Neked is jó estét!
Bele van integrálva gyárilag
Ez egy baromi menő kínai tuning tükör nincs is másik a faluban, volt vagy 700FT párban
Olyan gyenge minőség hogy az már fáj....
A típusjel eltér általában (pl. Hiflo HF138 és Champion COF038) de attól még ugyanahoz a motortípushoz való mindkettő, katalógusban viszont kikereshetők a szinonímák, a boltos elnézte egy sorral, én kivettem a dobozából de a záró fóliát csak otthon vettem le és mikor leszereltem a régi szűrőt már láttam a menetek közötti eltérést. Egyébként azóta sokkal óvatosabb vagyok és nem is rendelek csak a Championból. A menetes rész jelölő száma P10, ha megnézed a képet mindkét szűrőbe bele van ütve, pedig különböző a gyártó, szerintem erről beszélt neked a boltos.
Van egy típusjel az azonos típusú olajszűrőkön, és az azonos jelűek ugyanolyan belső és menetmérettel vannak ellátva. A boltos mondta mert vettem olyan szűrőt ami felrakásához le kellett szerelnem a leömlőket.
Ha odatolod valahová a pofádat akkor is ha nemrég még ""megtorlót""játszottál, akkor ha már elmentél a könyvesbolt kirakati illemtan-könyv mellett akkor bemutatkozol, és elmondod ki vagy mi vagy, mit akarsz! Ha már egyszer a családodban ezt nem mondták el neked. És tudathasadásos módon nem okádsz mindenütt mindenkire ahová a lábad beteszed, hacsak nem bunkó cigány vagy, akinek ennyire futja a putri-kulturából.
Ennyi! TÖBBET NEM ÉRDEKELSZ!
AHHOZ PEDIG HOGY MIT ÍROK ÉS HOVÁ SEMMI KÖZÖD!
Érdekes ilyen finom redőzöttsége van a Honda markolatnak, és amikor a körömkefével kezelésbe vettem, nem akartam hinni a szememnek hogy mi jött ki belőle! Csak az volt a furcsa, hogy a sárga Simson-markolatot nem győztem mosni! Így kiderült mi a baj!
Egészségetekre! Hú de finom szalonnát ettem ma, aztán dejól esett rá a sör!
Egyébként az Hiflo nem Hilfo, nem akadékoskodásból mondom, csak már 4edszer olvasom furán, és gondoltam szólok :)
Én is mindig Hiflo-t vettem, igazából fogalmam sincs hogy rossz-e vagy jó, mivel nem szedtem még szét ilyen szépen. De megéri megnézni a galériád Laci mindenképp
Az biztos, te meg rágd a szalonnát és igyál rá 1 sört és ne felejtsd el itt ezt beközölni ahogy szoktad és légy büszke magadra hogy talán ennek az árát megkerested ma csicska!
Szia István!
Egyszer megjártam egy szinoníma szűrővel, láttam benne a megkerülő szelepet és a visszacsapó membránt is, méretre is azonos volt, csak éppen a menetemelkedése nem passzolt... amikor ez kiderült nyilván az olaj már le volt engedve, másnap meg készültem túrázni. Gyorsan telefonáltam a boltba ami Debrecenben van tőlem 35km-re... "már zárunk nem tudjuk csak holnap kicserélni" szívinfarktus! "Ne hagyjatok szarba holnap kell a motor!"
Volt olyan rendes a gyerek hogy magával vitte a jót Vámospércsre ahol lakik, gyorsan kocsiba ültem és start... kicseréltük a srác lakásánál úgyhogy még aznap kész lett a motor, másnap meg mentünk túrázni. Azóta én nem variálok, a Hilfo 1500 körül kapható, a Champion 300-al több, mivel szétbontottam és láttam hogy vannak benne olyan alkatrészek ami jobb ha minőségi anyagokból készült, szóval annyi kis pluszt megér nekem.
