No meg amilyen a mostani benzinek minősége, még megrozsdál a tank ha sokáig áll benne! habár a Simson ősz óta állt, de második rúgásra beindult. Ennek örömére mindjárt kicseréltem a világító tekercseket 12V 35W-osra mindkettőt, most meg hegesztőpajzs kell, hogy megnézzem ég -e a lámpa. Előtte pedig áthuzaloztam az egészet, mert volt olyan vezeték amelyik 3 darabból volt másfél méteren.
Szia Józsi!
Itt még most is az van és ha igaz akkor most a hétvége is napos lesz, éppen ideje mert menni kell... nehogy belepimpósodjon a benzin a motorba
Na én ma hívtam fel azt a bácsit, lehet azért mert mélyebb a hangom de nekem már konkrétumot is mondott.
Szóval ha van igény akkor jelezd felé és segíteni fog.
lassan Te leszel a leláncolt Prométheusz, azzal a csöpp különbséggel hogy nem a Kaukázus szikláihoz hanem a motorblokkhoz. Jó estét jó szórakozást kívánok az Uraknak! Ma remek idő volt!
Azért cserélem 22ezer km után, mert előtte egy másik blokkba futott már 45+ ezer (vagy ki tudja, hány) km-t.
egyébként a gyári láncok képesek elmenni 100e km-t, akár többet is. Azt, hogy mikor készül leköszönni, azt lehet látni a láncfeszítő állásán, meg hallani a motor hangján is, alacsony gáznál, valamint hirtelen terhelésváltásokkor.
Én azért akarom cserélni, mert nem tudom, hogy mennyit futott az előző blokkban, valamint én már hallani vélem a hangját, igaz, rajtam kívül senki nem hallja.
De hát akit a kígyó megmart, az már a gilisztától is fél
Nem akarok én felkölteni feleslegesen senkit! Nyilván én is ismerem azt az embert, aki rokona annak, aki egyszer találkozott azzal az emberrel, aki már látta az ismert szerelőt De nekem nem mondott semmi konkrétat, csak annyit, hogy majd utánakérdez.
Köszönöm szépen a linket.
Ez azért érdekes, mert kerestem őket e-mailben, és miután leírtam a motortípust, azt válaszolták hogy nem tudnak hozzá vezérműláncot adni.
uhh. egyébként ha szerelőknek adnak el, akkor nem egyszerűbb szerelőnél megcsináltatni? Csak olcsóbb mint szanaszét szedni a gépet. Egyébként 22e km óta van benne a vezérműlánc és máris cseréled? Ezt ennyire sűrűn kéne? Én erről nem tudok. Én mikor vettem akkor generátorláncot cseréltettem csak mert az volt rossz, a vezérműt nem és azóta több mint 40 ezret ment a motor. És nemhinném hogy a vezérműlánc épp vétel előtt volt cserélve. Sőt.
Elég gáz, persze nem egy sima láncszemről beszélünk... na persze van olyan ember aki ismer olyat akinek van olyan ismerőse aki megkapja azt a láncot és mi meg térítés ellenében elkérjük szerintem ismerek ilyet én is, és te is, de lehet mindketten ugyanazt ismerjük a konferencián többek között ez is napirendre kerül
Jó estét az Uraknak!
Mivel a házfelújítgatás vélhetően rövid időn belül véget ér, elkezdett a figyelmem a motorbiciklim felé fordulni, nyilván ez kiderült a fékes mozgolódásból is . meg a műszaki is lejárt tegnap.
Mikor két évvel ezelőtt használt vezérműlánccal összeraktam a blokkot, megígértem a Főnixnek, hogy hamarosan le lesz benne cserélve a bűnös alkatrész. úgy éreztem, hogy az elmúlt két év, valamint a 22 ezer km körüli futásteljesítmény indokolttá teszi a cserét, amit így szezon előtt meg is ejtek.
na itt jött a pofáraesés, ugyanis a motoralkatrészesek már nem forgalmaznak nittelős vezérműláncot, csak végtelent.
nittelős láncot csak szervizeknek, vagy profi szerelőknek adnak el.
