Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az utolsó előtti sorban írtam . 3 és kicsit fölötte volt mikor még mértem. Mióta a nagyobb kerék van bent elől nem működik az óra, mert nem egyezik a hajtás. Egyébként most hogy ki lett cserélve a fúvóka nagyobbra, csak addig kell a szívató még elindítom, utána egyből vissza lehet engedni. Alapjárat éppen van. Még sisakot kesztyűt felveszek, kaput bezárok pötyörög egy kicsit és már lehet is indulni óvatosan. A kis sárga Suzukin le volt hőszigetelve a patron.
Azt látom laikus szemmel (vagy inkább gondolom) hogy üzemmeleg állapotban jók a beállítások mindkét motornál, viszont a kézi szivató szerintem előnyösebb, hiszen Te már rég visszatolod mire nálam az automata hőpatron teljesen kitolja a súberét, vagyis elzárja a többlet üzemanyagot, ennek hidegebb időben van nagyobb jelentősége, nem véletlen hőszigetelik a patront, lehet ezt kellene legelőször megcsinálnom.
A fogyasztásra vonatkozó kérdésemre viszont nem válaszoltál
Üdv Mindenkinek, szia Laci!
Kivettem gyorsan a gyertyát és lekaptam a telóval. Nem tudom mennyire kivehető, de a színe ugyanaz mint nálad. Bár nem sokkal előtte voltam egy rövid körön, azért olajosabb kicsit a fém rész, de az elektroda száraz és elég világos. A fogyasztást már régen nem nézem, de amikor mértem három és fölötte kicsivel volt. Közben csináltam a nagyobb géppel egy másik képet, mert a telefonos nagyon gyengére sikerült. Ezek talán jobbak lesznek.
Jó napot Urak!
A tegnapi kérdésből kiindulva megnéztem a robesz gyertyáját, nem olyan rég néztem, de akkor barnább volt. Kicsit meglepett amit most láttam, a gyertya peremén látható cundereket a sűrű téli indításoknak tulajdonítom, az elektródák viszont eléggé világosak. A motorüzem hibátlan, szépen gyorsul, jó az alapjárat és a motor is zajtalan. Az is benne lehet a pakliban hogy esetleg Dani jobban húzza neki...? vagy esetleg a gél miatt tökéletesebb az égés? Mert az ami újdonság az első ezer km-hez képest.
Fogysztás szerintem 3, max 3,5 ből kijönne ha nem rövid 5-10km-es távokra használnánk, de még íg is beéri 4liter körül. Tied mennyit eszik Zsolt? a gyertyád neked is hasonló?
Sajna nem. A festőre várok. Pedig ma szép idő volt... meg tegnap is. Még vagy 3 hét. Mondjuk úgy, hogy ez 1 benzin takarékos időszak.
"Szőrös" lett a sisak.
Jó estét Miklós! Kész a motor?!
Türelem, és a MagneB6 hatása kiküszöböli ezt. Nem felmérgesedni kell a problémákon, hanem a megoldáson törni a bukótartót!
Mégis téged hívtalak ha bajom volt, mert azért másabb világ ez a robogó mint a simson volt.
Máról elköszönök, jó munkát ha még ma is éjszakázol!
Ne gondold egy percig se.
Most éppen legelészek egy kis Suzukin. Ha az enyém lenne, már legszívesebben felgyújtottam volna.
Ez lesz:
Ez anno a nagykörűi túra utolsó kis része utáni "eredmény". Ezt csak azért tettem fel, mert ilyet ritkán fényképez az ember.
Jó estét az Uraknak!
Ja, és ez áprilisi eredmény!
Robogó témában nem hinném hogy tudnék neked újat mondani
Nem árt a megerősítés. Mert lehet a szegény keverék miatt is világosabb, az meg nem annyira hiányozna hogy újra kifingjon.
Ezért írtam hogy a tökéletesebb égés kihat a gyertyaképre is.
