Ügyeletes vagyok és eddig csend volt szerencsére, úgyhogy ráértem itthon maszatolni ezzel.
Az elvét tudtam de már régen gondolkodtam azon hogy egyet szét kellene bogarászni. Sokan azt hiszik az olajszűrő egy egyszerű valami, persze nem is bonyolult, de azért nem mindegy mégsem hogy milyet választunk.
Örülünk , hogy nem magunkat kellett tökig összeolajozni, hanem páholyból nézve-olvasva szépen fel lettünk világosítva! De gondoltam, hogy valami ilyesmi lehet belül!
Te Józsi!
Küldd mán el a hagyma8@gmail.com-ra a címedet meg minden infót ami kell a postázáshoz. Ma elmegyek a boltba, aztán holnapig megpróbálom feladni a cuccost, ha tudok venni ;)
Örülök hogy jól vagytok, dolgozni ezen a vidéken is muszáj azoknak akik az árnyékosabb oldalra születtek, emellett csak a motorozás maradt ami nyújt némi kikapcsolódást, de ez nálam sem életforma, még ha a motorosokkal való kapcsolattartás benne is van a mindennapjaimban.
Szia Laci!
Alapvetően semmi különös nincs errefelé, megy a robot. Pénteken kezdtem az éjszakát. Tegnap három részletben sikerült kb. öt órát aludni, így most kissé kómás vagyok. A héten én is lecseréltem az olajat a gépben. Mikor írtam fel az óra állást, néztem hogy 3800 km-t mentem kettő év alatt. Nem valami sok. Jövő hónap végén műszaki, utána megint lehet menni, persze akkor amikor engedi az idő, meg az itthoni elfoglaltságok. Sajnos nálam a motorozás nem életforma, csak hobbi, abból is csak ritkán űzött.
Persze az is jó ugyanúgy, de itt a csapat volt a lényeg (2 motor, tehát nyüzsgés nem volt csak a főhadiszálláson, de annyira sokan nem voltak, szerintem max 40-50 motor). Meg aztán a megfejtősdi, meg a vicces feladatok jók voltak, és teljesíteni, rájönni arra hogy mire gondoltak a leírásban, észrevenni az iránymutató táblákat, az érdekes meg jópofa volt.
Szuper lehetett annak aki szereti a nyüzsgést, nekem viszont nem lenne a kedvemre úgy érzem, hétköznap futok éppen eleget az idővel nem hiányzik a szabadidőben is, még akkor se ha játékos az egész. Megtervezem én magamnak és még nevezési díjat se kérek érte, két szendviccsel elvagyok egésznap és ugyanúgy sikerélmény a felfedezés öröme mint nektek egy teljesített feladat. Nyitott szemmel motorozok és ott állok meg ahol akarok, általában 1-2 dolog mindig felbukkan ami a tervben nem szerepelt, annyit időzök amennyit akarok nem tartok fel senkit. Azt hiszem inkább a magányos túrák felé húz a szívem mostanában.
Tegnap voltunk a Kawasaki Lime Ride-on, ami nagyon jópofa tájékozódási kistúra. Újlengyel környékén volt az egész, eredetileg 130km volt az út, de az itinerünk el volt cseszve , valszeg 2 helyen is, ezért nekünk volt 250km is :D
Valahol logikai feladatokat kellett megoldani, valahol ügyességit, Mikebudán pl meg kellett keresni azt az embert aki egy hónapban csak 4 órát rendel, így végig kellett járni a kis települést, hova van kiírva az a heti 1 óra. Aztán végül kiderült, mások találtak mégegyet, szóval lehetséges hogy 2 jó megoldás is volt. De pl volt egy lovastanyánál ahol agyaggalambra lőhettünk, az nagy élmény volt. Sajna mivel egyszer azt irták hogy balra kell menni , pedig jobbra kellett volna, ezért kimentünk a térségből, ami kb Albertirsa, Lajosmizse, Ladánybene, Tatárszentgyörgy, Örkény, Pusztavacs, Dánszentmiklós között volt, mi az elején mivel balra fordultunk elmentünk Ceglédre, majd Nagykőrösre, és ott tekeregtük 2 órát :) Nem mi voltunk az egyetlenek, valakik onnan még Kecskemétre is elmentek, és összesen több mint 300km-t motoroztak. Mi voltunk az utolsók, már hívtak hogy nehogy elvesszünk :) Így a 10:20-as indulással, kereken 18:00-ra értünk be és jól elfáradtunk. 2 feladat sajnos kimaradt, mivel teljesen máshol jártunk a nap felében :) Ettől függetlenül nagyon élvezetes volt, baromi ötletes volt az itiner, és ha nem lett volna elrontva, akkor talán időben tudtunk volna végezni. Reggel mikor odaértünk, melegszendviccsel, kávéval vártak, egyik köztes állomáson pogácsával és ásványvízzel, majd a végére kaptunk egy jó nagy adag bográcsbabgulyást, végtelen limonádéval. Így a két bekészített szendvicsemet haza is hoztam :) Szóval nagyon megérte, a 3e ft-os nevezési díjban mindez benne volt, ajándék kawasakis törölköző és kulcstartó, nomeg ott lehetett vola még szaunázni meg jakuzzizni, de már haza kellettt jönnöm, úgyhogy ez sajnos kimaradt. Odavisszával 350km-t mentem kb 9 óra motorozással.
