Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden évben nem kell azt szétberhelni, nekem akkor volt szétszedve amikor megvettem (akkor is inkább kíváncsiságból), aztán eltelt 5év mikor mégegyszer szétkaptam az alapjárati fúvóka miatt.
Volt valami gebasz ami miatt szétszedted?
:D Amikor otthon vagyok, a motorral foglalkozom. Fékeket kitisztítottam, végre kicseréltem a hátsó betétet még decemberben, az rendben van. A karbi volt a második, ha ez is oké lesz akkor már csak le kéne tisztítani :)
Heti egy óra nem sok mindenre elég, február van, lassan de biztosan közelít a tavasz! A kislemez már elkészült, tessék mostmár a motorral is foglalkozni!
*Zalánál fáradt vagyok nem beb.szva!
Szivesen! El se kell menned odáig mert ha a térképen Zalánán rákattintasz a buborékra már mutatja is a cím mellett a telefont is:
H&D Bt Kaszaházi út 7-9, tel:92/328-987
Szia!

Köszönöm a hasznos információt, elvileg van bolt ahol árulnak ilyent, de ha nem lesz náluk akkor írok neked és leboltoljuk.
Szia!
A Xado.hu honlapján szerintem megtalálod a területileg hozzád közelebbi pontot, benzinkutaknál én még nem láttam és autósboltokban sincs mindenhol, a netes rendelés is jó csak az a postával együtt húzósabb és csak bizonyos összeg után ingyenes. Ahogy Zsolti is felajánlotta nekem, úgy én is szívesen küldök neked egy levélborítékban, az elenyésző postaköltség, szerencsére debrecenben is van már így tudok venni ha kell. A mail címem: cblaci@citromail.hu ha esetleg más kérdésed is van ezzel kapcsolatban.
A tankolást én úgy csinálnám hogy 4literben oldanám fel és ha az a mennyiség elfogyott akkor tenném bele a második 4literes adagot, majd szintén ezt követően tenném bele az utolsó 4literes adagot is. Elvileg ha 8literben oldasz fel 2 zsacsit az is ugyanaz, csak én gyógyszerész módon szoktam követni az előírásokat
Szia Laci!

Annyit még zavarnálak, hogy hol lehet ilyen revitalizálót venni, a webshopokat kivéve? Autós boltokban vagy benzinkutakon, esetleg ahol olajat árulnak? Nekem 10 literes a benzintartály akkor gondolom kétszer annyi kell bele, mert ahogy olvastam 4 liter üzemanyaghoz kell 1 tasak gélt feloldani.
Nem sajnos, mert heti egyszer jutok ki Csömörre kb és annyi időm van általában h max egy órát foglalkozzak vele. Most az akksi toltodott, csütörtökön tudom megnezni. Karbiba ott töltöttem benzint ahol rácsatlakozik a csapra.
Vagy jó a füled ! Én még nem próbáltam meghallgatni, de ez a fecskendős dolog nem is olyan rossz!
Szia Józsi!
Nekem ettől kicsit könnyebb dolgom van, a 4. henger szívócsonkjáról kell lehúznom a vákumcsövet, egy 10ml-es fecskendővel csinálok akkora vákumot amitól kinyit a csap. Ha csend van körülöttem még azt is meghallom amikor leállítja a benzin áramlását a tűszelep.
Jó estét az Uraknak! Én lehúzom a kettes hengerről a karburátorra menő vákuumcsövet, és megszívom vagy 20 másodpercig, az alatt feltöltődnek a karburátorok, és általában a második röffentésre indul. Pedig én télen nem is indítgatom, csak az akkut töltöm fel időnként.
Na és megnézted? illetve hol öntöttél a karbiba benzint? ez nem tiszta nekem.
Nekem egy kicsit körülményesebb a vákumcsap miatt, de ha kinyitom és megtelnek a karbicsészék pillanat alatt beindul a motor, még hosszú állás után is.

