Nekem digitális fűtésvezérlésem van! Ha hideg van teszek fát a kandallóra, ha meleg akkor kevesebbet, vagy nem! És ha a Bandi macska előtte fekszik a szőnyegen, akkor pont jó!
Nem hinném, mert előtte utána ami volt az már jól bírta. Sőt az eredeti Philips sima ami benne volt, az most még az is megvan és 6 év után cseréltem le erre a fajtára, de nem égett ki csak a kíváncsiság hajtott
énis a 2ezer forintos molosban gondolkodom. Én sem emlékszem hogy cseréltem volna izzót a motorban, viszont néha elég kevés a fénye, abban reménykedem, hogy több lesz. Majd próbálok képeket csinálni, ha kicseréltem. Mondjuk nagyon nem szívesen szedem szét a lámpát, mert kicsit törött/repedt alul, és tele van belül. Mikor rakom össze, mindig abban reménykedek hogy amíg rá nem húzom a lámpatestet, addig ne törjön szét. Aztán az összetartja rendesen, de addig sokat kell tekergetni meg helyezgetni a kábeleket :)
Igazából ha egy igazán hiper szuper izzót szeretnél motorba tudok egyet mondani, dem mivel hitvány egy év - illetve bocs, egy szezon volt az élettartama, így nem szoktam ajánlani..
Philips Moto Viision volt a neve a Louisból rendeltem anno. A foncsornál narancssárga fénye volt, nagyon jól észre vehető volt, de a fénye!
No az valami igazán szuper fehér, fényes amit akarsz!
Erre elhalt egy szezon alatt- mindezt 3 ezer valahányszáz ft- ért
Igazából nem okoz gondot kicserélni egy izzót akár túra közben sem, a mini puig viszont nem csak simán két oldalt van rögzítve hanem a lámpához is, nagyon stabil így de azt is le kell szedni a cseréhez és mivel sérülékeny nagyon kell rá vigyázni, ezért nem szívesen háborgatom túrakörülmények között. Valami olcsó Tescos égőkészletem van nekem is a nyereg alatt, de az is bontatlan.
A idős technikus rokonodnak említetted az elképzelésünket a fűtésvezérlésről? ráadta az áment?
Nekem évekig még tartalék se volt a motorban. Tavaly előtt vettem egy H4-es dobozt a Lidl-ben. Ebben van hátulra is és az irányjelzőbe is egy-egy izzó,+ még biztosíték is van benne talán kettő. Eddig szerencsére semmi nem kellett belőle.
Ma megvettem fűtésvezérléshez a hozzávalókat és neki is fogtam. Forrasztgattam, csavaroztam stb., stb.
Egyhangú volt az álláspontunk Zsolti, én se emlékszem hogy cseréltem volna izzót a gépbe, pedig a 2014-es évet leszámítva elég sokat mentem és bizony voltak rázós múrvás szakaszok is. Az 1990Ft-os 2db-os kiszerelésü nagyobb fényerejű H4-es piszkálja a fantáziámat, a Józsi ledét berakom a motor helyzetjelzője helyére és mivel ehhez szét kell szedni a lámpafejet kicserélem a fényszórót is, legfeljebb lesz majd tartalékom. Egy túra közben nem szeretnék ezzel foglalkozni és mivel ki tudja mióta rázkódik már a szerencsétlen talán időszerű a csere.
Jó estét drága Uraim! Nálam 2007 óta nem kellett izzót cserélni a motorban, így Balázshoz hasonlóan én is gondolkodóba esnék, hogy megér-e annyi +-t a marketing szöveg.
Nem feltétlenül, de most beszéltünk róla nemrég, hogy van olyan amikor a H4 üti a H7-est pl. Ford Focus, ott meg már a lámpatest dizájnjának oltárán feláldozódott a fényszóró tényleges funkciója...
A mai tömeggyártásnál biztosan nem mérvadó... de hogy még fokozzam a kétségbeesést, vannak autók amelyekben az izzócsere szervizes feladat, pl. az egyik céges Iveco teherautónak le kell hozzá bontani a fél elejét... na ott pestiesen szólva egy égő "kiesés" -nél többe kerül a leves mint a hús!
2009 március:47000 km
2011 augusztus:75500km
Szerintem ott màs gond lehetett, èn is hasznàltam ilyet, több szezont, több 10ekm- nyi üzemóràt ment.
Philips Moto Viision volt a neve a Louisból rendeltem anno. A foncsornál narancssárga fénye volt, nagyon jól észre vehető volt, de a fénye!
No az valami igazán szuper fehér, fényes amit akarsz!
Erre elhalt egy szezon alatt- mindezt 3 ezer valahányszáz ft- ért
A idős technikus rokonodnak említetted az elképzelésünket a fűtésvezérlésről? ráadta az áment?
Ma megvettem fűtésvezérléshez a hozzávalókat és neki is fogtam. Forrasztgattam, csavaroztam stb., stb.
Viszont én szeretnék majd 65évesen olyan állapotú vénember lenni mint amilyen Te vagy ifjú barátom!