szevasztok pajtások!
nekünk hétvégén péntek du.-tól tegnap du.-ig céges motorostúra volt, összvissz 700km-t mentünk, de ennek a fele volt hegyes-dombos rész.
Baromira kifáradtunk tegnapra, a szombati volt érdekes nap, ezen az útovnalon mentünk: https://goo.gl/maps/IhlHM
Asszonpajtás is mekgapta ajogsiját, ma már együtt jöttünk be, azért még kell gyakorolnia, de remélem hozzászokik hamar :)
Adjon az Isten Laci! Nem is gondolná az ember ,hogy mennyi fényesíteni való összejön, pedig ez csak egy segédmotor.
Akkor gondold el egy már új korában is rozsdás Záporral mennyi lett a tennivaló!
Ezért nem is akartam ilyet. Egy ideig kis-Polszkin gondolkodtam , aztán egy ismerősnek segítettem de látva a dolgokat letettem róla.
Jó reggelt Józsi!
Nekem egy zöld szimóm volt ilyen, a kerekei se voltak meg, vagyis az első megvolt csak olyan szinten kirohadt belőle a küllő hogy kézzel kitörtem a felniből... hátsót kompletten vettem hozzá egy börzéről, a gyerekek még egészen kicsik voltak 4-6 évesek de mindegyik emlékszik rá. Ha szépen akarja megcsinálni az ember akkor azzal is eltelik az idő.
További szép napot!
Én egy Simsont vettem csak és úgy lett hazahozva, hogy felraktuk a pótkocsira,és tudom mit dolgoztam vele, mire ki mertem menni az útra, ezért a Zápor-jóskának nekiállni elég nagy merészség volt. De aki éjjel -nappal szerelni szeretne ?! Én nem tenném!
Azért vannak még akik a rozsdából is csodát képesek csinálni, persze meg is szenvedtek érte... szerintem érdemes elolvasni, nekem nagyon tetszett! Metálkék Villám
Ez biztos , mert a záport nem győztem javítani, pedig nem volt 3 éves mikor vettem, de az összes kerékcsapágyat és szimeringet a féltengely-keresztekkel együtt cserélnem kellett! Szar anyagból legyártott szr gyártmány volt,
Ez a teherautó 2008-as és annyit üzemzavarozott már, hogy az a csoda hogy ez az erőátviteli elem eddig is bírta. Terepes, de olyan körülmények közé is vittük már ahol kilátástalan volt a helyzet és volt olyan is amikor a katasztrófavédelem mentette ki a bajból. Állandóan megy, csak mi söfőrök váltjuk rajta egymást.
Húzta már erőgép, süllyedt el mocsárban, és volt amikor kidőlt fák állták útját... jó gép ez, egy napon se lehet emlegetni a Zapival
Ezt úgy is mondják_Addig jár a korsó a kútra míg terhes lesz a vízhordó lány!
Ezért nem szeretem én a herélt kipufogót, nem hallom tőle a blokk működését!
Addig festegettük az ördögöt a falra, hogy nálam is megjelent zaj formájában... nem a saját járművemen szerencsére hanem a céges Iveco teherautó kardántengelye környékén. Elég félelmetes volt, már reggel szólt a kolléga aki előző nap használta, hogy a meló után vigyem be a szervízbe. Délre megcsináltuk a munkát aztán első utam a szervízbe vezetett, de akkor már rázta az egész fülkét és terhelésváltáskor olyanokat koppant hogy rossz volt hallgatni Megvártam amíg kiszedik alóla a kardánt, szerintem az utolsókat rúgta a kereszt, még szerencse hogy nem szakadt szét teljesen és verte össze a teherautó alját...
Szóval érdemes odafigyelni mert sokkal olcsóbb megelőzni, mint később elhárítani a bajt, és ez igaz minden járműre.
nagyon kicsi van , egy gang alatt van, de kb 4 méterrel a motor felett van a körfolyosó.
Az a baj hogy eső általában arrafelé esik, és a portól csúnya lesz. Ma vagy holnap tisztitjuk : Viszont most jön a szar idő, úgyhogy megint csúnya lesz :)
én tegnap vettem új hátsó pacskert a motorra, ma megpróbálom felrakatni, mert péntektől vasárnapig céges motorozás lenne, de hát a meterológusok nem túl kegyesek hozzánk :(
Pilot Road 2-t vettem végül, remélem nem kopik el a széle olyan gyorsan mint a Road1-nek. Habár elvileg ez is ott puhább, szóval esélyes.
Gyula mesélte tegnap, hogy pénteken ment a pilisben egy keveset, és kanyarban érezte hogy valami nagyon nem oké hátul, csúszott meg minden. Megnézte kútnál, 0,4bar volt a kerékben, bekapott egy szöget :)
Szerencséjére még aznap meg tudta szereltetni a gumit.
Aztán lassan asszonka jogsija is beérkezik, meg kéne feszítenem a láncát, meg megnézni hogy egyáltalán beindul-e a motorja, mert több mint egy hónapja be se volt indítva, kint áll, és olyan mocskos, hogy rossz ránézni. Aztán jövőhéttől duálban nyomjuk majd :)
Már csak reggelig kell kibírjam, na meg a rendes munkaidőt holnap, aztán lehet este még motorozok is egy kicsit
Egyszer egy régebbi autómnál jártam úgy hogy a féltengely végén meglazult az anya és szétverte a menetet. Hasonlóan van megcsinálva az is mint ahogy a kihajtó tengely és a lánckerék kapcsolata, a kerékagyon átbújik a féltengely vége ami tulajdonképpen egy bordás tengely, ami a külső oldalon egy koronás anyával van rögzítve, amit még le is kell biztosítani. Na ez lazult fel ami induláskor koppant egyet és fékezéskor is... azt hittem féltengely, viszont ellentmondott a dolognak hogy teljesen alászedett keréknél nem kopogott... szétszedtem és láttam hogy a menet gatya, viszont a féltengely tökéletes állapotban volt, elvittem a CNC-s haveromhoz aki vágott rá új menetet és csinált hozzá új sűrűmenetes anyát amit méretazonos kulcs fogott. Még mentem vele 100ezer km-t gond nélkül, ott se sérült a bordás tengely csak a menet, miután rendesen le lett húzva olyan volt mint a gyári! Azért jó hogy észre vetted, idővel ki tudott volna verődni.
nekünk hétvégén péntek du.-tól tegnap du.-ig céges motorostúra volt, összvissz 700km-t mentünk, de ennek a fele volt hegyes-dombos rész.
Baromira kifáradtunk tegnapra, a szombati volt érdekes nap, ezen az útovnalon mentünk:
https://goo.gl/maps/IhlHM
Asszonpajtás is mekgapta ajogsiját, ma már együtt jöttünk be, azért még kell gyakorolnia, de remélem hozzászokik hamar :)