Köszönöm hogy gondoltál rám Laci! Ha nem ma kezdeném az éjszakát még lehet gondolkodóba is esnék, bár tőlem kicsit távol áll a Balázsék féle irányzat. Ha jól emlékszem a keményebb vonalat képviselik. Más.
Ma kicsomagoltam a drágám és felébresztettem téli szendergéséből. Mivel kijárattam a karbikat még az ősz végén, először kívülről feltöltöttem kicsit töményebbre kevert Spuris benyával ( a tankban is mix van). Utána betettem az aksit és próba. Őszintén szólva rosszabbra számítottam, de második fordulatra járt a motor. No nem úgy mint ami tegnap lett leállítva, de ment. Kicsit egyhengerezett, de utána kikerekedett. Ahogy fogyott a sűrűbb anyag, öntöttem utána és a végén úgy is állítottam le. Hagy oldja fel amit talál és nem odavaló. Menni nem mentem vele, mert kicsit hűvös van és újra nagyon fúj a szél, de holnap, vagy utána megint indítani akarom, kíváncsi leszek hogy pöccen be. Délután elmegyek olaj nézőbe (maradok a Xado-nál), utána meg jöhet a tavasz ezerrel. Ja! Májusban műszaki is nehezíti az életem.
á dehogy! meg napi, kétnapi szinten nézem ám, aztán visszaolvasok, csak nem mindig tudok mit írni, de majd ezentúl mindig beírok valami hülyeséget, hogy lássátok hogy vagyok ám! :)
nem találom, lehet emailben küldted de ott nem találtam, lehet hogy itt, itt meg végképp nem találom. De mindenféleképp lefotózom és küldöm, ha van mit hozzátenned, akkor legyen időd rá gondolkodni :)
:D hát ha eljön, lehet. De sajna 11kor kezdünk, nem is játszunk sokat, de majd kiderül. Nem biztos hogy túl sokan lesznek sajna. Utánakeresek a levélnek, ha nem találom akkor majd otthon lefotózom.
remélem holbnap jó idő lesz arrafelé mert Szegeden koncertezünk este :)
Tegnap asszonka megpróbálta a mocimat, igaz csak kihalt utcákon Csömörön, és max 3asig váltott. Hát azért volt bennem para, nem emlékszem hányszor imádkoztam közbe
Kanyarodással még gondjai vannak, és a túlzott elsőfék használatról is le kell szoktatni de remélem menni fog. Vasárnap volt először rutin oktatáson, ott 3 motort próbált, minél nagyobb volt annál jobban ment neki :) De a legnagyobb SuperFour után is az enyém azért súlyban jóval több, így a tömeg miatt picit nehezebben ment, meg aztán hely sem volt annyi megfordulni, meg aztán enyémen semmi védelem, nemúgy mint az oktatómotorokon. Na nembaj, ezen a hétvégén meg következőn is megy egész napra gyakorolni, úgyhogy az a terv, hogy azután elkezdünk motort nézni, hogy annyira menjen már neki a motrozás, hogy legalább lassan ki tudja próbálni, hogy mennyire kényelmes. Már szinte csak a GS500F-eket nézzük, van is egykét kiszemelt, de az eddigi 3-at amit kinéztem mind elvitték egykét hónap alatt. Laci leírása hogy mire kell figyelni vásárláskor, már ott van az asztalon, kb 2 éve külde, az elég részletes, minden pontján majd végigmegyek ;)
Pálinkás jó reggelt ! Egy CO- hegesztővel lehet olyan csövet készíteni, vastagabból meghajlítani, aztán összehegeszteni kanyarodóra, mert az a rezonátor része, amelyik a Simsonnál egyenes pl. Csak itt a helyhiány miatt "feltekerték".Állítólag elég drága az a szr.
ezeknél a kétüteműeknél a könyök folyamatosan bővül. Csőböl nehéz lett volna összehozni. Most sikerült, de többet már nem bír el. Hasonló az enyémen is a pufogó, nem tudom mennyire kivehető a képen a forma.
Érik a csere valószinüleg. Az enyém 30-éves jövőre, igaz meglepően jó állapotú, viszont hiányzik az oldaláról a díszlemez, ezért szépen kellett hegeszteni mert látható helyen van.
Erre felé csak fújt a szél és jöttek mentek a felhők, csapadék semmilyen nem volt. Nem is hiányzott és nem is irígyellek a megpróbáltatások miatt.
Kirohadt a kipufogó a robogón. Nagyon nehezen és elég csúnyán sikerült csak meghegeszteni.
Errefelé ma változó halmazállapotú csapadék hullott és fújt a szél mint a háborodás, de néha kikukucskált a nap is. Volt aprószemű szurkálós hódara, nagyobb térfogatú kristályos jégkockaparány és napsütötte lágyan érkező aranyeső féleség. Efféle költői látomásokkal írányítottam a szerelőkosarat, közben alig láttam valamit, ráadásul még fáztam is... ja és közben keménynek akartam látszani mert "ki nem szarja le" de igazából sirhatnékom volt
Ma kicsomagoltam a drágám és felébresztettem téli szendergéséből. Mivel kijárattam a karbikat még az ősz végén, először kívülről feltöltöttem kicsit töményebbre kevert Spuris benyával ( a tankban is mix van). Utána betettem az aksit és próba. Őszintén szólva rosszabbra számítottam, de második fordulatra járt a motor. No nem úgy mint ami tegnap lett leállítva, de ment. Kicsit egyhengerezett, de utána kikerekedett. Ahogy fogyott a sűrűbb anyag, öntöttem utána és a végén úgy is állítottam le. Hagy oldja fel amit talál és nem odavaló. Menni nem mentem vele, mert kicsit hűvös van és újra nagyon fúj a szél, de holnap, vagy utána megint indítani akarom, kíváncsi leszek hogy pöccen be. Délután elmegyek olaj nézőbe (maradok a Xado-nál), utána meg jöhet a tavasz ezerrel. Ja! Májusban műszaki is nehezíti az életem.