Legviccesebb az volt hogy volt egy 4 fős speedmotoros társaság akivel összefutottunk Nagykőrösön vagy 4x, mindig amikor elterveztük hogy elindulunk valamerre, ők már jöttek vissza, és bólogattak, hogy az nem jó...
Szóval ha idén lesz megint, akkor mindenképp megyek szerintem, de ha csak jövőre akkor méginkább.
Mára be volt tervezve egyik kollegámmal, egy Dobogókő, Esztergom, Letkés, Nagymaros, Vác, Pest szakasz, de az idő egyelőre nem a legjobb, meg aztán "kicsit" fáradtak is még a motoros izmaim :)
hát igen ez nagy mázli volt. Nekem is vannak ilyen megérzések, hogy jobb nem belemenni valamibe, mert hátha jön valami, és az esetek kb 50%-ban úgy is van. Az meg épp elég sok ahhoz, hogy a maradék 50-ben úgymond "feleslegesen" voltam türelmes :)
Történt velem egy érdekes dolog, azért írom le mert tanulságos és talán másnak is eszébe jut majd hasonló szituációban. Egy platós (3,5T alatti) kisteherautónak elsőbbséget adtam az egyik kereszteződésben majd utánafordultam mert az én útvonalam is arra vezetett. Utolértem és mögötte haladtam 90-es tempóban, egy híd következett ezért nem előztem meg, folyamatosan haladtunk és mikor átmentünk a hídon kihúzódtam a felezővonalhoz készülve az előzéshez. Ekkor a kisteher elkezdett gyorsítani, nyilván ekkor se okozott volna gondot lenyomni, de valami miatt éreztem hogy hagynom kell... tartottam a tempót és mivel már 120 fölött járhatott visszahúzódtam mögé, ekkor viszont egy hatalmasat fékezett! Első pillanatban azt hittem velem szórakozik továbbra is de nem ez történt... kiugrott elé egy őz és csak egy pillanaton múlott a baleset, ha viszont felveszem a kesztyűt és nem hagyom magam nagy eséllyel én találkozok az őzzel!
Aztán folytattuk az utat, ők lelassítottak én pedig nyugodtan tudtam előzni de közben összenéztem a pilótával, középkorú pasas volt akit talán már az unokája is várja otthon, nem is értem mi késztette arra hogy gyorsítson mindenesetre nem volt őszinte a mosolya...
Zsolti, itt válaszolok a galériás hozzászólásodra. Gondolkodtam hogy felhívlak hiszen nagyon közel voltam hozzád, aztán mégsem tettem meg mert....
Mi van veled?
Tiszteletem Józsi!
Nemrég értem haza, csodás motorozást hagytam magam mögött, el is fáradtam rendesen... de már készül a galéria amit rövidesen láthattok
Gratulálok. Szép munka.
Volt vele munka szépe.
Majd rendszerezem a képeimet, és megosztom én is a felújítás folyamatát.
Sokkal nagyobb érték az ember számára pl. egy motor is, ha látja benne a saját munkáját.
Egy felújított motor vásárlása számomra lélektelen dolog, persze sokkal egyszerűbb és talán olcsóbb is.
Az elvét tudtam de már régen gondolkodtam azon hogy egyet szét kellene bogarászni. Sokan azt hiszik az olajszűrő egy egyszerű valami, persze nem is bonyolult, de azért nem mindegy mégsem hogy milyet választunk.
Kiegészítve 2db 2n3055-el a kollektor-bázis körben (azok hűtőbordán megvannak) a Simson áramellátását fogják szolgálni!