Olyan egyszerű dologra gondoltam csak, hogy ha javítja az égést, magasabb lehet a hőmérséklet is és ezért lehet (esetleg) világosabb a gyertya. Gondolom az égéstér tisztulása is a magasabb hőmérséklet miatt valósul meg. Tulajdonképpen öntisztul, leég a korom.
Ha jobb tőle az égés akkor szerintem igen, bár megmondom őszintén ameddig a xados kezelés tart addig nem spurizok, de aztán megint. Fisivel jól kitárgyaltuk privátban ezt a Xado-Spuri kölcsönhatásos témát, igazából négyüteműnél más a helyzet mert csak egy pici olajfilm -a henger falán- amin keresztül találkozik a két anyag, vagyis ott jobban elkülönül az égéstér az olajtértől. Viszont kétüteműnél ha a benzinben mindkét anyag ott van akkor ki tudja szeretik-e egymást... Ebbe viszont nem akarok belemenni mert nincs kedvem hozzá, ráadásul unom már megvédeni a véleményemet is. Rossz emlék amikor leírom a tapasztalataimat aztán megkapom hogy placebó hatás... olyan mintha szemből lehülyéznének. Inkább csak privátban vagyok hajlandó mélyebben belemenni a témába, bár már azt is unom néha
Deffenzív vezetés, vagyis felelősség a másik vezető iránt de tartva is tőle... vagy valami ilyesmi. Lényeges es persze, főleg motoron ahol minden jobban fájhat egy találkozás során.
Az enyémen hagyományos szívató van, nincs állítási lehetőség. A síbert eddig hiába variáltam nem lett jobb, ezért cseréltem a főfúvókát 93-ról 95-re. Határozottan jobb lett, de részterhelésen még most is rángat, toporog. Ezért lesz még kicserélve az alapjárati is. Jó félgázig az is besegít. Szerinted a Spuri miatt lehet világosabb a gyertya?
Nem bizony! Sőt arra gondolva , milyen hibát csinálhat a másik?!
Még valamit elfelejtettem: Ha nem látom el sem hiszem! Kettő szúnyogtetem felragadva a bukó plexijére! Mi lesz itt nyáron?
Amúgy ez is igaz, Bálint napján amikor lemotoroztam a Tiszára az elején fura volt a több mint 200kg, némi alázat vagy ha úgy tetszik óvatosság kell, sőt igazából az soha nem árt!
Nekem az volt hogy amikor stabil volt az alapjárat akkor gázadásra befulladt, ha nem volt tiszta alapjárat (pötyörgött) akkor viszont jól gyorsult, aztán kiderült hogy az automata szivató sűberének a tűje is állítható 3 fokozatban ami szintén beleszólt az alapjáratba még akkor is ha teljesen kitolta a hőpatron... szóval biztosan szétszedtem vagy 50szer... Aztán végül mikor minden variációt kipróbáltam és megjegyeztem, a legjobbat állítottam össze és még azon is tudtam hangolni a levegőcsavar segítségével. Azóta 1000km is túl van a gép és csak tankolni kell. Tegnap beparittyáztam a benzinszint jelzőt, ma meg csináltam hővédő lemezkét a kipufogóra. Igyekszem egyben megtartani és Danitól is ezt várom el.
Én sem megyek gyorsan. Főleg nem amíg nincs kellően meleg. No meg a motorozás nem megy még rutinból! Majd ha már begyakoroltam. Hosszú a téli kihagyás!
Mi tavaly pünkösdkor csináltuk meg ezt a kört, csak visszafelé.
Nem egy nagy összegről van szó, majd nézek pár különböző méretűt és megrendelem. Van készlet kb. 5e.-ért, de ha jó lesz többet nem kell a maradék. Egyébként úgy félterhelésen érződik hogy olyan bizonytalan, ebből gondoltam, hogy kicsit javulna a csere után. Nyelezve üveghangon nem toporog. Nem tudom mennyit mehet, mert az új nagy kerékkel nem működik a km óra.