Balázs, egy enduro nekem is jólesne, nyilván nem az Afrika Twin, ahhoz még nőnöm kellene egy kicsit. Játékszernek drága lenne egy másik motor, sőt a nagy álom -CB 1300- is felejtős, főleg ha ilyen utakban gondolkodunk. Ha lesz is váltás valaha akkor jóval könnyebb gépezetek között kell majd keresgélni.
Zsolt, a kisebb hatótávot már megoldotta Laci egy tartalék kannával, viszont a körmös gumit szinte szemmel láthatóan ette az aszfalt, szóval kell ám neki is kompromisszumot vállalni egy ilyen úton. Persze én meg a Bihar-tető legfelső szakaszán izzadtam meg a 230kg-os motorral+dobozok, ha ott valamiért megállt volna nem biztos hogy el tudtam volna indulni a kisméretű tégla nagyságú murvákon.
Józsi, egy ilyen túra után nem éppen jó érzés előlről kezdeni a szürke hétköznapokat, főleg ha olyan az ember mint a falhozvert lófasz... talán mára tértem vissza a normál kerékvágásba és pihentem ki magam. Neked viszont gratulálok! Úgy tünik sikeres a trollok elleni harcod, legalábbis egyelőre úgy tünik.
Laci barátod nincs hátrányban országúton se az Apriliával, a kisebb hatótávot leszámolva. A mostani, vagy nem túl régi funbike-ok szerintem bírnák az ilyen terepezést és vannak köztük egész csinos gépek. Mondjuk ez a stílus nem annyira az általad kedvelt klasszikus motor forma.
Valamiért azt hittem nem voltál, de aztán rajottem h az a német tanárom :D
Egyik haverom most vett egy 92es Afrika Twint, aszondja nem tudja hogy élt eddig enélkül :) Van itthon egy nagyon jó állapotú CB400a még, de mivel kint is akart motorozni, vett egy Hornetet pár éve.De a kis Cbt jobban szereti. Most kitalalta hogy haverjaval lemennek a két itteni motorral Máltára, a Hornetet meg eladja :)
Egy enduro játékszernek szerintem minden motorosnak jól esne.
Egy kis DRZ 400-ast vennék (az Inazuma mellé) a szponzori pénzből egy jó kis enduró szettel szinte bárhova eljutnék vele...
Mivel ez sajnos eléggé életszerűtlen így azzal kell beérni ami van, főleg amíg ilyen szépen teljesít.
A legelső alkalommal felmentünk a Székelykőre, nyilván most is szép lett volna, viszont sok olyan hely van még ahol egyszer sem jártam, vagyis vonzóbb volt az ismeretlen. Ha végignézted a képeket láthattad mennyire kihasználtuk a három napot, nem fért volna bele több.
Szép túra volt, szép leírással, így szinte várható volt, hogy a címlapra kerül az egyik beszámolód! Gratulálok! A végén még szponzorálni fogja valaki a túráidat!
gyönyörű a galériád ismét! Szép emlékekett idézett fel nekem tavalyról a Bihar és Torockó környéke.
Székelykőre ismét nem mentetek fel?
Pedig az is egy izgalmas élmény ott a közepén nekivágni!
Szerencsésen hazaértünk. Elkezdtem szétválogatni a fotókat de mivel vegyesen -telóval és fényképezővel is- kattogtattam ezért több időt vesz igénybe mint gondoltam. Amint lesz időm megcsinálom a galériát és majd jelentkezek. Addig is minden jót nektek!
Azért, mert a generátor láncfeszítője törött volt. Cseréltettem és, ha már megbontottuk, akkor már a kopó alkatrészeket is cseréltük új gyárira. Hollandiában van egy cég, akiknél minden van. Az utolsó tömitésig.
Szép estét neked is!
Érdekes, még eddig nem hallottam erről, a régi technikák sok olyat tartalmaztak (pl.bólintásgátló) ami már az újakon nincs.
Az a jó ha teszi a dolgát és nem kell vele közelebbről megismerkedni.
Zsolt, a kisebb hatótávot már megoldotta Laci egy tartalék kannával, viszont a körmös gumit szinte szemmel láthatóan ette az aszfalt, szóval kell ám neki is kompromisszumot vállalni egy ilyen úton. Persze én meg a Bihar-tető legfelső szakaszán izzadtam meg a 230kg-os motorral+dobozok, ha ott valamiért megállt volna nem biztos hogy el tudtam volna indulni a kisméretű tégla nagyságú murvákon.
Józsi, egy ilyen túra után nem éppen jó érzés előlről kezdeni a szürke hétköznapokat, főleg ha olyan az ember mint a falhozvert lófasz... talán mára tértem vissza a normál kerékvágásba és pihentem ki magam. Neked viszont gratulálok! Úgy tünik sikeres a trollok elleni harcod, legalábbis egyelőre úgy tünik.