Fél hat óta már ébren vagyok, nem mind mások. Előkotortam a robogót, ma azzal megyek dolgozni, de most még elég fagyos felénk az idő. Kicsit kérette magát az indítózáskor, de azért csak beröffentettem.
Ha Dellorto karburátor van rajta, megoldható az átalakítás. Csak azt nem tudom, hogy van-e hozzá bowden is, mert kézzel nem lehet elérni a kis kart. Úgy el van rejtve a karbi, hogy látni is alig lehet, nemhogy keresgélni a kis kallantyút. Akkor még berúgni is bekéne ( ), vagy harmadik kézzel nyomni az önindító gombját.
Arra való a kézi átépítés, vagyis amit az előző hozzászólásom második képén láthattál, kérdés van-e kereskedelmi forgalomban az én öreg masinámhoz való.
Szóval a motoroztál egészségedre! Lassan én is szedelőzködök mert garázsbuli lesz annál a szent embernél aki a Balatonon járt a vizen Szerintem befogok rugni mint a picsa
Úgy nem lehet megcsinálni, hogy az automata kiszerelve másik betéve?
egyébként ha hűvösebb van , a Simson-al is menni kell legalább 3-400 métert, hogy a szívatót vissza lehessen tolni.
Akkor az még mindig a jobbik eset.
Visszatérve a robira, már gondolkodtam a kézi szivatóra való átalakításon, biztosan sokat jelentene. Amikor tavaly jobb idő volt és nagyobb távokat mentünk és Dani is azzal járt két településsel arréb edzésre, lényegesen kevesebbet fogyasztott. Itt az oldalon találtam az első képet, a hőtpatron lett kifúrva és bovdennel működik a szivató egy rugó ellenében. Ez tünik a legjobb megoldásnak, csak az a baj hogy egy jól működő automata szivatót sajnálok szétfúrni (5-7ezer Ft), főleg azért mert ha belegondolok 100km re most szinte biztos jut 7-8 hidegindítás (vagy több is) és így már nem is sok a 4liter...
Vagy van lehetőség kézi átalakítót venni (2.kép) az viszont nem biztos hogy lesz az én őskövületemhez
Szerencsére nem a fülkében, hanem a motorblokkon levő műanyagból öntött szar, amin van 6 db csőcsatlakozás, és két hely a höfok-gombáknak, asszák meg a tervezői! Úgy néz ki mint egy tüskék helyett csövekkel ellátott sündisznó.
A simson más tészta, ott visszatolod a szivatót seperc alatt, ezek a robik viszont megeszik még az 5litert is ahogy olvasgattam. Tél van és mi sokat használjuk rövid távon, szerintem nincs a motorral baj a gyertyakép is jó.
Fél hat óta már ébren vagyok, nem mind mások. Előkotortam a robogót, ma azzal megyek dolgozni, de most még elég fagyos felénk az idő. Kicsit kérette magát az indítózáskor, de azért csak beröffentettem.
(szar a billentűzet )
Szóval a motoroztál egészségedre! Lassan én is szedelőzködök mert garázsbuli lesz annál a szent embernél aki a Balatonon járt a vizen Szerintem befogok rugni mint a picsa
egyébként ha hűvösebb van , a Simson-al is menni kell legalább 3-400 métert, hogy a szívatót vissza lehessen tolni.
Visszatérve a robira, már gondolkodtam a kézi szivatóra való átalakításon, biztosan sokat jelentene. Amikor tavaly jobb idő volt és nagyobb távokat mentünk és Dani is azzal járt két településsel arréb edzésre, lényegesen kevesebbet fogyasztott. Itt az oldalon találtam az első képet, a hőtpatron lett kifúrva és bovdennel működik a szivató egy rugó ellenében. Ez tünik a legjobb megoldásnak, csak az a baj hogy egy jól működő automata szivatót sajnálok szétfúrni (5-7ezer Ft), főleg azért mert ha belegondolok 100km re most szinte biztos jut 7-8 hidegindítás (vagy több is) és így már nem is sok a 4liter...
Vagy van lehetőség kézi átalakítót venni (2.kép) az viszont nem biztos hogy lesz az én őskövületemhez