MC 7812CK ; TO 3-as tokozással, ebből kellene vagy kettő. Légy szíves nézz utána , van nekik ahogy látom. Qrva jó a keresőjük! Remélem a bekötési rajzot megtalálom valahol.
a féknyeregben van egy kis feszítő lapka, de az igazából csak szeparálja a két fékbetétet szerintem. Na az nem lenne jó ha az valahogy kiesett volna.
A fékbetéten semmi nincs, a dugó és a betét között sincs semmi.
ITT ha keresőbe beírod hogy stabilizátor, kidob 4 oldalt, ott vannak ilyen tokozásúak is. Itt van melóhelytől tök közel, ha gondolod tudok majd venni.
A Nighthawk baromi szép :)
De Laci az enyémre nem is hasonlít, ez piros!
Ha már így bejelentkeztem, tegnap lemostam hipergyorsan (kb 1,5 óra) a motort, így csak egy gyors mosásra, és gyors krómtisztításra volt idő. Szombaton egyik kollégával megyünk a Kawasaki Lime -ra, ami eléggé felcsigázott ahogy olvastam cikkeket róla :)
Egy dolog zavar mostanában, hogy az első fékbetétek klattyognak. Azt gondoltam, hogy túlságosan visszajön a dugattyú, és kis fékfolyadékot átfolyatok a rendszeren (ahogy kell), hátha úgy jobban ki fog jönni. Tegnap megcsináltam, de semmi különbség, ugyanúgy klattyog. Ha bukkanóra megyek, vagy kicsiket fékezek, akkor hallani hogy a dugó rányomódik a betétre. Esetleg erre tipp?
A 7812-nek megfelelő és legalább 3A-es kellene. De mondom nem sürgős.
LT 1083 CK12;
vagy :7812K . Ezek vannak TO3 tokozással , az Lt lenne a jobb, de szerintem olyan nem lesz!
MA7812 (Tesla) vagy UA7812, mindegyik 1,5A-es, ezek talán vannak, ha esetleg elérek a boltba majd felhívlak, 400 Ft körül van. Neten csak este tudok újra jelentkezni.
Az olaj árát pontosan még nem tudom, mert nem én intézem.
Az hogy 12V-os TO-3 tokozású stabi még kevés, valami típus, vagy link jó lenne és akkor Debrecenben a Hobby Elektronikában megnézem, igaz csak a jövő héten mert holnaptól ügyis leszek, az ügyeleti mozgás meg nagyon bizonytalan.
Ha hiszitek, ha nem, van egy ilyen gép a faluba, ugyanilyen színben, ezzel kevertem össze a Balázsét amikor azt hittem ugyanaz a grafika! Ez viszont még a 85-ös "koporsó" tankos, Charlie haverom gépének elődje.
Csorog lefelé az olaj, új vért kap a gépezet, remélem idén kétszer lesz esedéked, a mostani olaj még 5ezret se futott amit leengedek...
Végre itthon az öreg CB.
Vagy nem, és ajándék :) ugyis megyek én még oda enni :)
Mit faragsz egyébként amihez kell ez? :)
A fékbetéten semmi nincs, a dugó és a betét között sincs semmi.
szóval
arwill.hu
link
A Nighthawk baromi szép :)
De Laci az enyémre nem is hasonlít, ez piros!
Ha már így bejelentkeztem, tegnap lemostam hipergyorsan (kb 1,5 óra) a motort, így csak egy gyors mosásra, és gyors krómtisztításra volt idő. Szombaton egyik kollégával megyünk a Kawasaki Lime -ra, ami eléggé felcsigázott ahogy olvastam cikkeket róla :)
Egy dolog zavar mostanában, hogy az első fékbetétek klattyognak. Azt gondoltam, hogy túlságosan visszajön a dugattyú, és kis fékfolyadékot átfolyatok a rendszeren (ahogy kell), hátha úgy jobban ki fog jönni. Tegnap megcsináltam, de semmi különbség, ugyanúgy klattyog. Ha bukkanóra megyek, vagy kicsiket fékezek, akkor hallani hogy a dugó rányomódik a betétre. Esetleg erre tipp?
LT 1083 CK12;
vagy :7812K . Ezek vannak TO3 tokozással , az Lt lenne a jobb, de szerintem olyan nem lesz!
Kész a gépsárkány! Még 1-2 apróság akad, de azt már menet közben.
Az hogy 12V-os TO-3 tokozású stabi még kevés, valami típus, vagy link jó lenne és akkor Debrecenben a Hobby Elektronikában megnézem, igaz csak a jövő héten mert holnaptól ügyis leszek, az ügyeleti mozgás meg nagyon bizonytalan.