Emiatt ne aggódj Józsi, a kis robeszom ülése is nyomot hagyott a világos farmeromon... pedig elhiheted hogy azt is tisztán tartom, függetlenül attól hogy napi szinten használjuk. Most hagyta el a 2500 kilómétert a felújítás óta! Igaz benne van a Xado mindhárom lépcsője és 50-nél nem megyünk vele gyorsabban, kíváncsiságból egyszer megnéztem, 65 a vége GPS szerint, ami tudom nem sok de nincs tuningolva a gép, viszont úgy jár a motorja mint a svájci óra. Most hétvégén is szépen lemostam és a műanyag alkatrészeket is átszilikonoztam. Jövőre 30éves lesz
A gumi és a bőr is felmelegedik a napon, aztán magához vonza a szennyeződéseket. Az hogy összekoszolja a vizet még nem annak a jele hogy igénytelen az ember a járműveire.
Pöpec a galérád Laci!
Hétvégén swiftben cseréltem olajat, szüröket...450 HUF-ért már lett volna hozzá szürö...aminek a menete szerintem, a suzuki motorokkal is megegyzö (talán M20-1,5) , és lehet még a tömitési felület-átmérö is passzolna. Azt akrom csak kihozni belöle, hogy ugyanazon technológia, szerszámok "méretek" egy Hilfo mégis 2-3x anyiban kerül, és akkor a gyáriról ne is beszéljünk...hja és a 450 HUF is a városi autósbolt kedvezmények nélkül...
Lemostam a Honda-cska kormánymarkolatait, körömkefével, és lett két vödör fekete tustintám! Basszus nem gondoltam volna , hogy ennyi kosz van rajta?! Aztán a kesztyűk következtek, és még két vödörrel lett, sötét-fekete!
Bele van integrálva gyárilag
Ez egy baromi menő kínai tuning tükör nincs is másik a faluban, volt vagy 700FT párban
Olyan gyenge minőség hogy az már fáj....
A visszapillantókra fényvisszaverőt tettél?
NEM ÉN KÚRTAM EL HANEM A KIB.SZOTT BOLTOS!
Mondjuk én annyiból hogy megbíztam benne...
Erre mondják hogy ELQRTAD! De soha nagyobb baj ne legyen!
Tévedni emberi dolog mert az embernek négy lába van és ló!
Ennyi! TÖBBET NEM ÉRDEKELSZ!
AHHOZ PEDIG HOGY MIT ÍROK ÉS HOVÁ SEMMI KÖZÖD!
Egyébként az Hiflo nem Hilfo, nem akadékoskodásból mondom, csak már 4edszer olvasom furán, és gondoltam szólok :)
Én is mindig Hiflo-t vettem, igazából fogalmam sincs hogy rossz-e vagy jó, mivel nem szedtem még szét ilyen szépen. De megéri megnézni a galériád Laci mindenképp
Egyszer megjártam egy szinoníma szűrővel, láttam benne a megkerülő szelepet és a visszacsapó membránt is, méretre is azonos volt, csak éppen a menetemelkedése nem passzolt... amikor ez kiderült nyilván az olaj már le volt engedve, másnap meg készültem túrázni. Gyorsan telefonáltam a boltba ami Debrecenben van tőlem 35km-re... "már zárunk nem tudjuk csak holnap kicserélni" szívinfarktus! "Ne hagyjatok szarba holnap kell a motor!"
Volt olyan rendes a gyerek hogy magával vitte a jót Vámospércsre ahol lakik, gyorsan kocsiba ültem és start... kicseréltük a srác lakásánál úgyhogy még aznap kész lett a motor, másnap meg mentünk túrázni. Azóta én nem variálok, a Hilfo 1500 körül kapható, a Champion 300-al több, mivel szétbontottam és láttam hogy vannak benne olyan alkatrészek ami jobb ha minőségi anyagokból készült, szóval annyi kis pluszt megér nekem.
A gumi és a bőr is felmelegedik a napon, aztán magához vonza a szennyeződéseket. Az hogy összekoszolja a vizet még nem annak a jele hogy igénytelen az ember a járműveire.
Hétvégén swiftben cseréltem olajat, szüröket...450 HUF-ért már lett volna hozzá szürö...aminek a menete szerintem, a suzuki motorokkal is megegyzö (talán M20-1,5) , és lehet még a tömitési felület-átmérö is passzolna. Azt akrom csak kihozni belöle, hogy ugyanazon technológia, szerszámok "méretek" egy Hilfo mégis 2-3x anyiban kerül, és akkor a gyáriról ne is beszéljünk...hja és a 450 HUF is a városi autósbolt kedvezmények nélkül...