Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg rosszabbúl világít? Nekem most HS1-es égők vannak a motorban, és mert nem szeretek sötétben motorozni nem tudok különösebb eltérést látni a 65/60W, és a 35/35W-os égő között!
Nem mindegy, hogy az automata gép mennyit kell legyártson ?
én nem értek ezekhez, de nem lehet hogy H4-ből sokkal több van mint H7-ből? És ha jobban fogy, akkor az lehet ócóbb, ami kevésbé az meg drágább.
...de legalább még szarabbul is világít
Jó estét magának is Józsi!
De a gyárnak is és a boltnak is megéri! Az, hogy Neked is megéri-e, másodrendű kérdés! Eleve agyatlan ár egy izzólámpáért 3000Huf-t elkérni!
Azééé, meee ez a háhetes újabb! És mert csak! Jó estét kívánok!
Amúgy a tompított és a távolsági mennyi eséllyel ég ki egyszerre?
Nekem is jó a Mol-os, csak azt nem értem a H7-es miért 2990Ft amikor csak 1izzószál van benne, míg a H4-es csak 1990FT pedig két izzószála van...
Nekem még csak töklámpás motorom volt eddig, biztos ezért vagyok leragadva az egy izzós múltban. Egyébként én se vettem meg, több mint 5éve hajtom a Csühöst de nem emlékszem hogy cseréltem volna benne fényszóró izzót.
Hát pl a H7- nél érthető a duplàzás.. Nekem a Zé be rögtön kettő kell alapból
kiesettet értsd úgy hogy tönkrement. De ha a sima autóhoz való 1000 ft-os nem ment tönkre a motorban, akkor nembiztos hogy megér nekem plusz 3e ft-ot az hogy extra vibrációbiztos :)
Gondolom viccből írtad mert nem arról van szó, hogy kiesik a foglalatból, hanem az izzószála rezgésállóbb mint a hagyományos.
A debreceni Osraméknál kapható a motorkerékpárokhoz fejlesztett Night Racer 3990Ft-ért, sőt van már újabb fejlesztés is 5370Ft-ért (cikkszáma: 64193NRP02B). Mindkét típus ára párban értendő, vagyis kettesével van csomagolva, ez mondjuk meglepett mert ugye motorról van szó. Persze kell a tartalék is... de ilyen szemlélettel az autókhoz is minimum hármat kellene csomagolni.
valamivel jobban rezeg, de eddig is szabvány H4 volt benne, és nem esett ki! :)
Azért egy motor lámpához képest szerintem jóval kevesebbet rezeg, remeg egy otó izzó de ki tudja, tesztelje vki, aki tudja?!
Egy szakaszhiba még megkoronázta a napot, úgyhogy még most olvasom a linket. Az alkalmazási területnél egyértelműen motorkerékpár van említve, a jellemzőknél pedig valamiféle rezgésálló technológiát írnak. Debrecenben van egy Osram mintabolt, holnap rákérdezek
köszi a válaszokat, szerintem egyébként azért egy autó lámpája is eléggé rezeg, szóval nem tudom hogy mennyit számít. Csak nem esik ki belőle :D Akkor majd megnézem ezt az OSRAM H4-et a molnál. Egyébként megnéztem, H4 van az enyimben is
Hát itt ír valamicsket de valóban nem igazán említik sehol. Lehet urban legend..
Night racer
Köszi előre is!
A mai nappal nekem is beindult az új év taposómalma, de nem is bánom mert untam már a semmittevést.
Töklámpás csupasz motorokban H4-es izzó szokott lenni, jó bele a Mol-os Osram is, megmondom őszintén én még nem hallottam a rezgéstűrőbb verzióról, de attól még biztos van olyan.
Hétvégén fogok Lacinál dolgozni, megemlítem majd az EGR-es dolgot.
Motorba gyárt az Osram külön motorba valót ami állítólag a motoroknál fellépő rezgéseket jobban bírja. De persze ezt is bele rakhatod.
Ha ilyen izzó van a motor lámpájába, miért ne?
