Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként az a legrosszabb állapot, mármint kijózanodni
Na szépen bonyolódik Szóval a tankról levennéd a benzincsövet és azon keresztül direktbe folyatnád a karbiba a benzint. Ekkor belül elkezdenek feltelni a karbik gyomra, vagyis a csészék amiben az úszók vannak. Nő a szint mindaddig amíg az úszók elzárják a tűszelepeket, vagyis a benzin útját, ez nagyjából az üzei szint. Ha viszont valamelyik tűszelep rosszul zár akkor a benzin kifolyik azon a kis lukon amit Józsi mondott, vagyis a túlfolyón, ami nem mindig csak egy luk hanem ugyanúgy csőben is végződhet hogy ne bassza össze a blokkot és okozzon tűzveszélyes állapotot. Típusa válogatja de az elv ugyanaz.
Nem "felébredtünk" hanem kijózanodtunk! Igaz december 21-e óta volt hozzá időm.
De igen! Mert nem is tudod túltölteni. De ha rossz , akkor az is ki fog derülni egyúttal
nem is a karbicsészére gondoltam, hanem ha direktbe a benzincsőbe (mármint ahonnan folyai a csapból a karbiba a benzin) abba töltenék sokat, azt úgyis észrevenném ha visszafolyna :)

Egyébként az úszóháznak van valami túlfolyója amin kifolyik a benya ha nem zár a tűszelep? Amit Józsi mondott?
így van, és ha jó a tűszelep akkor nem is tudod túltölteni a karbicsészét.
no erre nem is gondoltam, pedig miylen egyszerű.

De Józsi, ha jó a tűszelep akkor nem kéne folynia sehonnan neme? Vagy rosszul tudom?
Szép estét Józsi!
Felébredtünk?
A fecskendő pöcsét fel kell kövéríteni szig szalaggal, máskülönben lötyög a csőben, úgy már jó lesz. A vákum cső amúgy vékonyabb a benzincsőnél.
Nem tudod túltölteni, mert elkezd kifolyni egy kb. 1,5 mm-es lukon az úszóházból. Tudom , mert amikor tönkrement a tűszelep, abból láttam melyik karbi szr.
akkor lehetséges hogy az én vákuumcsövem vastagabb? Mert úgy emlékszem hogy jött mellőle is levegő. Na mindegy, próba cseresznye.
Az én csapomat kinyitja a 10ml-es, Neked is olyat adtam.
Ja most látom közvetlen utánad is írtak és nem vettelek észre, ezer bocs!
Az izé az jó dolog de azt is írtam hogy nem reklámozom
Szóval szerintem azt nem ajánlom mert kioldja a gumit és placebó lesz belőle ami rögvest beledifundálódik a kompresszióba ami elhajtja a szelepszárat és elmegy tőle a világítás.... szóval az izét azt inkább ne!
lehet azlesz. csak azért is hagytam abba a spurit mert allandóan vinnem kellett magammal, és megrohadtam a szagától annyira erős meg büdös volt. Meg aztán itt a lakásban nem is nagyon tudnám tárolni sehol, itt bent meg meghalnék a szagától, akármennyire le van zárva :)
igen, csapszétszedés előtt ez lesz valószínűleg, marmint a gyertya, ha nem megy. Csapot hogy nézzem meg? Szedjem le a karbiból a vákuumcsövet és szívjak rá fecskendővel, aztán füleljek? :) vagy csak figyuzzam hogy folyik-é a benzin. Ez utóbbit választom :) Csak tényleg kéne vennem egy nagyobb fecskendőt :) Amit Te adtál egyenlőre csak az van, az szerinted elég?
Én-e? Hát hogy a viharba ne! Virágóéknál is írtam rád.
Egyébként meg lehet most is segítene a Spuri. Kicsit erősebbre kevert benzint önteni a karbiba,ami jó eséllyel kioldaná a lerakódásokat mindenhonnan.
Megkén nézni a gyertyát, már mondtam! ha száraz akkor nem elég. Viszont a csapot leellenőrizni se nagy kunszt, hogy egyáltalán kinyit?
én is bízom benne :) a hetek hónapok azért nem játszik szerintem mert előtte pár nappal beindítottam és ment. Mármint a karbiszétszedés előtt. Azért havi minimum egyszer döngettem ott a szomszédok orra alá alapjáraton, hogy él-e még a gépezet :)
nalátod :) kezdem viszont úgy érezni hogy ha nem indul most se be, akkor szedhetem szét megint. Csak nem a csappal van baj ha előtte még ment. MAx mégegyszer szét aztán össze...jó kis móka ez :) Egyébként kb mennyi benzin kell a 4 karbiba? Gondolom ha túltöltöm akkor az úszók miatt pont elég lesz. Viszont lehet h a kb másfél deci nem volt elég?
Jé! Te élsz?
Azért egyet ne hagyj figyelmen kívül, hogy közben hetek, vagy akár hónapok is elteltek. Amiről már többször is volt szó, az üzemanyagban lévő finomságok nem támogatják a hosszú pihenőt. De bízzunk benne hogy gyorsan megoldódik a probléma.
Mert a membrán is olyan, hogy általában addig jó amíg el nem romlik A kis robogó csapja is vákumos, úgy megszivatott hogy amíg megleszek eszembe jut! Nyitott és zárt is rendesen, de a membrán anyaga elritkult és a szívó oldalra átszivárgott a benzin, amit beszippantott a motor... az automata szivatóval elbabráltam vagy két napot mire rájöttem hol a baj.
hát igazából mielőtt visszaraktam az egészet, leszedtem azt is és valamennyire kimostam, fújtam. Nem volt szétesve meg semmi ilyesmi. Meg hát ha előtte indult a dolog, akkor csak nem lett rosszabb a tisztítás miatt. Ha nagyon nem megy, szétszedem a benzincsapot. Olyat is hallottam ma egyik kollégánál, hogy a membrán nem akart nyitni. Kitisztogatta és ment. Habár akkor korábban miért ment...
A benzinszűrőt is érdemes ellenőrízni, láttam már olyat ami szétmállott, akkor pedig hiábavaló a karbitisztítás.
persze, nem csak úgy azért hogy gyakoroljam a szerelgetést :)
szeptember környékén nem tartotta az alapjáratot. akkor havonta 1x egy picit mindig feljebb kellett tolni az alapjárat csavart, hogy ne fulladjon be. De nem is véletlenül, mert mikor szétszedtem egyik alapjárati fúvókán sem láttam át :D Igaz nagyon picik azokon a likak, kb egy darab porszemecske eltömíti, ezért is szedtem szét, és akkor már mindenhol kifújtam. Tavaly is szétszedtem egyszer, akkor nagyon sokat szaroztam vele, ahhoz képest most sokkal jobban ment (akkor rengeteget bénáztam a bovdenekkel, de mostanra rájöttem a titok nyitjára :) ), viszont akkor indult, most nem :) Holnap arrafelé járok, szerintem kiugrok Csömörre, hogy megnézzem hátha indul. Azért sokkal nyugodtabban aludnék, ha tudnám, hogy akármikor kimehetek érte és használhatom. Most már tényleg akármikor beüthet a jó idő, és onnan nincs megállás :)