Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem foglalkozom többet vele. Jó reggelt kívánok! Süt nagyon, pedig még csak reggel van!
Nekem ezen a 2007-es túrán a Champion bonyolította az életem.
A 2. napba ha beleolvasol, írom, hogy eresztett...végig vergődtem vele a majd 3000 km-t,majd otthon mikor leszedtem, akkor láttam, hogy a menetes furat tengelye, nem volt merőleges a tömítőfelületre...meg volt rogyva, gyár hibás volt...azóta ezt is nézem..., de nem vonok le egy selejt alapján messzemenő következtetéseket...
viszont sokkal többet látsz! Nekem a Hondán egyszer volt sima tükörlapos, hát azt egy hónap után cseréltem, borzasztó volt, mert nem lehetett úgy beállítani, hogy jó legyen. Aztán vettem kb ugyanannyiért, egy rendeset, domborút, ami nyilván kicsinyít kicsit, meg torzít, viszont belátok mindent ami mögöttem van.
deszíp :) Lili motorján se gyári tükör van, viszont indexes. Mondta a srác, hogy valami 5-6e volt párban és mennyivel jobb. És tényleg, tök jó hogy ott is villog, persze a sofőr ebből semmit se lát, de azért villog :)
Először azt olvastam a pólodon a 2dik képen hogy No-9 mint number vagy numero 9, de aztán rágyüttem hogy az e-on :)
jaj Józsi, hagyjad már. Ha nem veszed figyelembe pikkpakk lekopik, még ha most magában el is tervezte hogy egy életen át majd trollkodik itt
Hú ez kemény volt TATA talán keményebb mint amilyet szarsz de ne húzd fel magad a te korodban ez már veszélyes! Szánalmas vagy, hogy ennyi idősen ide jutottál és a napi 10óra munka után ez a KÖZÖSSÉG itt olvassa az ömlengésed. Pihenj le időben mert holnap kemény nap vár rád keresed a lét valakinek szolga.
Nincs mit, máskor is!
Ok, köszi még egyszer a válaszodat. Nem a méret a lényeg.
Viccet félretéve tényleg nem torzít, kicsit mondjuk lehetne nagyobb, de egy ilyen pici motoron hogy nézne ki két palacsintasütő?!
Előtte vagy kettőt kellett neki fordítani, most egy "serc" és már ketyeg is!
Azért kérdeztem, mert nekem az egyik sima tükörlapos de a másik kicsinyít és abban nem érzékelem a távolságot olyan pontosan.
Jó de az se a tükör hibája!
Az is éppen elég elrettentő!
Az én visszapillantóm duplázni szokott! Úgy a harmadik pohár félédes vörösbor után!
Abszolút nem torzít, ugyanolyan szép vagyok benne mint élőben
A spuri egy csodaszer Lehet mellé magyarázni, vagy együtt emlegetni régebbi átverős termékekkel, de aki rendszeresen használja és van füle a motorjához (mert sokaknak nincs) az 1-2 tankolás után megérzi a változást. Persze a neten szocializálódott atomfizikusoknak ezt magyarázhatod...
Nem kell erőltetni semmit, én tavasszal is bátran indultam el az első túrára!
Mennyire torzít a tükör vagy nem torzít?
A Honda is 1984-es! De nem szólhatok egy szót sem! Mióta ilyen Spurit is teszek a benzinbe roppant könnyen indul!
Itt masszívan áll a tükörlap és végülis nem néz ki rosszul, viszont már felszereléskor letörött az egyik szár menetes része, ezért egy másik menetes szárat kellett hozzá hegesztenem... most jó, de aki otthon nem barkácsol annak nem szoktam ajánlani
Akkor megbeszéljük a többiekkel a Zeg motorfórumon!
Tiszteletem!

Az nem jó, mert nekem most lesz szabad hétvégém, akkor dolgozni kellene mennem. Bár most nézem, 16.-n hajnalban végzek és csak másnap hajnalban kell indulni az újabb bevetésre. 16.-n elvileg egy csavargás belefér.
Köszönöm a gyors választ. Na nézzenek oda, erre nem is gondoltam, hogy gyárilag bele van integrálva. Az árához képest jó, mert amit a simsonra szoktam venni azt is meg kell ragasztani mivel a tükörlapok nagy előszeretettel szoktak kipotyogni.