Köszi Balázs hogy reagáltál a hsz-re és próbáltad érthetővé tenni a majdnem érthetetlent (számomra). Természetesen voltam már több szerelőnél, akik különböző diagnosztikai módszerekkel próbálták kideríteni a hibát. A kiindulási hiba, amit kiírt a hibaolvasó még annak idején az a következő volt: a szívócső nyomás extrém értéket mutat. Ennek elvileg több oka is lehet. Pl.: az EGR szelep nem zár rendesen, de a fojtószelep is lehet rossz. A szelep kb. 30e., a fojtószelep a házzal együtt( nem bontható) 50-100e. között. Én kedvezménnyel megvettem az EGR-t. A lámpa kialudt, én megnyugodtam. De! Ami addig nem volt. Tartósan alacsony gázállásnál, városban 50km/h körül, elkezdett rángatni az autó. Nem bakkecskézett, csak érezhetően be-berántott folyamatosan. A számítógép nem tárolt hibát, így senki nem tudott mit mondani. Utána cseréltünk még gyertyát, benzinszűrőt, kapott különböző adalékokat, hogy tisztuljon de semmi nem változott. Ezek után rá lett rakva a VW szervízekben használt gépre és vagy 50 km-t mentek vel, hogy hátha jelez majd valamit, de semmi. Ezután még levették a fojtószelepet és kipucolták, de ezután se javult meg. A zárás az volt, hogy én itthon levakoltam az EGR-t, a rángatás megszűnt, viszont világít a lámpa. Hát ennyi röviden a történet. És hogy Mikinek is válaszoljak, vennék én másik autót, de ezt így hogy adjam el? Ja és még annyi, hogy 11 éves az autó és 104000 van benne. Új korától nálunk van, vigyáztunk rá, nem volt nyírva. A feladat adott, várom a véleményeket. Laci! Megemlíthetnéd Laci barátodnak a problémát lehet találkozott már hasonlóval, vagy csak szimplán a véleménye is érdekelne.
ez mehet a mociba is? mert akkor még januárba szerintem veszek egy ilyet!
bluetooth-os obd cucc
Na itt van egy ilyen.
Én nem azt mondom, hogy ezzel meg lehet váltani a világot, mert ezzel csak ki tudod olvasni a hibakódokat (amit a szerelő is tud a gépen), esetleg ki tudod ütni, de csak a kódot. Szóval a szoftverbe nem tudsz belenyúlni, és ha a hiba fennáll, akkor az a hibakód úgyis előjön megint. Ezek úgy működnek, hogy ha egy bizonyos ideig fennáll a hiba, akkor jelez. Ha esetleg megjavul, illetve a szoftver úgy működik, hogy ha ilyen hiba van akkor kicsit másképp dolgozik, hogy megjavuljon a hiba, akkor egy idő után megint eltűnik. Szóval ezek szerintem elég bonyolultak, de az a lényeg, hogy bele nem tudsz nyúlni. Amit az egyik kollégám csinált a rövid indexszel, ahhoz kellett valami programozó egység, ami valami 20-30e ft volt, és a kocsijához valakik csináltak egy windowsos szoftvert (nemhinném hogy a gyártó, de lehet), ami tudja hogy ezek a bizonyos paraméterek milyen memóriaterületen vannak az ECU-ban. És ott át lehetett írni, de nyilván fő paramétereket nem, csak ilyen kis biszbasz dolgokat, hogy hányat villogjon :)
Szóval az OBD-n keresztül semmit nem tudsz állítani, legalábbis egy ilyen bluetoothos cuccal. Meg a hozzávaló andoridos programok is igazából csak arra vannak, hogy a kocsid adatait realtime szépen láthasd, esetleg olyanokat is amik nincsenek a műszerfalon. Meg egykét alap hibakód kiütésére, illetve mondjuk arra hogy kiolvasd, hogy pontosan mi a hiba. Pl ha világit a checkengine lámpa, akkor az lehet 80féle hiba, és te nem tudod pontosan mi. Szóval ez csak ilyen szórakozásra, esetleg Heads-up displayre lehet jo. Pl milyen menő, ha kirakod egy tabletre a műszerfal fölé, az ablak alá, úgy hogy az ablakra vetődjön a tablet képe, és ott grafikusan kijelzi neked a fordulatszámod :)
itt van egy kis videó erről:
http://youtu.be/vQSsUPrGLHs

Szóval ez nem válasz volt arra ami írtál, de hogy arra is válaszoljak: semmiképp ne üttesd ki azt hogy nem fogja keresni a gép a szelepet, mert akkor ha történik valami akkor nagyobb lehet a baj. Nem tudom mi lehet a baja, de én azért akkor mikor nem világított a lámpa, akkor is ellenőrizném, hátha van valami más baj ott ami miatt rángat a kocsi.
Úgy legyen Józsi!
Ilyen kezelésre benevezek szívesen.