De vákuumos, viszont bele a karburátorba töltöttem külön benzint, nem a benzincsapon. Mielőtt szétszedtem ment a motor, nemhiszem hogy ott mikor áll a garázsban egy hét alatt szétmenne a gyújtás.
Laci azt írta hogy nézzem meg a gyertyákat. Alapjárat kiderítéshez minek nézzem meg? Szóval a gyertya vizsgálatáról érdeklődtem. Alapjárat nem tud elmenni, mivel még egyáltalán nem volt olyan hangja, hogy elkezdene indulni.
Először is fogadd gratulációmat a robogó helyreállításához! A doppingszerrel kapcsolatban lenne egy érdekesség, amit ma tapasztaltam. A Tomi barátom is vett ilyen csodaszert és ma kijött hozzám., megmutatta azt a műanyag flakon amibe átöntött egy kicsit belőle. Na azt a műanyagot szépen eldeformálta a csodaszer. Veszélyes egy anyag lehet, kb. olyan mint amikor tejfölös pohárba öntöttük a benzint aztán kimarta az alját egy pillanat alatt.
Sziasztok!
Valahogy sort kéne venni rajta a tanktól az úszóházig, gyertyát kivenni, hogy vajon jelen van-e az üzemanyag, ill nem-e sok.
Ha sokat áll és kiürül a karbi akkor előfordul a nehézkes indítás, ugyanaz ha te üríted ki. Nézd meg a gyertyát először. Az is lehet hogy holnap egy pöccre indul, karbis gépek kényesebbek ilyenkor.
nem tekertem ki semmilyen szabályzó csavart a karbiból, az alapjárat megemelő csavart baszgattam, de az lényegében csak annyit csinál hogy megemeli a gázbovdent. szóval mintha picit huznám a gázt mindig.
Nyugi! Gondold át mit tettél vele! Remélem, szabályzó, és alapjárati levegőcsavarhoz nem nyúltál ? Van ott még kosz bőven. Talán azt hitted 5 órai munka , és megúsztad? Türelem és átgondolt alapos munka!
szevasztok embörök! nehogymá azthiggyétek hogy nem olvasom el mindig amiket irogattok itten! :) Én hetek óta pucolom a karbit (najó, megcisnáltam 5 óra alatt :D ), viszont azóta nem nagyon akar beindulni. Elvileg mindent jó helyre tettem vissza, már szedtem szét, akkor minden stimmolt most nem. Direktbe töltöttem benzint a karbiba (másfél decit, nemtudom mennyi kéne, lehet ez sok), hogy beinduljon de nem is akarja elkapni sajna. Valami ötlet esetleg? Egyébként azért kellett szétszedni mert október óta mindig emelgetni kellett az alpjárati csavaron, mert egyre kevésbé volt. Most szétszedtem, és majdnhogynem egyiken sem láttam át. Így kifújtam mindent mindenhol, szóval azt várom hogy jobb legyen, de egyenlőre még csak pöcc van röff nincs :)
Azt a másfél -2 deci olajat nem kell sajnálni , nagy baj nem lesz belőle. megpróbálhatod elpárologtatni és marad-e vissza olaj, de annyira kevés, hogy nem biztos hogy látszani fog.
Mondjuk szét is locsolhatnám gyomírtáshoz egy gyufa kíséretével, mint ahogy Burt Munro
Holnap valahogy analizálom és megpróbálok megállapítást nyerni, ha nem tudok rájönni akkor öntök hozzá olajat, ha nagyon kojtol akkor meg tiszta benzint.
Egy kérdés Józsi!
Ma egy kicsit átrendeztem a műhelyt és találtam egy 5literes kannában benzint, még a láncfűrészhez vettem a nyáron de már nem emlékszem hogy bekevertem vagy nem. A szaga nem árulkodik és a színe se mert amit használunk (2t olaj) az világos színű, nem a régebbi piros. Szóval tdsz rá valami tippet hogyan lehet megállapítani hogy van benne olaj vagy nincs?
Ha Te nem mondtad volna azt se tudnám hogy létezik az a hely útszéli pillangókat szoktam látni de olyan sóher vagyok hogy sajnálom a pénzt az afféle szolgáltatásra, na meg az asszonytól is félek az az igazság
De vákuumos, viszont bele a karburátorba töltöttem külön benzint, nem a benzincsapon. Mielőtt szétszedtem ment a motor, nemhiszem hogy ott mikor áll a garázsban egy hét alatt szétmenne a gyújtás.
Először is fogadd gratulációmat a robogó helyreállításához! A doppingszerrel kapcsolatban lenne egy érdekesség, amit ma tapasztaltam. A Tomi barátom is vett ilyen csodaszert és ma kijött hozzám., megmutatta azt a műanyag flakon amibe átöntött egy kicsit belőle. Na azt a műanyagot szépen eldeformálta a csodaszer. Veszélyes egy anyag lehet, kb. olyan mint amikor tejfölös pohárba öntöttük a benzint aztán kimarta az alját egy pillanat alatt.
Valahogy sort kéne venni rajta a tanktól az úszóházig, gyertyát kivenni, hogy vajon jelen van-e az üzemanyag, ill nem-e sok.
Ha sokat áll és kiürül a karbi akkor előfordul a nehézkes indítás, ugyanaz ha te üríted ki. Nézd meg a gyertyát először. Az is lehet hogy holnap egy pöccre indul, karbis gépek kényesebbek ilyenkor.
Holnap valahogy analizálom és megpróbálok megállapítást nyerni, ha nem tudok rájönni akkor öntök hozzá olajat, ha nagyon kojtol akkor meg tiszta benzint.
Ma egy kicsit átrendeztem a műhelyt és találtam egy 5literes kannában benzint, még a láncfűrészhez vettem a nyáron de már nem emlékszem hogy bekevertem vagy nem. A szaga nem árulkodik és a színe se mert amit használunk (2t olaj) az világos színű, nem a régebbi piros. Szóval tdsz rá valami tippet hogyan lehet megállapítani hogy van benne olaj vagy nincs?