Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma Győrben, egész nap hullt a hó, nulla fok körüli a hőmérséklet. De már hiába erőlködik. Bár én nem szeretem a telet, de pár hét és itt a tavasz!
Igen, kész, de az simán a helyére megy, így az most nem szerepelt. Az ekeidom fekete műanyag részét, meg a tükröt le fogom festeni, csak előbb kap egy kis szórógittet. a deklifedelet még csiszolni kell, aztán festem. a vázzal is kezdeni kell valamit, mert a kavicsok megsértették a festéket. Nem vészes, de látszik. Úgy ennyi. Míg a cucc a festőnél lesz, addig ezek meglesznek. Aztán műszaki, és jöhet a teszt üzemmód.
Láttam a képet de nem írtál hozzá semmit, ha pedig nem írsz nem tudom mit írjak hozzá. Így már kerek, gondolom az első sárvédő is kész van, van még egy kis idő úgyhogy mire kezdődik a szezon összeállhat a gép.
Azt hittem ez csak nekem probléma, nem tudom a tied milyen de az én platnim felülről térhálós, na abba úgy beleül a por, hogy szinte lehetetlen tiszán tartani. Volt hogy lemostam a motort aztán nem bírt kifolyni a szutyok... majd útközben szépen végigfolyatta a faridomot meg a kipufogót. Azóta csak doboz nélkül mosom és rongyot tekerek össze és egyenként itatom ki a rovátkákat Néha én is unom már a fene nagy tisztogatást.
Helló Józsi!
A lényeget felpakoltam, ami számít. Elméletileg minden a helyén, a tartókonzolok pozícióban, idomok helyükön, minden összecsavarozva, patentozva. Akkor most minden le, és mehet a festőhöz. Pár apróságot meg én fogok megcsinálni. Tehát hajrá!
Hagyjad má a LFV-t. Évikének, megígértem, hogy csinálok fényképet a gyári GIVI féklámpacsatlakozóról. felemeltem a dobozt, oszt annyi por volt alatta, hogy meg kellett néznem a rendszámot, hogy jó motort hoztam- e haza majdnem bevetettem kukoricával, de inkább kitakarítottam. Kezdek trehány lenni...
Bocsánat, LFV-t! Basszus én találtam ki de leírni már nem tudom...
Valószínüleg a -2°C nálam is okozott volna némi arc torzulást, de a Tanárbát kemény fából faragták ezt már többször is bebizonyította.
Amúgy én nyertem a mai FLV-t bár annyira nem néztem a többiekét, csak éppen odapillantottam
Nem hittem volna, hogy lesz februárban Földesen inazuma találkozó Bár egy letakarva, sztenderen, egy tréleren, egy meg lábon , de mivel kevesen vagyunk, ez is ér
Azért láttam a tanárbán, hogy nem esett jól neki a 30 Km. Én is mentem vagy 50-et, de lehet, engem jobban fűtött az adrenalin, de végig élveztem itt nem esett a hó, de hideg volt, két textilkesztyű volt a motorozós alatt.
Egészségedre! Megfogadtam én is hogy 3hónapig nem fogom legközelebb altatni. Még mindig nem tudom mi a jobb teljesen leengedni a karbit vagy inkább havonta egyszer beindítani, egy biztos ezek életre vannak tervezve nem pedig ácsorogni
Nem hagyott nyugodni a tegnapi hozzászólásod, hazahoztuk a motort, betoltam a helyére, elmentünk Norbihoz, végigszinteztem a házat, hazajöttem, akksi bele az ételhordóba, oszt lássam, hogy szólsz. ha nem is pöcc-röff, de 5 másodpercen belül felháborodott, de mire üzemmeleg lett, arra lettem figyelmes, hogy be vagyok öltözve de ha már így vagyok, csak ki kéne próbálni, nem-e hazudott a János, de csak az derült ki, hogy -5 fokban is tudok óvatosan motorozni :-)
De baromi jól esett
*nem hullik szét
mondjuk szép is csak úgy értelmetlen a mondat
Nem semmi ez a lexikális tudás! De ezt ma miért nem mondtad? Ja mert nem kérdeztem
Szóval akkor nyugodt lehetek mert nem hullik szép a Tanárbá doboztartója Egyébként rendesen esett a hó amikor elindult haza, aztán el is állt, szerencsére amit akartunk az meglett, a kipufogó felől volt nyűgösebb mert neki gyári van aminek magasabbra fut a vége. Itt maradt nálam úgyhogy majd a másik oldalt már motor nélkül is átvetítem. Kösz a részletes és mindent kimerítő választ!
Szevasz testvérem!
