Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel a cég fizet mindent így nem én választok, úgy volt a C kategóriánál is. Az egész alig 5ezerbe volt nekem akkoriban, az is csak amiatt a bizonyos rutin ismétlés miatt, mert a pótvizsgát már az én bukszám bánta.

Nagyon jó időt jósolnak hétvégére, aki tudja használja ki! Ha csendes lesz az ügyelet reggelig akkor én is elhúzok holnap mint a vadlibák, igaz most 4keréken... viszont meg sem állok a hegyekig!
nekem motorból rutinpályán, azthiszem a második feladat végén volt gyorsítás 40-re és intenzív fékezés :) Na az mindig olyan volt hogy csúsztattam a hátsó kereket. Mondta az oktató, hogy nem kell 40re felgyorsítani, elég a 30, és nem kell így fékezni :)
Akkor viszont nagy hajrá Neked! Lili egyébként online csinálta az egészet, baromijó a program, tök interaktív, és szerintem sokkal többmindent meg lehet tanulni ezzel mintha bejárt volna kurzusra. Állítólag lassan az egész átáll erre az online rendszerre, szóval szerintem ha választhatsz, akkor ez jobb, mint bejárkálni. Főleg hogy akkor csinálod amikor van időd. 6000 ft-tal több így de ezt ajánlják (vajon miért :) )
Egyébként az autósiskola ahol tanul, tökjó mert a motorosoktatásban annyit motorozik amennyit akar, nem kell fizetni a plusz óráért. Március 1-től kezdődik, és aszonta az oktató neki, hogy akár egész nap ott lehet :)
Nem probléma, a tavalyi év kiölte belőlem a vizsgadrukkot. Amúgy 2005-ben a C-n engem is elhúztak ráadásul rutinból amitől legkevésbé tartottam, merthogy a pálya "intenzív fékezés" szakaszán nem voltam elég intenzív... egy nyugdíjas katonatiszt forma volt a biztos aki egyébként is szivatta a jónépet nem baj bazdmeg legközelebb kibújsz a szélvédőn... gondoltam, de aztán a pótvizsgán egy fiatal biztos volt akinél nem volt semmi gond. A forgalmi vizsgán megint a vén faszi volt a biztos, mondtam is az oktatómnak jobb ha adja egyből a csekket és nem szórakoztatjuk egymást de aztán érdekes módon nem buktatott meg, sőt még haverkodott volna csak akkor éppen nem volt nálam haveri felvétel
A nagyobbik fiam motorból vizsgázott amikor újra találkoztunk, ott is "szerették" a csávót, szerencsére nekünk akkor nem ő jutott és a vizsga is sikerült elsőre Lacának
Szia Laci!
Nem irígyellek a jogsi miatt. Én annak idején gyakorló soförként nagyon rossz eredménnyel töltöttem ki a gyakorló tesztlapokat. Az első vizsgán ha egy kérdéssel is de elhasaltam. A második sikerült, de rosszul éreztem magam, mert addig minden vizsgát elsőre vettem. Szorítok Neked, biztos gond nélkül menni fog.
Azért is voltak érdekesek ezzel kapcsolatban a tapasztalataitok mert nemsokára én is kipróbálom az új vizsgarendszert. Olyan áramfejlesztőket vásárolt a cég amelyek 3,5 tonna felettire méretezett kéttengelyes alvázon gurulnak, ezeket kell majd üzemmzavarokban telepítenünk, vagyis a többcélú Iveco-kosarasokkal kihelyeznünk, ehhez viszont nehézpótos jogosítvány kell.
egyébként azért nem változott annyira nagyon, mint ahogy képzeltem :) Szóval könnyen észre lehetett venni valamiről hogy ugyanaz a kérdés, de akkor is ügyes. Pl képes feladatnál sokszor csak a háttér más, más színűek az autók, meg több nézetből van egy feladat. Van hogy felülről, izometrikusan, vagy belülről a motoros szemszögéből. Szóval kicsit azért megmaradt a betanulás jellege is, de nem annyira mint régen. Egyébként köszöni a gratulációkat :)
Ennek az új rendszernek pont az a lényege hogy ne tudják bemagolni akik egy csomó ideig ülnek a gép előtt és megszokásból válaszolnak a már korábban megismert kérdésekre. Szóval mindenképpen dícséretes a vizsgaeredmény!
Gratulálok!
eldicsekszem asszonkával, ma volt Kreszvizsgázni, és 9 perc alatt abszolválta az egészet ráadásul 100%-ra! Persze lehet mondani, hogy ha sokat gyakorol az ember akkor be lehet magolni, csak pont január elején állították át a rendszert, és sokkal több kérdés van, illetve egyegy kérdés sokkal többféleképpen van megfogalmazva. Tehát arra alapból nem lehetett menni, hogy bemagolja az egészet. Szóval szerencsére sikerült és mindenki örül
Az csak két hónap meg egy kicsi
Ahogy most látom, május elejétől leszek megint állandó motoros. Ha valami közbe nem jön.
Szivesen, bár ez inkább középdobozhoz jó megoldás, vagy keskenyebb lemezzel "málhás" oldaltartónak is, esetleg olyan dobozhoz aminek külön vannak a rögzítési pontjai és kell egy térhálós alap ami könnyebb mint egy trepni, de stabil alap a rögzítő füleknek. Nyárig ne húzd, akkor már motorozni kell inkább
Köszönöm Laci! Van rá időm bőven, a cső galván-horganyzott és úgyis nyár lesz, mire nekilátok!
Jó estét!
Ha megvan hozzá a csöved -és mindenképpen abból akarod megcsinálni- gondolkozz olyan megoldásban amelynél kihagyhatod a hajtogatást. Itt a képen pl. egy nagyon ötletes megoldás látható, ahol dolgozol még lehet ki is tudják vágni neked a lemez részét ami összefogja a csöveket. A csövek végébe menetet fúrsz és csavarokkal össze is tudod építeni a szerkezetet, statikailag biztosan erős lesz. A motorhoz csatlakozó lábakat szintén csinálhatod a csöveidből, azt annyira nem kell már hajtogatni, a végükre laposvasat hegesztesz amit ha kifúrsz már kész is a rögzítési pont az arra alkalmas csavarhoz a motorod vázán.
Mert ahhoz a csőhöz eddig nem találtam könyököt! De nem sürgős!
Majd összeszoknak. Szép kis kutyus .
Miért ragaszkodsz ennyire a csőhöz Józsi? Lenne más megoldás is amit könnyebb volna házilagos barkácskörülmények között összehozni. Az előző motoromhoz a bukócsövet különböző ívű passzdarabokból hegesztettem össze (ez látszik a képen), egy tartót viszont nem csak csőszerkezettel lehet megoldani, főleg ha nincs hozzá szerszám.
Szia! Válaszoltam
Így kép alapján azt is mondhatnám, idilli a két kis jószág kapcsolata.
Húzva hajlítják!? Próbáltam feltölteni homokkal is de úgy sem ment!
Köszönöm Józsi bátyó!
A macsek a múltkori sérülésből felépülve sokkal óvatosabb lett és inkább választja a futást ha szorul a hurok. Bár tegnap láttam amint bőszen harapta a kutya lábát. Az elrántotta, cirmi meg uzsgyi elporolt.
Az elv gondolom ugyan az.