Tehát ez azt jelenti, hogy akinek olyan sornégyese van, aminél a lánc a hengerek közt helyezkedik el, annak számolni kell azzal, hogy a lánccsere nem csak a szelepdekli, meg a vezérműtengelyek leszerelésével jár, hanem a komplett blokkot szét kell szedni. Ez alaphangon egy tömítéskészletet is von magával, ami még utángyártottban is súrolja a negyvenezret. valamint ha magának csinálja, akkor a néhány órás történet azért beleugrik az ötven órába is akár. Sajnos én már szedtem szét a blokkot, azért nem kevés szerelési gyakorlatot, szerszámozottságot igényel.
Az indok az, hogy baromi sok reklamáció volt a nittelős láncokkal kapcsolatosan, melyek mindig a nittelőszemnél szakadtak, mint utólag kiderült, a helytelen szerelés miatt. hát igen, a pontozó, meg a kalapács az nem kifejezetten nittelő szerszám.
futok még egy pár kört ezzel kapcsolatban, mert baromira nincs kedvem egy szivárgásmentes blokkot mások hülyesége miatt széthúzni. remélem sikerül egyet szerezni.
én ebből semmit sem vettem észre, múlt héten rákérdeztem mennyiért tud szerezni a suzukihoz gyári csavarokat meg perselyt, és mondtam h a motorrad-nál mennyiért tudnak. Aszonta ugyanannyi, plusz postaköltség. Motorrad meg 3 nap alatt behozta németből a cuccokat, ráadásul itt vannak 3 utcára tőlem, úgyhogy ami gyári azt inkább onnan fogom rendelni. Viszont múlt héten mentem Zöldihez láncot feltenni (amit ő vett), vettem tőle láncsprét is, és még gumi árakról is érdeklődtem mert az enyémen Erdély óta rohadtul le van kopva a hátsó. Egyik oldalon már nincs barázda ( ).
Szóval lehet hogy csak postázni nem postáz már, de ha elmész oda, akkor hoz. Szóval ha pesti vagy, akkor akár mehet is, de az is lehet hogy egy szakbolttal jobban jársz.
Szeva!
A főfék és a munkahengerek közötti távolságok szerintem egyeznek a két motoron, nyilván a jobboldali távolsága minimálisan rövidebb a fékkar elhelyezkedése miatt, ettől függetlenül nekem mindkettő ~76-77cm, nehéz pontosan megmérni mert be van fűzve a lámpatök mellé. Viszont a csatlakozók fent 45mm-sek alul pedig 40mm (csatlakozó kezdetétől mérve a rögzítőcsavar lyukközepéig) de ezt beleszámoltam a teljes hosszba. A fékcső típusa és a fittingek mérete és kialakítása is lényeges, gondolom Goodridge lesz az meg nem biztos hogy pont ilyen. Szerintem jobb ha a két pontot megméred és hagysz is rá egy keveset.
Szia Laci!
Ha majd lesz időd/kedved, meg tudnád mérni, milyen hosszú fémfékcső kell előre?
fel kell újítanom az első fékeket, és ha már szét van szedve, lehet, hogy cserélném a csöveket is.
ha jól emlékszem, közvetlen mennek a munkahengerekhez a csövek, nincs közbe osztó?
előre is köszönöm.
Sajnos a Zöldi- féle alkatrészforrás befagyott, tavaly ősszel felhagyott vele. kopóalkatrészeket a nagyvas.hu; vagy a motoralkatresz.eu honlapokról lehet korrekt áron szerezni.
Itt még most is az van és ha igaz akkor most a hétvége is napos lesz, éppen ideje mert menni kell... nehogy belepimpósodjon a benzin a motorba
Szóval ha van igény akkor jelezd felé és segíteni fog.
egyébként a gyári láncok képesek elmenni 100e km-t, akár többet is. Azt, hogy mikor készül leköszönni, azt lehet látni a láncfeszítő állásán, meg hallani a motor hangján is, alacsony gáznál, valamint hirtelen terhelésváltásokkor.