Jaj de jó, most okos leszek!
a bevontelektródás kézi ívhegesztésnél kétféle bevonattípus létezik: egyik a bázikus, a másik a rutilos, harmadik a cellulózos :-). ezeknek a bevonatoknak a vegyi összetételébe van különbség, a rutilos hajlandó váltóárammal is stabil hegesztőívet alkotni, ívgyújtása könnyű, a képződő salak nem ég bele a varratba,míg a bázikus csak egyenáramon hajlandó dolgozni. a rutilos elektróda tele van rutillal (titánoxid) tehát a varrat felülete fényes lesz, a varrat mintázata tetszetős, szívesen használják barkács célokra, mert előképzettség nélkül is szép hegvarrat képezhető (kivétel a függőleges, fejfeletti, és sarokvarratok, ahol a salakzárvány képződése fokozott.)
Ezeknek az elektródáknak az a hátránya, hogy a sok tiánoxid (rutil) miatt -5 fok alatt elridegednek, és elvesztik szakítószilárdságuk 80 %-át. Ezért nem hegesztenek daruszerkezeteket rutilos elekródával.
a cellulózos elektróda a rutilos elektróda egy mutáns változata, mely alkalmassá teszi a rutilos elekródát bármilyen pozícióba való használatra, és mint köztudott a fakéreg az ami rengeteg cellulózt tartalmaz, ezért a bevonat is javarészt ezt tartalmazza. főként csőhegesztéseknél alkalmazzák, ahol a helyszíni hegesztések miatt minden hegesztési pozíció megtalálható
ez volt a felvezetés, most jön a lényeg:
Minden gyártó másképpen jelöli az elektródáit, ebből adódik a félreértés.
Mikor még gyártott magyar cég hegesztőelektródát, Ő a bevonat típusát tette előre (PANELECTRODE) ER- rutilos, EB -Bázikus. az azt követő szám a varrat folyáshatára N/mm2-ben, mely rutilos elektódák esetében 18-28 között, a bázikus esetében 12-32 között mozgott bevonattól függően (mivel a bevontelektródás kézi ívhegesztés bevonatötvözésű, a varrat minősége a bevonat összetételétől függ)
Az OK-s eelktródák az ESAB cég találmányai, nála az OK azt jelenti, hogy hegesztőanyagok mikroötvözött, és ötvözetlen szerkezeti acélokhoz, az utána következő két szám hordozza a lényeget: az első két szám a szakítószilárdság, a második kettő a bevonattípus ponttal elválasztva. tehát a két elektróda között nem különbség van, hanem párhuzam: az ER23- nak az OK 46.16 a megfelelője. ezt nem én találtam ki, ezt a gyártó adta ki közleményben, mikor a Panelectrode-t felvásárolta.
megkeresem ezt a táblázatot, valahol még megvan, majd felteszem :-)
Elolvastam Józsi, sőt a Milliárdosok és menekültek című cikket is és még jó párat ami másabb oldalról közelíti a dolgokat.
Nem látunk a dolgok mögé ezért inkább zárjuk le ezt a témát.
Más:
Beszéljünk inkább a motorozásról ma egy kisebb Inazuma találkozó volt nálunk, vagyis egy időben és ugyanazon a helyen -ráadásul február elején- 3db Inazuma találkozott. Eddig ilyen még nem volt, legalábbis nem ebben a szakaszában az évnek, akár történelmi pillanatként is említhetném
Most meg térképezek, ezt is régen csináltam, tavaly még nagyon fogott a suli de idén már nyugisabb lesz a helyzet. Elmentegettem korábban is sok olyan helyszint amit jó lenne megnézni, Pécs környéke is hemzseg a picassás fotókkal, valamikor az ormánsági vándortáborban gyalogosan jártuk fel a környéket, csak néhány kis falucska maradt meg az emlékeimben, ilyen mint pl. Ibafa, Almamellék, Szentlászló.. stb. Szóval ez most jobban doppingol mint a napi hírek, szépen összeállítom a tervet és ketten fogunk útnak indulni Krisztivel, teljesen függetlenül. Aztán vannak Erdély írányába is gondolatok, tavaly sajnos csak egynapos túrák sikerültek a szűk időrend miatt. Amúgy meg itt van 3 hét múlva a naptári tavasz, az is milyen jól hangzik, sokkal jobban mint a november vége.
Az az egy-két sör ami nekem kell biztosan!
De olvass: http://hunhir.info/index.php?p...
Lesz innivaló ettől ne félj, csak egyszer juss el idáig
Kecskére káposztát?
Arra külön alapot hoztam létre!
Viszont ami pénz megmarad azt nem kell megfolyósítani! Várd meg vele amíg odaérünk.
Na, erre voltam kíváncsi!
Nekem CO-m nincs sajnos, Laci haveromhoz szaladok el ha mindenképpen szükség van rá, legutóbb az autó hátsó dobját kellet megfoltozni, mert elvált a dob előtt a csőről. Amúgy szinte mindent meghegesztek itthon ívvel is.
Semmi. Nyugodtan használd.
Ezt nem tudom, kevés bevont elektródát használok. Ennél korszerűbb a "fogyóelektródás védőgázas ívhegesztés". Másképpen a "CO" hegesztés.
Különbség az árat kivéve, szerinted?