Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem nagyon akarsz közeli jobb minőségű fotót csinálni mert attól félsz beleakad a szemem valamibe Pedig nem kötnék bele, a találkozók alkalmával foganasított gépátvétel is csak városi legenda...
Most se szóltam pedig majdnem kiba..ta a szemem az összekötő csövön a hegesztés... ezt se mondtam volna csak felhozódott
Szóval jöhet a fotó, legfeljebb az egyik szemem letakarom, bár egyenként is elég élesek, most vizsgálták a jogsi miatt, nem csak a számos táblát de még a falon keresztül azt is elolvastam ami aszisztens előtt volt az asztalon
:) igen sajna elég szarok a képek oldalról szerintem annyira nem látszik, úgy kellett volna hogy a hátsó lábtartó is látszik. Ahol a 2 csavar fogja azon a ponton van picit meghajolva, ha tudod mit kell nézni akkor picit látszik. A másik oldali teljesen jó egyébként.
Becsapós a kép, mert nem nagyobb :) csak a fejidom előrenyúlik ezért sokkal hosszabbank tűnik, egyébként lehet hogy hosszabb is, de tuti hogy alacsonyabb!
Bocsi Balázs de most jöttem be a műhelyből, Peti barátom motorjára tettük fel az oldalkonzolt és eltöltöttük az időt.
Úgy látom a konzolod nem alu öntvény mint az én motoromnál, ezért úgy gondolom simán vissza lehet hajtani ha megfelelő helyen fogod meg. Oldalról se ártott volna egy fotó, mert így a felülnézeti képen tényleg úgy látszik mintha mindkettő befele állna, bár a bal egyértelműen beljebb van.
A kép (amin a két motor van) becsapós, úgy tűnik minta méretesebb lenne a Suzi mint a Honda
Nekem egyformán ferdének tűnik mind a kettő. Talán ha élőben látnám akkor tudnék érdemben hozzászólni!
No itt vannak a képek. Az elsőn (remélem az lesz az első) vab a baloldali ami ferde, aztán a másik oldali ami normál. Aztán egy bónuszkép a drágaszágainkról :)
Ma voltunk mindkettővel egy kicsit, gyorsan elvittük eredetvizsgára a kéket, aztán a másikkal okmányirodába, ahol kiderült hogy csak időponttal lehet menni, szóval az elcsúszik vasránapra...
Éjszaka vonatozol?!
Sajnos nem lehet lehajtani mást mint egy bögre teát. Közeledik a bevetés ideje. Talán holnap lesz rá lehetőségem.
Így bizony Laci! Innivaló is van bőven, elég nagy a Balaton!
Köszönöm! Remélem lehajtottál az egészségünkre egy kupicával?
Nem lehet azzal elkésni amúgy is nyáron tartja, különböző időpontokban, aki éppen eltéved hozzá azt jól megitatja
Isten éltesse kendet nevenapja alkalmából! Remélem még nem késtem el a köszöntéssel.
Köszönom! Egészségünkre!
Gyakoroljon sokat, és ha már centire ott megy ahol akar, akkor kezd belejönni! Sok szerencsét és jó egészséget hozzá!
na olyat egyet sem láttam! CB500ból csak az 58 lovasokat találtam. De nem baj egyébként h nem annyira erős. Elég lesz nekije amíg le nem telik a 2 év, aztán utána ha akar tőlem vehet nagyobbat :D
Csak hülyültem nincs azokkal semmi baj csak sokan alulértékelik pedig nem rosszabbak mint a kategória társaik, sőt a léghűtéssel a vizes meghibásodások előfordulása 0-ra csökkent
Fojtott CB 500 még belefért volna, akár fejidomos is, de azokat kintről érdemes behozni és itthon lepapírozni, aztán fojtás ki és vágtázhat mind az 58 ló
nem :) sőt! én mondtam hogy ilyet vegyünk. Ez tetszett neki kinézetre, és mégsem hasalós. Hondából konkrétan nincs ami megfelel A2-nek. Sorolom hogy mikből lehetett választani: Suzuki GS500f, illetve E, de az nekem nagyon nem tetszik, Hyosung gt250. Ezek voltak az újabbak, régebbieket nem nagyon akartunk, de azok közül kb ezek voltak: BMWF650, Bandit 250, ZZR250 és még egykét féle Kawa, Suzuki meg Yamaha, de azok még öregebbek voltak, és nem az a gyakori típusok.
Akkor voltak még a 25 kw-ra fojtottak közül: Yamaha XJ600 (tetszik de ez is öregebb), 600as Bandit, nagyon ritkán SV650, de az horror árban van, illetve a Yamaha FZS600-ból is talán egy volt iszonyat drágáért. Ebből van sok, sok sima GS500E-t bontanak, van hozzá alkatrész, szóval elég sok szempontból ez volt a legjobb választás. Hondából konkrétan egy darab nincs ami 2000 utáni, és 35 kw alatti. Csak a Dominator, az meg túraendúró inkább.
Azt el is felejtettem kérdezni miért pont Suzuki? Meg se próbáltad lebeszélni hondás létedre?
Amúgy én ettől sokkal nagyobb szentségtörést követtem el 2009 májusában amikor két Honda után átnyergeltem a Csühösre, néztek is rám furán néhányan Az kifejezetten jó döntés volt bár ideiglenes kapcsolatnak indult, aztán akkora szerelem lett belőle hogy már 6-éve tart
oké, ma fotózok!
Zsolti, köszi egyenlőre még bizonytalan, furcsa neki hogy nem látja merre fordul a kerék, de ez kb csak tolásnál furcsa mivel menet közben úgyse a kereket nézi az ember!
Ilyesmi van az Inazumán is, jó lenne látni a környezetét is és tudni az anyagát, mert visszahajtva el is törhet Majd fotózd körbe. Most éppen jogsit újítok mert lejárt, de majd később megszakértjük ha lesz kép
Gratulálok én is az új motorhoz. Vigyázzatok rá és magatokra. Ha műszakilag rendben van a gép, akkor hajtsátok, az esztétikai hibák meg majd ki lesznek javítva.
Helló Józsi bátyó!
Egy kicsit megkésve, de annál nagyobb tisztelettel kívánok én is boldog névnapot, jó egészséget! Igyál majd egy kupicával az egészség(ed)ünkre.
ma ha nem fejeltem el akkor lefényképezem.

