Elvileg már jobb idők jönnek, melegebb időben a gyengébb akksik is erőre kapnak és még az is lehet kibírja egy darabig. Arra viszont vigyázz ha tényleg zárlatos, Laci barátom Apriliájának vázán egy zárlatos akksi kifutó savja hagyott csúnya nyomokat. Egy megfelelő méretű flakonból csinálj alá egy tárcát a biztonság kedvéért, ha esetleg mégis motorozol vele.
Ma nem volt időm, a motor is indult, igaz csak 4edjere,ráadásul most minden penz kell mert lehet holnap megnezunk egy mocit asszonykanak. Aztán remélem egy hónapig bírja még az akksi.
Kérdés mekkora töltőárammal zavartad meg Nem értem miért nem viszed be egy állapotfelmérésre, aztán ha nagyon gatya ott helyben vehetsz másikat és nem szívsz vele ennyit.
ez autóstöltő elvileg, nemtudom hogy csepptölt-e. Már pezsgett úgyhogy leszedtem. 13.2 most, nem tudom miért nem ment feljebb. Kipróbálom holnap motorban, aztán lesz ami lesz.
köszi Laci! szerintem ha elviszem akkushoz akkor már veszek is majd újat. Most egyenlőre töltöm, próbálom rendszeresebben használni, és ha mégegyszer nem indul, akkor azonnal veszek egy újat. Sajnos nem mindig figyeltem eléggé erre az akksira, lehet hogy megsínylette...
Az akkumulátoros boltokban általában díjmentesen letesztelik az akksit, savsűrűséget mérnek és terhelő villával is szimulálni tudják a terhelést, hiszen hiteles képet az indítóáram erőssége ad nem pedig a feszültség. Az is lényeges de az a töltöttségi állapotot mutatja inkább, nem az akku munkavégző képességét. Ha 12V alatt volt a feszkó és a gyújtás is levett még ebből akkor azt előbb normálisan fel kell tölteni, aztán annyit még megtehetsz hogy nem teszed vissza a motorba hanem néhány óra múlva rámérsz hogy álló helyzetében mit változott. A terheléses mérést viszont jobb ha rábízod akkumulátorosra, ők %-os arányban megmondják az akku állapotát.
no itthon rámértem a motorra és képzeljétek miközben indítóztam elindult elsőre. Ráadásul a szivató sem volt rajta. Ami nem biztos hogy jó jel. Mindenesetre most töltöm az akksit, lehet holnap még nem veszek újat, de ha mégegyszer így csinál akkor mindenképp. Egyébként 12 V körül volt alapállapotban, gyújtással 11,5, indítózással 8-9-re ment le.
Tizedjére elindult aztán nem mertem kikapcsolni mert a jegyzeteimet szerencsésen otthon hagytam, viszont az útvonalat korábban elmentettem a telóra A kriptában nem voltam biztos, ott volt is egy kis kavarodás, de megoldódott. Na de tényleg lépek mert elcseszem a tesztet.
Dánke SÖR!
Remélem bejön, és holnapra minden megoldódik. Szerencsére itt a sarkon a melóhely mellett van egy akksis, holnap akkor be is tudom hozni a régit azt veszek egy újat.
énis, de elég ideges vagyok. Általában elég ideges vagyok mikor beöltözöm, beleélem magam hogy reggel 6kor is 8 fok volt, teljesen kellemes idővel, kitolom a motort aztán b@szik elindulni. Tavaly is volt pár ilyen, mondjuk akkor az volt a rosszabb, hogy nem volt ott a kocsim. Most legalább elég volt visszaöltözni és beugrani a kocsiba, de azért már ilyen időben használnám én a géplovat! Főleg hogy itt hétágra süt a nap, árnyékban 13 fok van!
Egyébként du 5 óta töltöm, most magában 13.7V,de azért szerintem reggelig még hagyom töltőn.
Remélem bejön, és holnapra minden megoldódik. Szerencsére itt a sarkon a melóhely mellett van egy akksis, holnap akkor be is tudom hozni a régit azt veszek egy újat.