Nekem ezen a 2007-es túrán a Champion bonyolította az életem.
A 2. napba ha beleolvasol, írom, hogy eresztett...végig vergődtem vele a majd 3000 km-t,majd otthon mikor leszedtem, akkor láttam, hogy a menetes furat tengelye, nem volt merőleges a tömítőfelületre...meg volt rogyva, gyár hibás volt...azóta ezt is nézem..., de nem vonok le egy selejt alapján messzemenő következtetéseket...
viszont sokkal többet látsz! Nekem a Hondán egyszer volt sima tükörlapos, hát azt egy hónap után cseréltem, borzasztó volt, mert nem lehetett úgy beállítani, hogy jó legyen. Aztán vettem kb ugyanannyiért, egy rendeset, domborút, ami nyilván kicsinyít kicsit, meg torzít, viszont belátok mindent ami mögöttem van.
deszíp :) Lili motorján se gyári tükör van, viszont indexes. Mondta a srác, hogy valami 5-6e volt párban és mennyivel jobb. És tényleg, tök jó hogy ott is villog, persze a sofőr ebből semmit se lát, de azért villog :)
Először azt olvastam a pólodon a 2dik képen hogy No-9 mint number vagy numero 9, de aztán rágyüttem hogy az e-on :)
Hú ez kemény volt TATA talán keményebb mint amilyet szarsz de ne húzd fel magad a te korodban ez már veszélyes! Szánalmas vagy, hogy ennyi idősen ide jutottál és a napi 10óra munka után ez a KÖZÖSSÉG itt olvassa az ömlengésed. Pihenj le időben mert holnap kemény nap vár rád keresed a lét valakinek szolga.
A spuri egy csodaszer Lehet mellé magyarázni, vagy együtt emlegetni régebbi átverős termékekkel, de aki rendszeresen használja és van füle a motorjához (mert sokaknak nincs) az 1-2 tankolás után megérzi a változást. Persze a neten szocializálódott atomfizikusoknak ezt magyarázhatod...
Nem kell erőltetni semmit, én tavasszal is bátran indultam el az első túrára!
Itt masszívan áll a tükörlap és végülis nem néz ki rosszul, viszont már felszereléskor letörött az egyik szár menetes része, ezért egy másik menetes szárat kellett hozzá hegesztenem... most jó, de aki otthon nem barkácsol annak nem szoktam ajánlani
Az nem jó, mert nekem most lesz szabad hétvégém, akkor dolgozni kellene mennem. Bár most nézem, 16.-n hajnalban végzek és csak másnap hajnalban kell indulni az újabb bevetésre. 16.-n elvileg egy csavargás belefér.
Köszönöm a gyors választ. Na nézzenek oda, erre nem is gondoltam, hogy gyárilag bele van integrálva. Az árához képest jó, mert amit a simsonra szoktam venni azt is meg kell ragasztani mivel a tükörlapok nagy előszeretettel szoktak kipotyogni.
A 2. napba ha beleolvasol, írom, hogy eresztett...végig vergődtem vele a majd 3000 km-t,majd otthon mikor leszedtem, akkor láttam, hogy a menetes furat tengelye, nem volt merőleges a tömítőfelületre...meg volt rogyva, gyár hibás volt...azóta ezt is nézem..., de nem vonok le egy selejt alapján messzemenő következtetéseket...
Először azt olvastam a pólodon a 2dik képen hogy No-9 mint number vagy numero 9, de aztán rágyüttem hogy az e-on :)
Nem kell erőltetni semmit, én tavasszal is bátran indultam el az első túrára!
Az nem jó, mert nekem most lesz szabad hétvégém, akkor dolgozni kellene mennem. Bár most nézem, 16.-n hajnalban végzek és csak másnap hajnalban kell indulni az újabb bevetésre. 16.-n elvileg egy csavargás belefér.