Próbálj szedni MagneB6-ot. Naponta csak egyet kell. És sokat jelent a nyugalom miatt! Nincs akkora feszültség! Én szedem! Aztán néha egy hónapot kihagyok.
Ott kell lenni az embernek, nem csodálom, hogy néha ideg vagy. Sokan fel sem fogják mi az a 22 KV!
Jól tudod, ez már az "érintéses" beavatkozás, hozzá méretezett kesztyűkkel és szigetelt gémmel. Tehát kesztyűben és a földtől elszigetelve dolgozunk de csak egy potenciálon egyszerre, a másodlagos érintési pontoktól távolságokat tartva. Nem nagyon találok róla filmet a neten, holnap rákérdezek a kollégáktól, én ha itthon vagyok inkább igyekszem kikapcsolódni és nem nézegetek ilyesmit. Ha viszont találok forrást neked megmutatom.
Biztos, hogy odafigyelve és rettenetesen begyakorolva kell, hogy potenciálon dolgozva végezzétek! Nem tudom nekem lenne-e merszem hozzá?! Mert úgy tudom a vezeték potenciálján vagytok.
Bocsánat, egy másik képet sikerült mutatni, itt már az utolsó áramkötést rakjuk fel közben vesszük le a burkoló leplet. Az új oszlopkapcs már a helyén van.
Elég zárt csoport a miénk, nem nagyon tudunk filmet csinálni mert mindenkinek dolga van, ha munkavezető vagyok akkor azért mert mindenért én felelek és tényleg a legapróbb részletekre is figyelnem kell. Ha beavatkozó vagyok akkor meg a távolságokra kell ügyelnem és arra hogy csak egy potenciálon dolgozzunk, sőt a társamat is figyelnem kell mert iker kosárban dolgozunk, hiába szigetelt a gém a másodlagos érintési pontok (pl kereszttartó, vagy egy másik fázis) nagyon komoly veszélyforrások 22ezer voltos feszültségnél. Az nem megráz hanem eléget ha elnézel valamit. Bemutató filmeket szoktunk nézni illetve minket is filmeztek már az évi kötelező vizsgákon, de azt kielemezik és elmondják mit kell másképp vagy mire figyeljünk, ezeket a filmeket viszont nem kapjuk meg. A youtue-on szétnézek hátha van valami, igazából az elv mindenütt ugyanaz, csak feszültségszintekben van eltérés.
Képem van azt tudok mutatni, ezen egy oszlopkapcsolót cserélünk ami "hónaljban" van, a leágazást már átsöntöltük, áramkötések levágva, a vezeték és a szigetelő burkolásokat csináljuk, aztán ok-leemelés majd helyére az új, a leburkolt vezetékhez már közelebb tudunk menni, elkészítjük az új áramkötéseket, hajtást felszereljük aztán próbakapcsolás, majd áramkötés vissza, szigetelő burkolatokat leszedjük majd a söntkábeleket is és kész. Ez olyan cirka 4óra teljes odafigyeléssel. A fehérsipkás pocogány én vagyok a képen
Nincs valami filmed hogy szereltek feszültség alatt, mert el nem tudom képzelni! Amikor még én mozogtam ilyen helyen akkor kikapcs, aztán földelés és karbantartás! Most meg el nem tudom képzelni.
Nem akarlak bosszantani Józsi, de ma egy 100-as állomásban voltam felújító oktatáson és egy kicsit meg is kapta a nap a tarkóm miközben a szabadtéri kapcsolókészülékeket vizslattuk. Eszméletlen jó az idő errefelé, de 2013-ban is hasonló volt, aztán márciusban akkorát szoptunk mint a torkos borz...
én azt mondom inkább az a normális ha minden a maga idejében történik.
Ez még az alapállapot volt, vagyis a kísérleti stádium, ettől konszolidáltabb már a helyzet. Most középen több a hely és a vezetékek elhelyezése rendezettebb, így sokkal könnyebb égőt cserélni
Szintúgy, de én már megoldottam A lámpafej belső oldalához rögzítettem a korbácsokat és a vészvillogó relét, a fényszóró és helyzetjelző vezetékét pedig meghosszabbítottam. Tök könnyen lehet mostmár szerelni, bánom hogy nem fotóztam le.
Azthittem csak kitoltad a motort, hogy megmutasd milyen messzire visz a fénye. Én még nem szereltem be az osram izzót, de majd lassan annak is eljön az ideje. De annyira utálom leszedni a lámpatestet, mert eszméletlen nehéz összerakni, annyi minden van benne :)
Az argusos és a világítós este nem esett egybe, közötte volt 24 óra. Amikor motorra ülök soha nem sörözök, sőt előző este se ittam meg a harmadikat, annyira nem volt jó
A fényképezőgépem teljesen automata, nincs manuális mód, de nem is ez volt a lényeg hanem hogy az izzó jó, mivel viszont a kép nem túl éles így hinned kell az én szememnek -vagy nem- de az már a Te bajod
Autóztam már én is összeomlott kuplungszerkezettel, nem egy nagy élmény, sőt régen volt egy bovdenszakadásom is az ETZ 250-nél, mondjuk én tudtam váltogatni csak kicsit az elindulás volt bakkecskés, ráadásul utassal voltam, egy debreceni csajom volt aki miért is ne a belvárosban lakott... többet nem találkoztunk, de ennek nem biztos hogy a bovden volt az oka
Szevasz!
Ott kell lenni az embernek, nem csodálom, hogy néha ideg vagy. Sokan fel sem fogják mi az a 22 KV!
Képem van azt tudok mutatni, ezen egy oszlopkapcsolót cserélünk ami "hónaljban" van, a leágazást már átsöntöltük, áramkötések levágva, a vezeték és a szigetelő burkolásokat csináljuk, aztán ok-leemelés majd helyére az új, a leburkolt vezetékhez már közelebb tudunk menni, elkészítjük az új áramkötéseket, hajtást felszereljük aztán próbakapcsolás, majd áramkötés vissza, szigetelő burkolatokat leszedjük majd a söntkábeleket is és kész. Ez olyan cirka 4óra teljes odafigyeléssel. A fehérsipkás pocogány én vagyok a képen
én azt mondom inkább az a normális ha minden a maga idejében történik.
Azthittem csak kitoltad a motort, hogy megmutasd milyen messzire visz a fénye. Én még nem szereltem be az osram izzót, de majd lassan annak is eljön az ideje. De annyira utálom leszedni a lámpatestet, mert eszméletlen nehéz összerakni, annyi minden van benne :)
De szép motorod van!
A fényképezőgépem teljesen automata, nincs manuális mód, de nem is ez volt a lényeg hanem hogy az izzó jó, mivel viszont a kép nem túl éles így hinned kell az én szememnek -vagy nem- de az már a Te bajod
Autóztam már én is összeomlott kuplungszerkezettel, nem egy nagy élmény, sőt régen volt egy bovdenszakadásom is az ETZ 250-nél, mondjuk én tudtam váltogatni csak kicsit az elindulás volt bakkecskés, ráadásul utassal voltam, egy debreceni csajom volt aki miért is ne a belvárosban lakott... többet nem találkoztunk, de ennek nem biztos hogy a bovden volt az oka
Szevasz!