Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha félre rugod a malteros ládát biztos marad annyi hely ahova lefekhetsz este, az meg bőven elég pihenni szóval a lakás ráér, motorozni amúgy is jobb
Bár ahhoz nem egy ember kell, mert még annak idején anyámnak se sikerült (elvenni a kulcsot )
Valakinek el kéne venni a gyújtáskulcsot, hogy haladjak
Az van, hogy szerda óta szabin vagyok, de nem bírom a házat csinálni, mert itt van a kedvenc motorom, és alig várom, hogy 5 fok felé menjen a hőmérséklet
Mindig ez szól a fejembe:
Lord: egyedül
köszi srácok, ez lesz mielőtt elkezdem a szezont, ami már nemsoká ittvan!
csapot szedtem már szét, menni fog
Feltételezem annyi sütnivalója van, hogy először leereszti a benzint! Én azért vettem le a csapot, dugóval helyettesítve, mert nem akartam belemosni a mocskot a csapba. A Simson tankot mosva, kellett még bele fél kiló facsavar is, hogy a rumbatök OK. legyen. Természetesen előbb kipróbáltam hogy ki lehet e a csavart rázogatni!
Ha leszedi a benzincsapot akkor a likon kifolyik az összes benya, főleg ha még rázogatja is...
Viccet félre, a gázolaj jól oldja az esetleges iszapot és rozsdát, először le kell üríteni a tankból a benzint, majd leszedni a tankot és önteni bele egy liter gázolajat. Jól fel kell rázni az egészet és hagyni kell benne néhány óráig, aztán újra összerázni és leengedni. Ezután jöhet bele a fél liter benzin amivel szintén át kell rázogatni majd leengedni azt is. Ekkor jöhet a csap leszerelése és szétszedése ami sokkal egyszerűbb mint egy karbi esetében, azt meg már tudja. Az elsődleges szűrőt (ami a csapon van) fontos ellenőrizni és cserélni ha nem látja már el a feladatát. Ha sok a rozsda akkor ott egy kis mechanikai munkára is szükség van, ha szükséges arról is írok majd de most nem érek rá.
Leszereled a benzincsapot, és kb fél liter benzint benne hagyva, megrázod a tankot mint a Krisztus a vargát, vagy 5 percig és kiöntöd az "eredményt"!
majd visszaolvasok mindent tegnapig, de gyorsan felteszem a kérdést, mert el fogom felejteni. Házilag hogy szoktátok kimosni a tankot? Meg van e valami különleges tisztítási módja a benzincsapnak, vagy csak szedjem szét, azt benzinnel, vízzel mittomén mivel :)
Az a szent ember aki a vízen járt, az hozta a culápszaggatót!
Sose csapnám be a tesómat, megkerestem a morning showban szereplő úriembert, szerintem hallgasd meg. Lehet nem igaz a dolog de én azóta korom sötétben alszok, mondjuk előtte is úgy aludtam Sötétben alszol tovább élsz... vagy valami ilyesmi :-)
Itt vagyok már csak este 8-ig az egyedi hibára is ki kell menni, 7:45-kor jött be...
Szóval az ivás nálam nem azt jelenti, hogy nem tudom világom, a szálláson előkerült egy kis házi (azért késtünk el tőled) aztán meg elég volt egy kis sör... de attól függetlenül profi szinten prezentáltam szakértői véleményt Sebi motorjáról és csupa okos dolgokat mondtam mint ahogy azt általában
Nem tudom mire gondolsz, nem is te jártál a vízen
Jó ötlet a relé, nem gondoltam még rá.
A rajz természetesen tökéletes, meg is fogom valósítani. Mondjuk ettől még nem lesz sötét a szobában, ahhoz ki kellene lövöldözni a közvilágítást az utcán
Nem tudom milyen hormonom nem termelődik emiatt, de szerintem nem is hiányzik
De nem ittál! Igaz nem is nagyon volt mit!
Már ő is tudja, tavaly bemutatkoztam egy kicsit a Balatonon...
Tudjuk már rég, hogy alkoholizál, csak Te maradtál le róla! Amúgy ügyesen titkolja...
Tényleg? Ezt nem gondoltam volna rólad!
Mondjuk azt én is meginnám napszaktól függetlenül
Én négy éve mikor ugyanitt dolgoztam, állandó éjjelre jártam. Csak annyi "baj" volt, hogy néha "vadászmestert" kellett innom! De kizárólag egészségügyi okokból! Az is van bőőőőven!
A kollégák körében is felhoztam ma ezt a témát és nagyjából ugyanazokat mondták amikről itt tegnap este beszéltünk. Volt aki a kapcsoló jelzőfényének kiiktatásával oldotta meg a visszamaradó fényjelenséget, aztán volt aki olcsó gagyi kompakt fénycsővel járt így, nem volt hosszú életű és érdekes módon amikor kiéget egy másik már nem produkálta ugyanazt. Pulzáló fény is szóba került az meg egy kondi ciklikus feltöltődése-kisülése miatt lehetett, de arra nem volt magyarázat mert ott is a fázis volt szakítva és érdekes módon a tápegység cseréje után megszünt a probléma. Sőt állítólag erősebb mágneses terek, vagy a távvez alatti elektro-szmog is képes kapacitív áramokat létrehozni, ami feltöltődésekből eredően képes az ilyen ledes rendszereket megbolondítani.
Éjszaka állítólag nem jó semmilyen fény mert valami hormontermelést akadályoz meg, ez lehet baromság de erről a morning show-ban beszélt egyik reggel Balázséknak valami agyoniskolázott idióta. Ha viszont mégis van benne valami akkor vigyáznom kell a Testvéremre, nehogy éjszaka fény érje, a gyökérokot viszont csak tippeljük ezért magát a fényforrást kellene függetleníteni. Hazafelé jövet az autóban az jutott az eszembe ha 230V-os a led tápja akkor azt relével lehetne kétsarkúsítani vagyis teljesen leválasztani. Nem tudom mennyire kivitelezhető de itthon gyorsan lerajzoltam az elképzelést. Nézd át a rajzot látsz-e benne hibát, mert Te úgy veszem észre nagyon fogékony vagy erre a témára is
A led jelen esetben tápegységestől együtt értendő, természetesen a relé behúzótekercse is 230V-os, mint a led tápja.
Jóccak.
Talán fáradt már a torony és nem úgy reagál ahogy kéne neki
Igen az elhidegülés nagyon könnyen megy, aztán meg nehéz helyre hozni, de az igaziak úgyis megtalálnak és te is őket ha kell.
Azt hiszem lepihenek mert a végén még én se fogom érteni amit írok, aztán tényleg azt hiszitek hogy morálisan ingoványos vagyok...
Jó éjszakát kívánok!
Észrevettem, pedig messze van az a- betű az o- tól
Lehet, én is megittam ezt-azt, csak már nem emlékszem
Kicsit összeszedetlen a hozzászólás testvérem, csak nem ittál meg ezt-azt?
Egyébként értem a lényeget, sokszor én is úgy vagyok a régi cimboráimmal, hagy csak akkor beszélünk, ha szükség van egymásra. Nem jó ez így, mindenki tudja, de nem igazán teszünk ellene semmit