekem is jólesne, nyilván nem az Afrika Twin, ahhoz még nőnöm kellene egy kicsit. Játékszernek drága lenne egy másik motor, sőt a nagy álom -CB 1300- is felejtős, főleg ha ilyen utakban gondolkodunk. Ha lesz is váltás valaha akkor jóval könnyebb gépezetek között kell majd keresgélni.

Zsolt, a kisebb hatótávot már megoldotta Laci egy tartalék kannával, viszont a körmös gumit szinte szemmel láthatóan ette az aszfalt, szóval kell ám neki is kompromisszumot vállalni egy ilyen úton. Persze én meg a Bihar-tető legfelső szakaszán izzadtam meg a 230kg-os motorral+dobozok, ha ott valamiért megállt volna nem biztos hogy el tudtam volna indulni a kisméretű tégla nagyságú murvákon.

Józsi, egy ilyen túra után nem éppen jó érzés előlről kezdeni a szürke hétköznapokat, főleg ha olyan az ember mint a falhozvert lófasz... talán mára tértem vissza a normál kerékvágásba és pihentem ki magam. Neked viszont gratulálok! Úgy tünik sikeres a trollok elleni harcod, legalábbis egyelőre úgy tünik.
Örülök, hogy jó egészségben és jó időben sikerült a túra! Gondolom hétfőn jobb kedvvel mentél dolgozni!
Laci barátod nincs hátrányban országúton se az Apriliával, a kisebb hatótávot leszámolva. A mostani, vagy nem túl régi funbike-ok szerintem bírnák az ilyen terepezést és vannak köztük egész csinos gépek. Mondjuk ez a stílus nem annyira az általad kedvelt klasszikus motor forma.
Valamiért azt hittem nem voltál, de aztán rajottem h az a német tanárom :D
Egyik haverom most vett egy 92es Afrika Twint, aszondja nem tudja hogy élt eddig enélkül :) Van itthon egy nagyon jó állapotú CB400a még, de mivel kint is akart motorozni, vett egy Hornetet pár éve.De a kis Cbt jobban szereti. Most kitalalta hogy haverjaval lemennek a két itteni motorral Máltára, a Hornetet meg eladja :)
Egy enduro játékszernek szerintem minden motorosnak jól esne.
Egy kis DRZ 400-ast vennék (az Inazuma mellé) a szponzori pénzből egy jó kis enduró szettel szinte bárhova eljutnék vele...
Mivel ez sajnos eléggé életszerűtlen így azzal kell beérni ami van, főleg amíg ilyen szépen teljesít.
A legelső alkalommal felmentünk a Székelykőre, nyilván most is szép lett volna, viszont sok olyan hely van még ahol egyszer sem jártam, vagyis vonzóbb volt az ismeretlen. Ha végignézted a képeket láthattad mennyire kihasználtuk a három napot, nem fért volna bele több.
Szép túra volt, szép leírással, így szinte várható volt, hogy a címlapra kerül az egyik beszámolód! Gratulálok! A végén még szponzorálni fogja valaki a túráidat!
Címlapsztori! :)
gyönyörű a galériád ismét! Szép emlékekett idézett fel nekem tavalyról a Bihar és Torockó környéke.
Székelykőre ismét nem mentetek fel?
Pedig az is egy izgalmas élmény ott a közepén nekivágni!
Optikai csalódás Fisi, látnád előben, szerintem egy fél napos munka lesz alaposan megtakarítani.
dejó helyen jártatok basszus!
Nem vágom Laci, hogy ilyen zergeb..ta úton mentetek, a motor meg koki patyolat tiszta- elő a farbával most már, hogy csinálod!
Jó utunk volt Józsi, fárasztó de tartalmas, hamarosan mesélek.
Köszönjük előre Laci! Jó utatok volt gondolom, majd érdeklődöm ha találkozunk.
Szerencsésen hazaértünk. Elkezdtem szétválogatni a fotókat de mivel vegyesen -telóval és fényképezővel is- kattogtattam ezért több időt vesz igénybe mint gondoltam. Amint lesz időm megcsinálom a galériát és majd jelentkezek. Addig is minden jót nektek!
A mobilos képfeltöltés egy kicsit furán jött össze de majd egy galéria keretei között mesélek ha hazakeveredek
Köszi Józsi! Szép az idő és tartalmas a túra, lesz mit mesélnem ha hazaérünk.
Sok szerencsét Laci! De most sütni fog!
Reménykedek én is a jó időben, legalább a következő 3 napot bírja ki nagyobb eső nélkül.
Hétvégére mindenkinek jó motorozást kívánok!
Talán már holnap nem esik! A Badacsonyi kikötőben ma nem volt nyári forgalom!
Azért, mert a generátor láncfeszítője törött volt. Cseréltettem és, ha már megbontottuk, akkor már a kopó alkatrészeket is cseréltük új gyárira. Hollandiában van egy cég, akiknél minden van. Az utolsó tömitésig.
Igen! Mikor első fékkel fékezek akkor benyomódik egy kis pöcök ami elzárja az olaj útját a "teleszpókban", és nem tud összecsúszni.
Egészségedre!
Szép estét neked is!
Érdekes, még eddig nem hallottam erről, a régi technikák sok olyat tartalmaztak (pl.bólintásgátló) ami már az újakon nincs.
Az a jó ha teszi a dolgát és nem kell vele közelebbről megismerkedni.