Én azért akarom cserélni, mert nem tudom, hogy mennyit futott az előző blokkban, valamint én már hallani vélem a hangját, igaz, rajtam kívül senki nem hallja.
De hát akit a kígyó megmart, az már a gilisztától is fél
Ez azért érdekes, mert kerestem őket e-mailben, és miután leírtam a motortípust, azt válaszolták hogy nem tudnak hozzá vezérműláncot adni.
Mivel a házfelújítgatás vélhetően rövid időn belül véget ér, elkezdett a figyelmem a motorbiciklim felé fordulni, nyilván ez kiderült a fékes mozgolódásból is . meg a műszaki is lejárt tegnap.
Mikor két évvel ezelőtt használt vezérműlánccal összeraktam a blokkot, megígértem a Főnixnek, hogy hamarosan le lesz benne cserélve a bűnös alkatrész. úgy éreztem, hogy az elmúlt két év, valamint a 22 ezer km körüli futásteljesítmény indokolttá teszi a cserét, amit így szezon előtt meg is ejtek.
na itt jött a pofáraesés, ugyanis a motoralkatrészesek már nem forgalmaznak nittelős vezérműláncot, csak végtelent.
nittelős láncot csak szervizeknek, vagy profi szerelőknek adnak el.
Tehát ez azt jelenti, hogy akinek olyan sornégyese van, aminél a lánc a hengerek közt helyezkedik el, annak számolni kell azzal, hogy a lánccsere nem csak a szelepdekli, meg a vezérműtengelyek leszerelésével jár, hanem a komplett blokkot szét kell szedni. Ez alaphangon egy tömítéskészletet is von magával, ami még utángyártottban is súrolja a negyvenezret. valamint ha magának csinálja, akkor a néhány órás történet azért beleugrik az ötven órába is akár. Sajnos én már szedtem szét a blokkot, azért nem kevés szerelési gyakorlatot, szerszámozottságot igényel.
Az indok az, hogy baromi sok reklamáció volt a nittelős láncokkal kapcsolatosan, melyek mindig a nittelőszemnél szakadtak, mint utólag kiderült, a helytelen szerelés miatt. hát igen, a pontozó, meg a kalapács az nem kifejezetten nittelő szerszám.
futok még egy pár kört ezzel kapcsolatban, mert baromira nincs kedvem egy szivárgásmentes blokkot mások hülyesége miatt széthúzni. remélem sikerül egyet szerezni.
A gyári csövön van elosztó, de ha nem kell, akkor minek bonyolítani?
Szóval lehet hogy csak postázni nem postáz már, de ha elmész oda, akkor hoz. Szóval ha pesti vagy, akkor akár mehet is, de az is lehet hogy egy szakbolttal jobban jársz.
A főfék és a munkahengerek közötti távolságok szerintem egyeznek a két motoron, nyilván a jobboldali távolsága minimálisan rövidebb a fékkar elhelyezkedése miatt, ettől függetlenül nekem mindkettő ~76-77cm, nehéz pontosan megmérni mert be van fűzve a lámpatök mellé. Viszont a csatlakozók fent 45mm-sek alul pedig 40mm (csatlakozó kezdetétől mérve a rögzítőcsavar lyukközepéig) de ezt beleszámoltam a teljes hosszba. A fékcső típusa és a fittingek mérete és kialakítása is lényeges, gondolom Goodridge lesz az meg nem biztos hogy pont ilyen. Szerintem jobb ha a két pontot megméred és hagysz is rá egy keveset.
Ha majd lesz időd/kedved, meg tudnád mérni, milyen hosszú fémfékcső kell előre?
fel kell újítanom az első fékeket, és ha már szét van szedve, lehet, hogy cserélném a csöveket is.
ha jól emlékszem, közvetlen mennek a munkahengerekhez a csövek, nincs közbe osztó?
előre is köszönöm.
Sajnos a Zöldi- féle alkatrészforrás befagyott, tavaly ősszel felhagyott vele. kopóalkatrészeket a nagyvas.hu; vagy a motoralkatresz.eu honlapokról lehet korrekt áron szerezni.