De addig megpróbálkozom elmesélni :)
Valami ilyesmi a bal lábkonzol. 3 részből áll, a gumis lábtartóból, egy fémes színű takarókonzolból, és egy főkonzolból amire ez a kettő rámegy, amit 2 csavarral lehet rögzíteni a motorra. Ez a két luk legyen kb függőleges a motoron, és a fémes konzol megy hátrafelé. Most képzeld el, hogy az egész meg van hátrafelé (vagy befelé) hajlítva egy picikét. És a vastag főkonzol hajolt meg. Nem zavaró egyébként, csak szemre zavar, hogy nem párhuzamos a hátsó lábtartóval bal oldalt :)
A leírásból úgy tűnik a lánc lesz cseréje a legfontosabb, a többi meg apránként kialakul. A hajlott dolgokról nehéz látatlanban beszélni, fotók alapján könnyebb lenne.
Isten éltessen Józsikám innét is!

No, köszi a kommenteket.
Leírom milyen motort vettünk asszonkának, mik voltak az észrevételeim:
2006-os Suzuki GS500F, aszondta a srác hogy 35kW-os a de papírjaiban 25. Hát erőre nem tűnt annyira erősnek, úgyhogy ha valóságban is 25, engem az sem zavar, 150-160at óra szerint azért megy.
Azért tetszett meg mert már a hirdetésekben is egy csomónál lehetett látni hibákat. Persze itt is van azért, lehet hogy más ennyiért nem vette volna meg (egyébként nem tudom miért, de horror árban vannak a max 35 kw-os normális motorok). Szóval az idom egyben van, nincs törve, gyári a fényezés, viszont azért kisebb karcok vannak rajta, meg egykét nagyobb is, de úton nem csúszott, max a kertben a fűben. Szóval azokat azért lehet hogy majd javítanánk. A blokkon nincs karc, egyben van, az egyik deknin vannak vékonyabb karcok, de ha úton csúszott volna akkor nem ilyenek lennének. Egyenesfutása teljesen jó, elengedett kormánynál is arra megy amerra akarom, telók jók, a fékek is jók, viszont az első tárcsának van egy kicsi válla, és szerintem az első fék kicsit hozzáér a tárcsához mindig. Most 47400 km van benne (ez mondjuk annyira nem érdekelt), a sárc mióta megvan neki vezeti excelben a szervízeket 26e óta (ahogy én is), 46e-nél elég sokmindent átnézetett megcsinált. A blokknak (szerintem) teljesen jó hangja van, nem csöpög az olaj, nem füstöl. Gyári dob helyett egy E jelzésű GSXR Titanium dobot raktak fel rá aminek szerintem kurvajó hangja van, viszont az egy picit be van nyomva oldalt, de állítólag úgy vették. Egyébként azon az oldalon nem is nagyon van karcolásnyom, úgyhogy ha eséstől nyomódott volna be a dob, akkor az meglátszana. Az idomokon semmilyen javítás nem látszik! Hátsó idom is meg van húzva, aszonta a srác hogy sisakhálótól, ami tuti hogy kicsit megkarcolja, de szerintem egyszer valahogy elfektették vmi puha talajon, mert minimális karcok látszanak elől is az első idomnál, és a hátsónál ugyanazon az oldalon is kicsit jobban. Ezeket lehet hogy majd orvosoljuk a fényező ismerőssel aki az enyémet is csinálta.

Amik rosszak: lánc, az nagyon trágya, jövőhéten el is intézem a cseréjét. Szerinte az akksi is szar, egyébként hidegen indítottuk és pöccre indult tegnap is meg tegnapelőtt is, de aszonta hogy ennél gyorsabban kéne. Szerintem ezt a szezont kibírja, ahogy a gumik is, aztán a következőben mindenképp csere. A lánc a legfontosabb most, mert az annyira szakaszosan van nyulva hogy 2 centiméter különbségek vannak nyúlásban. Nincs rajta középsztender ami nekem nem olyan jó. Adott egyet a srác, amit valahogy szereztek de nnincs hozzá csavar, meg a rugó. Ő így vette sztender nélkül. Esetleg van ötletetek honnan tudnék beszerezni ehhez alkatrészeket?
Egyébként egész kényelmes kis moci, még én is simán elférek rajta, csak a váltót nem tudom úgy beállítani hogy kényelmes legyen. A lámpája alapból rohadterős legalábbis az enyémhez képest :)
Ja meg szerintem (még mindig a balra dőlés miatt) a bal lábtartó kicsit meg van hajolva. Illetve az azt tartó vas. Ami több mint fél centi vastag, így elég nehéz visszahajlítani. Esetleg ilyenre van valami tippetek hogy hogy lehetne? Viszont a blokkon nem látszik a kicsi karcokon kívül semmilyen javítás, elhajlás, meghúzás. És most ez eléggé szempont volt.
Köszönöm Miklós! De nekem olyan mint a többi!