Sajnos erről beszéltem, erről írtam. Kissé rosszul érintett a dolog...
Hidd el Zsolti olyan sokszor megfogadtam hogy nem nyilatkozok egyikről sem, ezerszer átbeszéltük már de mindig van valaki aki megkérdezi, én meg nem akarok bunkó lenni és válasz nélkül hagyni. Az lesz a legjobb ha megkapja a források linkjét és az alapján dönt. A motorral én is így kezdtem, de nehogy már bizonygatni kelljen bármit is. Legyen hit kérdése vagy placebó, engem az sem érdekel, sokszor a neten kiokosodott ember a legtapasztaltabb de egy szelepfedelet még nem vett le... a szinkronos galériámnál is felvillant egy két ilyen atomfizikus. Örülök, hogy Neked bevált, ill még pár ismerősömnek, ne legyünk reklám szakemberek, használjuk saját megelégedésünkre.
Elolvastam a vendégkönyvet Fisi, úgy látszik -miután egyre többen használják a Spurit- a mérnök úrral is elszaladt a csikó. Kár mert eddig szimpatikus volt a fazon. A termékükkel nincs baj, de nem fogom ajánlani senkinek ezután, mert a véleményével elméleti síkon ítélkezik, pont úgy ahogy őket is támadták és magyarázkodnia kellett. Ha mérleggel szemléltetném a véleményemet akkor az egyik serpenyőbe tenném a hahotázó tribiológusokat, a másikba meg azokat a tanusítványokat amihez nevét adta a Mercedes, Volvo, Man, BMW, Volkswagen és a General Motors. Azt hiszem nem kérdés merre billen a mérleg.
Hát én azt akartam kifejezni hogy mint emberben csalódtam a Spuris mérnökben, így egy kicsit megingott a bizalmam a termékben is. Már hogy ha ennyire ért a dolgokhoz akkor..
Mint írtam is ettől függetlenül rendszeresen használom mindkét kütyüt.
A Spurival kapcsolatosan csak annyit, hogy én már többször mérhető különbségeket tapasztaltam ha volt a benzinben és ha nem. Akármi is legyen benne, kevesebbet fogyaszt az autó és motor ettől a löttytől. A Xado közvetlen és látható hatásait csak Laci egyik képsorozatán láttam. Ott egyértelmű volt megint a különbség. Tehát itt megint nem mende-mondákról beszélünk, hanem tényekről. Az hogy ki hisz benne és ki nem mindenki eldöntheti önmaga. Azt hogy vesz-e és kipróbálja, úgyszintén. Én idáig egyiket se bánom hogy kipróbáltam és használom és itt jelentem ki az összes szkeptikusnak, hogy fogom is használni. Egész addig még nem lesz valami negatív tapasztalat.
A múltkor írtam a Spuri oldalán, mert egy user kérdezte a főmuftit mi a véleménye a Xadoról...
Én is leírtam a véleményem, minek utána is gyakorlatilag az ipse jót gúnyolódott rajtam.
Össze vissza hadovalt arról hogy a xado egy szar a mérnökei percekig röhögtek a hatás mechanizmusán stb. Meg hogy amerikai olaj és ott sem ismerik stb. Kár hogy ukrán szabadalom holland olajokkal keverve.
Aztán a másik nap meg az Indexes Spuri fórumot olvastam ott meg a Spurin röhögött mindenki...
Állítólag helyi ember azt mondja egy családi ház mellék épületében keverik össze olyan cuccokbol amiket fillérekért bárki megvehet csak persze a megfelelő arányt kellene tudni.
Most kicsit elment a kedvem mindkettő cucctol ettől függetlenül mindenkinek ajánlom. Én autóban motorban már kb 5 éve használtam, már a spurit, a Xadot meg autóban kb 4 éve.
Lényeg a lényeg a Fuchsot még ez a nagyszovegu Farkas Kálmán is ajánlotta mint olajat
Helló!
A Xado-ról már írogattunk több helyen is és annak hatását is tárgyaltuk. Sőt Laci korábban képekkel is illusztrálta vélhetően ennek az anyagnak a hatását. Én magam is raktam mind a motoromba, mind az autómba. Mivel eddig is elégedett voltam azzal amit tapasztaltam a Xado-nak köszönhetően, így most a frissen felújított robogómba is tettem abból a kis zacskós csodából. Most már a második csomagot használom és hamarosan az utolsó is benne lesz, de határozottan érezhető ahogy egyre inkább életre kel a robesz. Akár a Xado-tól van, akár nem, azt a szűk 1500 pénzt megérte és javaslom neked is kipróbálásra. A Spurival pedig tényleg nem árt vigyázni, mert még nyáron én is szerettem volna másik flakonba áttölteni, de kis idő múlva elkezdett deformálódni, puhulni a műanyag. Még időben észrevettem így nem folyt be az autóba.
Volt itt szó róla nemrég, kismotorokhoz is van revitalizáló gél, az üzemanyaghoz kell keverni, 4literhez 1 zacsit és ezt még a következő két tankoláskor meg kell ismételni. Nem nagy összeg még 1500-at se fizettem összesen a háromért, ennyit még megért nekem a kis robesz, ha már annyit kinlódtam vele.
Már elfelejtettem , mi is ez a beépülő anyag amit itt említesz?
Köszi! Igyekszem én, de - sajna - nem csak rajtam múlik.
Köszönöm! A bejáratáson már bőven túl vagyok, a kisérleti stádiumon pedig nem a Spurit értettem, ugyanis az már bevált dolog sokéves tapasztalat van mögötte és nem csak a robogóba öntöm. A robiba most a revitalizáló került ami egy beépülő-felületkezelő anyag, erről tettem említést.
Visszatérve a spurira azt javaslom olvassátok el mindig a biztonsági adatlapot mielőtt benzin vagy más adalékokkal kísérleteztek, ha rákattintasz a linkre az első mondat a felsorolásban "-Csak eredeti csomagolásban tárolja".
Hasonlóan a benzinhez ez is oldószeres hatásu amit nem mindegyik flakon tolerál, szóval nem különösebben veszélyes csak körültekintően kell vele bánni.
link
Sok szerencsét hozzá! Aztán ha kész lesz, akkor úgy vezess, hogy a várható bajokra is felkészülj.