Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bíztam benne hogy nem hóttál meg arra gondoltam elugrottál a Fonoda útra és olyan jó volt a felhozatal hogy maradtál néhány napot
No hazaértem , és tudok 'gííípezni' mert a laptop ugyan nálam volt, de a stick nem így aztán úgy jártam, hogy a héten csendben voltam, ( befogtam a pofm) ! én ismerem ezt a "műanyagozást", egy elég kemény időtálló bevonatot ad!
Bajnak nem baj, de nem is öröm a feledékenység
Nem baj...
Igen ez az, elfelejtettem hogy itt is volt szó róla
Nem ez?
685 /17113
Facebookon linkeltem egy 750-es CB onboard-ot, iszonyat jó hangja van és a vidi minősége is remek. Telefonnal csak bénázok, de ha hazaérek belinkekem neked, fülhallgató kötelező, nekem konkrétan borsózott a hátam tőle! Imádom a klasszikus tecnikákat, talán azért mert akkoriban voltam álmodozó kamasz amikor ezek a szépségek a fénykorukat élték
Par honapja azon voltam hogy veszek egy cb hondat miutan vegigneztem az itt belinkel onboard vidit. Tizen eve szereltem egy cb 650 -et, nem nagyon lehet elfeledni...egyszeru, klasszikus 80 evek vonalai, lelekkel tervezett, elhivatottsaggal epitett szerkezet volt...

Valoszinuleg gixer futo volt benne, altalaban azzal javitanak rajta...
Ki is b@szta az álmot a szememből nagyon szépen büntetett az öreg csataló. Biztosan nem korabeli futóműve volt, pl a 6. percben amikor a fehérrel csatázott nagyon kiszámítható volt, semmi erőlködés bár a pilóta is ott volt a szeren! A végén nem értettem miért lassult be, aztán láttam a fekvő motort a pályán. Jó vidi volt!
Pont készültem lepihenni de ezt még megnézem előtte
Köszi!
OFF
Oldschool a csokispapirok ellen

Elvileg ez egy 80-as évek eleji Katana 1100. A fordulatszámmerőn csak egy számjegyű digitek vannak...
Sajnos arról a vegyi Kawaról nem tudok ilyennel szolgálni, az csak egy hirdetés volt...(de mint mások még jobban kielemezték, hátsó futó és kerék is 1100 gixer.
Az 1100 katana blokkról az a hiedelem járja, hogyha elkezdik húzni a teljesítményét, nem igen lehet őket megmérni padon, akkora szokott lenni a mérések közötti eltérés...mondjuk ezen blokkok a negyedmérföldesen szoktak szépen teljesíteni.
ON
Na mindegy, ilyen műgondal még nem láttam szerelni mint mostanában, remélem nem csalódik benne
Szerintem ha jól elő van készítve, tartósabb és erősebb. Nyilván az aszfalt keményebb, de nem is szokták normál fényezés helyett alkalmazni. Váz, felni, csomagtartó egyebek, ami nagyobb igénybevételnek vannak kitéve.
Nincs olyan hogy tartósabb, erősebb. Anno Simson robogóm festése volt ilyen, ugyanúgy megkarcolodik meg tönkremegy mint akármelyik festék. Anno csusztam vele meghajlott a lemez leugrik az is. Laca haverom mikor csinálta az Ernőre a csomagtartó keretet akkor szintereztette. Az is nagyon könnyen megkarcolodik. Ez ugyanaz az etetés mint a karcmentes plexi a bukósisakoknál. Etetés az egész. Max kopni kopnak lassabban ezek a bevonatok. Sajnos ez ilyen.
A mi időnkben nem volt ilyen, legalábbis nem a falusi gyerek kiváltsága volt... mégis szép volt az ETZ ladapiros neoluxal is
Elektromos úton rátapasztják a festéket a felületre, majd magas hőfokon "ráégetik". Sokkal erősebb, tartósabb mint a hagyományos festés, viszont tényleg nincs olyan fényes.
Az első agyat tudom megmutatni mert azt korábban csináltatta, tapintásra tényleg olyan mint a műanyag, viszont nincs olyan magasfényű mint a videón a felni. A váz fehér lesz de az is opálosabb mint egy fényezés, emiatt a tankot faridomot dekniket nem ezzel az eljárással csináltatja hanem magasfényű autó zománcal.
Ez a porfestes. Powder coating angolul.

Rovid video hogyan csinaljak.
Emlékszel még az Ikarusz buszok kapaszkodó csöveire? Na olyan, teljesen fémtiszta felület kell hozzá, csiszolt is a gyerek rendesen sőt még homokszórózta is. Valami kemence is kell hozzá és magas hő, most délutáni gyakorlaton van de ha hazajön majd megkérdezem milyen eljárásal csinálják.
Mit jelent ez a műanyagoztatás?
Annyira azért nem volt durva hasonlat, nekem tetszett!
Merre bújkálsz, fogászati szempontból kész vagy-e már? Itt nem kell beszélni, elég csak a billentyűzetet kopogtatni
Nemsoká mutatok egy olyan szimót hogy besza behu! Dani műanyagoztatja a teljes vázat, meg aztán lesznek még ott érdekes dolgok
De szép hasonlat vót ez báttya!
Ne sopánkodjatok mint a nagylyukú ribi a kis fsz láttán, a Honda 31 éves az idén nemsokára krisztusi korba lép! Most én is ríjjak? Jó kis gép ez, engem kiszolgál!
Majd a fülébe súgom milyen híre van, mert lelke van annak bizisten mondom