Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fáj a fejem... biztos valami fronthatás
Ha még vasárnap is dolgozol, akkor biztosan agyon keresed magadat!
Jó reggelt!

Fél hat óta már ébren vagyok, nem mind mások. Előkotortam a robogót, ma azzal megyek dolgozni, de most még elég fagyos felénk az idő. Kicsit kérette magát az indítózáskor, de azért csak beröffentettem.
Mirrrrnyáúúúú!?
2°C van és süt! 10 után lehet olyan barátságos az idő, hogy a menetre állított motor elindulhat. Remélem Ti sem fekszetek?
persze persze :) Na milyen a másnap? Fáj?
*hogy lássátok az eszemnél vagyok
(szar a billentűzet )
csak azért írok ilyenkor hogy láttátok az ezemnél vagyok, kerékpárral jöttem haza felülve!
Akkor tegnapos lesz!
Kellemes időtöltést, enyhe másnapot
Holnap a másnaposságtól fog félrebeszélni.
Még megárt nekik!
Azért a jólneveltségről ne feledkezz meg!
Azóta már nyomják be az arcukba a tüzesvizet.
" Akkor még berúgni is bekéne " Laci már készülődik.
Ha Dellorto karburátor van rajta, megoldható az átalakítás. Csak azt nem tudom, hogy van-e hozzá bowden is, mert kézzel nem lehet elérni a kis kart. Úgy el van rejtve a karbi, hogy látni is alig lehet, nemhogy keresgélni a kis kallantyút. Akkor még berúgni is bekéne ( ), vagy harmadik kézzel nyomni az önindító gombját.
Már nem tudok fogalmazni mi lesz később...
Arra való a kézi átépítés, vagyis amit az előző hozzászólásom második képén láthattál, kérdés van-e kereskedelmi forgalomban az én öreg masinámhoz való.
Szóval a motoroztál egészségedre! Lassan én is szedelőzködök mert garázsbuli lesz annál a szent embernél aki a Balatonon járt a vizen Szerintem befogok rugni mint a picsa
Leporoltam a motort levegővel, 90 km/ óra körüli sebességgel.
Úgy nem lehet megcsinálni, hogy az automata kiszerelve másik betéve?
egyébként ha hűvösebb van , a Simson-al is menni kell legalább 3-400 métert, hogy a szívatót vissza lehessen tolni.
Akkor az még mindig a jobbik eset.
Visszatérve a robira, már gondolkodtam a kézi szivatóra való átalakításon, biztosan sokat jelentene. Amikor tavaly jobb idő volt és nagyobb távokat mentünk és Dani is azzal járt két településsel arréb edzésre, lényegesen kevesebbet fogyasztott. Itt az oldalon találtam az első képet, a hőtpatron lett kifúrva és bovdennel működik a szivató egy rugó ellenében. Ez tünik a legjobb megoldásnak, csak az a baj hogy egy jól működő automata szivatót sajnálok szétfúrni (5-7ezer Ft), főleg azért mert ha belegondolok 100km re most szinte biztos jut 7-8 hidegindítás (vagy több is) és így már nem is sok a 4liter...
Vagy van lehetőség kézi átalakítót venni (2.kép) az viszont nem biztos hogy lesz az én őskövületemhez
Szerencsére nem a fülkében, hanem a motorblokkon levő műanyagból öntött szar, amin van 6 db csőcsatlakozás, és két hely a höfok-gombáknak, asszák meg a tervezői! Úgy néz ki mint egy tüskék helyett csövekkel ellátott sündisznó.
Ahhoz jól szét kellett bogarászni a műszerfalat... nem irigyellek!
A simson más tészta, ott visszatolod a szivatót seperc alatt, ezek a robik viszont megeszik még az 5litert is ahogy olvasgattam. Tél van és mi sokat használjuk rövid távon, szerintem nincs a motorral baj a gyertyakép is jó.
Nézd meg, mert a Simsonom nem is kicsi fúvókával 2,7 literrel elmegy, rendes tempónál is!