Bizony a kis CB... akkor egy kicsit megszakadt a szívem, egy Szolnok utáni kisebb faluba került, én vittem el mert még nem volt jogsija a vevőnek. Annyit tudok, hogy már tovább lett adva de hogy azóta mi van vele azt csak a jó ég tudja.
Amilyen gyorsan sikerült vevőt találni a kis Cb-re, szerintem ez se porosodna sokáig ha meghirdetnéd. Pláne ha valaki venné a fáradtságot és elmenne megnézni, meghallgatni.
A benzin nem párolgott el a napon? Én is egy olajos flakonba tettem és abban rázogattam, miközben bent volt a kazánházban. Végül is másnapra eltüntek a darabok, csak a színe látszott. Viszont a motor egyre jobb. Akár ezért, akár nem, az az 1300 Ft nem vert földhöz. Még van egy harmadik zacsi, az belemegy a következő tankba, utána meg majd néha-néha egyet keverek hozzá.
Mostanában nem nagyon vagyok tisztában az árakkal de volt alkalmam tavaly év elején beleszagolni a használtmotorok világába amikor az egyik kis fiatal kollégának kerestük a megfelelő motort (egyébként sámsoni ő is). Elkeserítő a helyzet, több sebből vérző motorokat láttunk és pofátlanul hazudozó tulajokat... viszont hiába van rendben az enyém is az értéke csak nekem nagy, a piacon csak egy lenne a bizonytalan használtak között. Aztán nehogy azt hidd hogy a nagyobb értékűek jobbak... na ott van még igazán nagy bukó. Egyszer úgyis lesz CB 1300 a seggem alatt, addig nem nyugszok, arra viszont készülni kell, sokat meg kell nézni és nagyon észnél kell lenni.
Hát igen, ebben is van valami. Nagyon gondolkodtam - mint említettem - hogy átalakítani túrásra, de olyan költségvonzata lenne, ami általam nem járható. Eladni? Mennyiért? És mit veszek helyette? És mennyiért? Ezt a motort ismerem. Amit vennék, azt nem.
Tehát ez most összeáll valamikorra, aztán meg meglátjuk. De szerintem marad, már eléggé összeszoktunk.
Próbáld ki egy flakonnal, kupak rá és rázd össze, gondolkodtam azon is hogy teszek bele egy csapágygolyót mint ahogy a festékszórókban van, aztán mágnessel kiveszem... de nem kellett mert anélkül is szétoszlott.
Hát én műanyag pohárba kevertem el palcaval de akkor sem nagyon keveredett el. Mindig maradt az alján. Volt hogy kiraktam napra jól melegedjen át. De akkor sem volt tökéletes.
Lehet az volt a baj hogy hagytad állni benne, én egyből szétráztam aztán tettem hozzá a sima benzin olajat és úgy is rázpitáltam egy kicsit. Használd egészséggel a pákát!
Messze nem. Ez csak egy része, látszik, hogy naked géped van.
Ami a képen van, az egyik oldal, plusz a fejidom, valamint egy belső idom, - amiből még van 3 - valamint elől a kerék mögötti ekeidom közepe. No meg a lámpa. Most majd minden a pontos helyére fog kerülni, mert nem feszülhet semmi. Aztán ha kész, akkor le az egész, és mehet a festőhöz. Vagyis újabb kiadás. Amit lehet megcsinálok én, de festő nem vagyok.
Nekem nagyon nehezen oldódott fel. Egyik nap belenyomtam kb. két deci benzinbe, de még másnap is volt benne feloldatlan darab. Pedig ráztam én is bőszen. Ma megvettem a forrasztó pákát, meg még egy lyukasztó készletet is. Az eddig használt már elég beteges volt.
Zsolti, Fisi, mutatom a trükköt, egy 2dl-es olajos flakonba öntöttem 1dl benzint és abba a Xado-t, kb 1perc alatt úgy összeráztam mint vidéki gyereket a távolsági busz teljesen elkeveredett még az alján se maradt semmi. Aztán megitattam a kis robesz 5literes tankját kemény 1440 magyar királyi valutáért, azóta nem láttam mert Dani elvitte.
A Schwalbeba raktam ilyet kap, 3 tasakot egymást követő tankoláskor. Nagyon el kell keverni! És még így is marad némi homok szerű izé az alján a pohárnak. De amúgy jó ez is.
Elvileg nincs előmelegítés és helybenjáratás mint a négyüteműnél, kimásolom a leírását:
Xado gél kis motorokhoz
Használati utasítás:
1. lépés
1. Nyomja bele a tasak tartalmát az üzemanyag tankba ( Ajánljuk, hogy a gélt előbb oldja fel egy kis olajban 40-50°C hőmérsékleten vagy a benzinben 20°C felett).
2. Használja a motort normálisan.
MEGJEGYZÉS: Kis motorokhoz használjon 1 MOTO tasakot 4 liter üzemanyaghoz.
2. lépés
Ismételd meg az 1. lépést, amikor kifogy az üzemanyag (Teljesen fogyassza ki az üzemanyagtartályt).
3. lépés
Ismételd meg a 2. lépést.
Szóval semmi trükk csak alapos feloldás és bele a tankba, aztán csak járni kell vele normálisan. Kíváncsi vagyok
Pontosan ilyen. Tegnap belekevertem a másodikat is. Egyre jobban életre kel a kis pöcsköszörű.
Kicsit nyugodtabb vagyok, hogy sikerült megoldani a problémát.
Xadoval kapcsolatos lett volna a kérés. Bementem olajat venni az autóhoz de ott egy korábbi telefonos kérdésemre azt mondták nincs a robogóhoz való revitalizáló, Te meg azt mondtad küldesz nekem egy levélborítékban, ezt szerettem volna de természetesen nem ingyen. Aztán kiderült hogy mégis van csak én rosszul tettem fel a kérdést, mert az benzin adalék nem pedig olaj... szóval vettem is gyorsan hármat így tárgytalan a kérés.
Ilyen a tied is?
Főleg ha valaki állapotot vesz....
Tehát ez most összeáll valamikorra, aztán meg meglátjuk. De szerintem marad, már eléggé összeszoktunk.
Ami a képen van, az egyik oldal, plusz a fejidom, valamint egy belső idom, - amiből még van 3 - valamint elől a kerék mögötti ekeidom közepe. No meg a lámpa. Most majd minden a pontos helyére fog kerülni, mert nem feszülhet semmi. Aztán ha kész, akkor le az egész, és mehet a festőhöz. Vagyis újabb kiadás. Amit lehet megcsinálok én, de festő nem vagyok.
Xado gél kis motorokhoz
Használati utasítás:
1. lépés
1. Nyomja bele a tasak tartalmát az üzemanyag tankba ( Ajánljuk, hogy a gélt előbb oldja fel egy kis olajban 40-50°C hőmérsékleten vagy a benzinben 20°C felett).
2. Használja a motort normálisan.
MEGJEGYZÉS: Kis motorokhoz használjon 1 MOTO tasakot 4 liter üzemanyaghoz.
2. lépés
Ismételd meg az 1. lépést, amikor kifogy az üzemanyag (Teljesen fogyassza ki az üzemanyagtartályt).
3. lépés
Ismételd meg a 2. lépést.
Szóval semmi trükk csak alapos feloldás és bele a tankba, aztán csak járni kell vele normálisan. Kíváncsi vagyok
Kicsit nyugodtabb vagyok, hogy sikerült megoldani a problémát.
Ilyen a tied is?