Köszi Laci! Ma említettem ezt a dolgot egyik motoros kollégának, és ő is ezt az oldalt linkelte nekem, de addig már én is megtaláltam, úgyhogy tutira mentetek :) Elolvastam, ahogy hazajöttem megnéztem hogy van rögzítve. Nem seeger van ott, hanem egy fémalátét (talán az alatt is van valami, de holnap szép időben lefotózom) és azon van a szegecs. Egyébként egyáltalán nem ennyire vészes mint azokon a videókon amit linkeltem.Holnap próbálok videót is csinálni erről.
Egyébként az érdekelne, hogyha a seegeres megoldással még jobban lötyög, akkor miért akkora baj a lötyögés? Mármint nem mindegy hogy seegerrel lötyög, vagy ilyen alátétes szegecseléssel. Ennek előre-hátra nincs kimozdulása, csak oldalra egy kicsi. EGy újraszegecselés egyébként nem vészes anyagilag nem? Szombaton viszem Gyulához rátesszük az új láncszettet, én közben megnézem a karbiban a gáztolattyút, mert van egy olyan sejtésem hogy csak 25 kW-os, és olvastam itt a GS500 fórumon megoldásokat rá. Szóval lesz programa hétvégén, már alig várom hogy rajta legyen a lánc és mehessek ebben a jó időben. Ma izzadtam pólóban!
A gyári szegecselt úszó tárcsák nem lötyöghetnek (esetleg csak éppen alig észrevehetően), más viszont a szintén úszó de zégeres szegecselésű tárcsa amit készen is lehet kapni, vagy van hozzá átalakító szegecs szett, ezekkel a versenymotorokat szerelnek fel inkább. Ezt olvasd el
Már csak azt kellene tudni hogy a tieteken a "tuning" kivitel van, vagy csak egy elnyírt szegecselésű csereérett tárcsa, nézd meg a belső oldalon hogy zégeres-e a szegecs.
Még el is mennék érte , de a második linken is amit 90 cm-esnek hirdetnek az csak 80 centi. Marha szar a hozzáállásuk. Nem hiszem , hogy egy 6000+ posta rendelés nekik nem pénz! B.....ák meg!
A napokban kicsit beszartam, mert észrevettem hogy lötyög az új mocin az első féktárcsa. Pedig a helyszínen is megnéztem, de úgylátszik nem eléggé. Mivel Laci is mondta, hogy nem szabad lötyögnie, ezért eléggé beparáztam, hogy most akkor lehet újat venni. Aztán ma megtaláltam egy kis utánakeresés után EZT
(amit egyébként egy itt is rendszeresen kommentelő amcsiban élő magyar csinált. Emlékeztek a CBX1000-es videójára? :) )
Szóval utánakerestem és itt látszik: ITT
hogy a 2006-os első tárcsája ilyen floating (úszó) tárcsa, szóval elvileg így is kell működnie.
Sokat kerestem én is pár hónapja találtam a Déli -pályaudvartól nem messze , nem küldenek, mert nagykereskedés de ha odamegyek akkor adnak. csak nem találom most a levelüket. De légy szíves küldd el el a linket, hátha. Mert hosszút találtam, de nem akarok megint 6-mm-es fogazás szélességűt betenni. Mert most olyan van bevarrva. Csak be akarok szerezni erősebbet tartaléknak.
Találtál már cipzárt a ruhába? Én leltem a neten, csak postával együtt már nem is olyan olcsó. De ha nincs a közelben nem marad más. Ha kell küldök linket.
Egyébként az érdekelne, hogyha a seegeres megoldással még jobban lötyög, akkor miért akkora baj a lötyögés? Mármint nem mindegy hogy seegerrel lötyög, vagy ilyen alátétes szegecseléssel. Ennek előre-hátra nincs kimozdulása, csak oldalra egy kicsi. EGy újraszegecselés egyébként nem vészes anyagilag nem? Szombaton viszem Gyulához rátesszük az új láncszettet, én közben megnézem a karbiban a gáztolattyút, mert van egy olyan sejtésem hogy csak 25 kW-os, és olvastam itt a GS500 fórumon megoldásokat rá. Szóval lesz programa hétvégén, már alig várom hogy rajta legyen a lánc és mehessek ebben a jó időben. Ma izzadtam pólóban!