Küldd mán el a hagyma8@gmail.com-ra a címedet meg minden infót ami kell a postázáshoz. Ma elmegyek a boltba, aztán holnapig megpróbálom feladni a cuccost, ha tudok venni ;)
Alapvetően semmi különös nincs errefelé, megy a robot. Pénteken kezdtem az éjszakát. Tegnap három részletben sikerült kb. öt órát aludni, így most kissé kómás vagyok. A héten én is lecseréltem az olajat a gépben. Mikor írtam fel az óra állást, néztem hogy 3800 km-t mentem kettő év alatt. Nem valami sok. Jövő hónap végén műszaki, utána megint lehet menni, persze akkor amikor engedi az idő, meg az itthoni elfoglaltságok. Sajnos nálam a motorozás nem életforma, csak hobbi, abból is csak ritkán űzött.
Valahol logikai feladatokat kellett megoldani, valahol ügyességit, Mikebudán pl meg kellett keresni azt az embert aki egy hónapban csak 4 órát rendel, így végig kellett járni a kis települést, hova van kiírva az a heti 1 óra. Aztán végül kiderült, mások találtak mégegyet, szóval lehetséges hogy 2 jó megoldás is volt. De pl volt egy lovastanyánál ahol agyaggalambra lőhettünk, az nagy élmény volt. Sajna mivel egyszer azt irták hogy balra kell menni , pedig jobbra kellett volna, ezért kimentünk a térségből, ami kb Albertirsa, Lajosmizse, Ladánybene, Tatárszentgyörgy, Örkény, Pusztavacs, Dánszentmiklós között volt, mi az elején mivel balra fordultunk elmentünk Ceglédre, majd Nagykőrösre, és ott tekeregtük 2 órát :) Nem mi voltunk az egyetlenek, valakik onnan még Kecskemétre is elmentek, és összesen több mint 300km-t motoroztak. Mi voltunk az utolsók, már hívtak hogy nehogy elvesszünk :) Így a 10:20-as indulással, kereken 18:00-ra értünk be és jól elfáradtunk. 2 feladat sajnos kimaradt, mivel teljesen máshol jártunk a nap felében :) Ettől függetlenül nagyon élvezetes volt, baromi ötletes volt az itiner, és ha nem lett volna elrontva, akkor talán időben tudtunk volna végezni. Reggel mikor odaértünk, melegszendviccsel, kávéval vártak, egyik köztes állomáson pogácsával és ásványvízzel, majd a végére kaptunk egy jó nagy adag bográcsbabgulyást, végtelen limonádéval. Így a két bekészített szendvicsemet haza is hoztam :) Szóval nagyon megérte, a 3e ft-os nevezési díjban mindez benne volt, ajándék kawasakis törölköző és kulcstartó, nomeg ott lehetett vola még szaunázni meg jakuzzizni, de már haza kellettt jönnöm, úgyhogy ez sajnos kimaradt. Odavisszával 350km-t mentem kb 9 óra motorozással.
Legviccesebb az volt hogy volt egy 4 fős speedmotoros társaság akivel összefutottunk Nagykőrösön vagy 4x, mindig amikor elterveztük hogy elindulunk valamerre, ők már jöttek vissza, és bólogattak, hogy az nem jó...
Szóval ha idén lesz megint, akkor mindenképp megyek szerintem, de ha csak jövőre akkor méginkább.
Mára be volt tervezve egyik kollegámmal, egy Dobogókő, Esztergom, Letkés, Nagymaros, Vác, Pest szakasz, de az idő egyelőre nem a legjobb, meg aztán "kicsit" fáradtak is még a motoros izmaim :)
Aztán folytattuk az utat, ők lelassítottak én pedig nyugodtan tudtam előzni de közben összenéztem a pilótával, középkorú pasas volt akit talán már az unokája is várja otthon, nem is értem mi késztette arra hogy gyorsítson mindenesetre nem volt őszinte a mosolya...
Mi van veled?
Nemrég értem haza, csodás motorozást hagytam magam mögött, el is fáradtam rendesen... de már készül a galéria amit rövidesen láthattok
Volt vele munka szépe.
Majd rendszerezem a képeimet, és megosztom én is a felújítás folyamatát.
Sokkal nagyobb érték az ember számára pl. egy motor is, ha látja benne a saját munkáját.
Egy felújított motor vásárlása számomra lélektelen dolog, persze sokkal egyszerűbb és talán olcsóbb is.